חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פינוי דירה מיקצועי בתשלום





    קישורי טקסט (לפרטים)




לוח עסקים למכירה
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יועץ עסקי יועץ ארגוני יועץ שיווקי ייעוץ עסקי

נושא המאמר: יועץ עסקי, למה?
מאת: אדיר עדני הכהן   שמור מאמר למועדפים

בעלי עסקים רבים מתמודדים עם בעיות וברוב המקרים מעדיפים לטפל בהן לבד.
כאשר מציעים להם ידידים או בני משפחה לקחת ייעוץ עיסקי, הם מיד נעמדים על שתי רגלייהם האחוריות ושורקים בבוז... "ייעוץ עיסקי ??? מי צריך יועץ?!?! עד עכשיו הסתדרתי פרפקט בלי יועץ. עד היום לא התייעצתי עם אף אחד ותראו לאן הגעתי... אני סומך על עצמי ועל תחושת הבטן שלי ואף אחד לא ייתן לי עצות יותר טוב ממה שאני מייעץ לעצמי". " למה שאני גם אוציא כסף על יעוץ על מה שאני כבר יודע לעשות בעצמי. הוא לא מכיר את העסק כמוני, הוא לא מבין את השוק כמוני, את הלקוחות כמוני ובכלל... מה הוא מבין...", "עד היום תחושות הבטן שלי דחפו אותי לאן שהגעתי, האינטואיציה שלי לקחה אותי כל כך גבוהה והכל הלך פרפקט... אז יש לי קצת בעיות, אני אפעיל קצת את תחושות הבטן שלי ואפתור אותן מייד"...
זכור!!! החלטות פזיזות המגיעות מהבטן סופן שיגרמו לנזקים ... אפילו לסגירת העסק.
נכון... כשפתחת את העסק עבדת רק מהבטן... עובדה!!! זה התקדם!!! אך מה שהתקדם בהתחלה כשאתה לבד ללא עובדים, כשההוצאות שלך לא גדולות לא יעבוד תמיד. כישלוןעכשיו משמעותו ההשלכות על אנשים שעובדים תחתיך ואף על עסקים רבים שסיפקו לך סחורה או נתנו לך שירות והכי חשוב כישלון עכשיו ישליך על העסק שלך שכבר התפתח והפך להיות משהו אחר, עסק שנתת לו שנים של השקעה ובשניה אחת הכל יכול להתמוטט.
בדוק כמה מייעצים יש ליזמים שבמשך שנים בנו יזמויות לתפארת. בדוק האם הם עובדים מהבטן או שכבר החליפו את הבטן עם סטטיסטיקות, יועצים ומנכ"לים מקצועיים. במהרה תגלה שדווקא אלה אשר החכימו מהנסיון, דוקא הם מקיפים את עצמם ברעיונות ומסקנות של אחרים, גם אם זה אומר, החלטות שיהיו מנוגדות לתחושות הבטן שלהם. בסופו של דבר, גם אם אותם אנשים יחליטו מהבטן, תמיד יוכלו להעמיד מול החלטתם את מסקנות הסובבים אותם ויהיו מוכנים להשלכות אם החלטתם תיכשל. בנוסף תהיה להם היכולת להבין משמעות של כישלון כזה, וכאמור היכולת להתמודד עם הכישלון, כי היועצים חזו להם מראש את ההשלכות של כישלון כזה. כך בקלות ניתן לחזור אחורה ולפחות לנסות לתקן במקצת נזקים שיגרמו, לאחר החלטהשכזו שבאה מ"הבטן".
אולם מי שפועל לבד, כי הוא "הכי מבין" או כי "אף אחד לא יודע כמוהו" בסופו של דבר לא יצליח גם אם לא מיד ויצטרך להתמודד לבד עם הקריסה ולעיתים כתוצאה מכך, יצטרך לוותר על העסק שלו. את כל זה יכול היה למנוע לו רק בחר להתייעץ, לו רק שמע דעות אחרות או מסקנות אחרות, שהיו מונעות ממנו את עוגמת הנפש.
אל תחכה לנפילה או לבעיות שיטרידו את מנוחתך בלילה. קח לך ייעוץ עיסקי...אפילו פגישה אחת בשבוע. שוחח עם היועץ, ספר לו על החלטות שעשית ועל כאלה שאתה חושב שכדאי לעשות. ספר לו על הרצונות שלך, איך הייתה רוצה שיראה העסק שלך בעוד כמה שנים. שמע את דעתו, אולי תמצא שאתה קרוב לכך יותר ממה שחשבת.
תן לבטן שלך סיוע, ותגלה שהיא כואבת לך פחות כשתחליט החלטות בעתיד.





www.toharm.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אדיר עדני הכהן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]