חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
צ'י קונג ( צ'י גונג ) וטאי צ'י - אמצעי זהירות בתרגול





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עסקים אינטרנט פיתוח אתרים

נושא המאמר: הסודות בבניית עמוד שער נכון עבור אתר אינטרנט
מאת: זאב גורמן    שמור מאמר למועדפים

דפי שער באתרי אינטרנט סובלים הרבה ממשבר זהות, הם מנסים לעשות את העבודה של הדפים הפנימיים באתר והם לא עושים את העבודה של אף אחד מהם, הם פשוט לא החליטו מה הם עושים.

"מצוות אל תעשה" בדפי שער של אתר:





דף השער הוא לא המקום לשפוך את כל המידע על החברה בשביל זה יש את עמוד "אודות החברה", המידע בעמוד השער חייב להיות תמציתי.



דף השער הוא לא המקום בו יש להציג את כל קטלוג המוצרים של החברה אלא רק את המובילים שבהם או את אלה שבמבצע ולא את כל קטלוג המוצרים לזה יש את דפי הקטגוריות השונות.



דף הבית אינו המקום לכתוב בו את כל חדשות החברה וההודעות שלה לעיתונות, אפשר ואף רצוי לתת את הכותרות עם הפנייה לדף פנימי באתר בו ניתן לקבל פירוט ורק מי שרוצה יוכל להקליק ולהגיע לאותם דפים.



דף השער אינו הדף האישי של מנכ"ל החברה או בעלי החברה, אפשר להתפאר , להשוויץ או לדבר על הצורך בשלום עולמי אבל לא להגזים.



אתר טוב הוא בו ישנם מס' דפים אז לא לדחוס הכל בעמוד השער, תשאירו קצת לעמודים הפנימיים, חלק את האתר לנושאים והקדש לכל נושא עמוד נפרד בו ניתן לפרט בצורה ברורה ומפורטת על אותו נושא ורק עליו, תאמין לי גם גוגל יואהב את זה.



"מצוות עשה" לדפי שער לאתר:


דף השער חייב להיות מותאם גם לאנשים שהגיעו לאתר שלכם בפעם המי יודע כמה וגם לאנשים שזה עתה נחשפו אליו ועומדים נפעמים למראה האתר.

התוכן:

למבקרים החדשים באתר- עמוד השער צריך לספק בתמציתיות ובמהירות לאן הוא הגיע, הפסקאות הראשונות בעמוד צריכות לתאר בקצרה מה החברה שלך מציעה וקישורים לכל הדפים הפנימיים באתר או לפחות לעיקריים שבהם כדי לאפשר להגיע לנושא או למוצר המבוקש בקלות ובמהירות.

למבקרים החוזרים באתר- עדכן אותם בדברים החדשים שבחברה אם זה פיתוח של מוצר חדש או שירות חדש אותו לא הצעתם בעבר, אם זה מאמר חדש אותו כתבתם כדי ששוב יכנסו לאתר ויגלשו כי מה שהם כבר ראו השתנה או לפחות חלק ממנו.

למבקרים החדשים והחוזרים כאחד- שמור מקום למוצר או לשרות המוביל אצלכם בחברה עדיף עם תמונה ותאור קצר ולינק לעמוד בו פירוט על אותו המוצר בו ניתן לרכוש אותו או לעמוד פירוט השרות המוביל.

אפשר וכדאי להבליט ולספר סיפורי הצלחה בעמוד הראשי עם תמונת הלקוח או לוגו החברה שלו עם לינק לסיפור ההצלחה המלא, כך ניתן לאסוף ולרכז עמוד בו יהיה פרוט כל סיפורי ההצלחה או ההמלצות של הלקוחות שלכם.

כותרות:

הכותרות הוא אולי המקום החשוב ביותר בכל עמוד באתר ובעמוד השער בפרט אל תבזבז אותו על מילות סרק כמו"החברה המובילה?."או"?הטובים והמקצועיים?."תוכן הכותרת בעמוד והמשפט הראשון בכל דף עוזרים למנועי החיפוש לקטלג את הדפים באתר ולכן שמור אותם למילות החיפוש הראשונות בהם אתה חושב הלקוחות הפוטנציאליים יחפשו אותך בהם.

אורך העמוד:

עמוד השער באתר צריך להיות קצר ולא ארוך כפי שפירטנו בהתחלה, על הפסקאות הראשונות המיועדות למבקרים החדשים באתר להיות בין 100 ל-350 מילים סה"כ ואילו הקטע המיועד למבקרים החוזרים רצוי שלא יעלה כ-100 מילים.

לסיכום:

הראו את דף השער לפני עלייתו לאויר לחברים ובקשו מהם לחוות את דעתם, שאלו אותם איזה מסרים הם מבינים מעמוד השער והאם זה תואם את כוונותיכם, בקשו מהם למצוא דברים בתוך האתר ובידקו האם זה נמצא בקלות או במידה והם התקשו למצוא את מבוקשם, תקנו מיד את הבעיות בהתאם.

בהצלחה!
אודות הכותב:
זאב גורמן
טופ אינטראקטיב
פרסום באינטרנט

www.topin.biz/
קישור לאתר המקור: www.article.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י זאב גורמן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]