חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
המלצות ללקיחת סוגי משכנתא בריבית מועדפת - ריבית משכנתא - משכנתא - ריבית משכנתאות - הלוואת משכנתא





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חלון גג עליית גג

נושא המאמר: בחירת חלון גג במקום חלון קוקיה
מאת: עליית גג   שמור מאמר למועדפים

פיזור אופטימלי של האור נעשה כשהחלון גג מגיע מתקרת הגג, ואת האפקט הזה אי אפשר לקבל מחלון שבקוקיה.
כשבאים לתכנן עליית גג או לנצל חללים פנימיים בתוך גג הרעפים ,לא תמיד יודעים או מכירים את הנושא של חלונות לגגות רעפים, לרוב מחוסר היכרות בנושא או מתוך מידע על נזילות ובעיות. כשחושבים על חלון גג יש להבחין בין החברות השונות ולדעת שהאטימות הרמטית למים ולנזילות מקבלים רק בחלונות שבהם החלון גג מגיע באריזה נפרדת מאריזת המרזוב שיש להתקין בנוסף לבידוד שקיים בחלון גג. מרזוב כזה מגיע רק בחברות היצרניות המובילות בתחום חלונות גג, אשר מייצרות בסקנדינביה ומשווקות חלונות גג לאזורים הגשומים והקרים ביותר כמו סקנדינביה ומערב אירופה. חברות מובילות בתחום חלונות גג מספקות מענה לאקלים עם רמת משקעים גבוהה , לא רק גשם , אלא ברד, שלג ורוחות עזות ומספקות פתרון מקסימלי באיטום מוחלט של חלונות גג לנזילות. חסרון נוסף של הקוקיה היא הצורך לבנות קונסטרוקציה חדשה הדורשת, בעל מקצוע לבניית הקוקיה בנוסף לרכישת חלון רגיל, יש לקחת בחשבון זמן עבודה ועלות לעבודה וחמרים. לעומת זאת חלון גג מתיישב במבנה הקיים של הגג ללא צורך בתוספת של עבודה וחמרים. זמן ביצוע קצר וללא צורך בתוספות.חלון הגג מגיע עם כל המרכיבים הנדרשים להתקנה ולרוב החברה המשווקת של חלונות גג , מספקת פתרון של התקנה.
בעיה נוספת בקוקייה היא העובדה שהיא יוצרת מקום אידאלי למחיית יונים שמוצאים מחסה בין חיבורי הגגות וכפי שידוע זוהי בעייה קשה לפתרון. בנוגע לסירקולציה: חלון בקוקייה מאפשר שחרור של חום בגג לעומת חלון גג שיוצר זרימה של אוויר פנימה בנוסף להוצאת האוויר החם, זאת בזכות הכנף של חלון הגג כשהוא פתוח בשיפוע הגג. הפתיחה יוצרת זרימה של אוויר אל תוך הבית.
בהיבט הזה ,ניתן למצוא כמה סוגי ציר לחלונות גג כשהמומלץ ביותר בנוגע לסירקולציה ולאוורור אופטימלי בחלון גג הוא הציר האמצעי .
פתיחתו של חלון גג ציר אמצעי בשיפוע של הגג, מכניס ומוציא אוויר בו זמנית ויוצר כך תנועה של אוויר בתוך החדר. זהו יתרון בולט לחלון גג על פני חלון הקוקיה.
ככל שמרבים בכמות וכיווני האוויר של חלונות גג במרחב הגג כך מגדילים את כמות האור והסירקולציה ובאמצעות אביזרים נלווים ניתן לשלוט בכמות האור ובכמות האוויר הנכנס.
בקוקייה לרוב, פונה חלון לכיוון אחדבלבד לעומת חלון גג הניתן לפזר ללא הגבלה בגג ובכל כיוון שאליו פונה השיפוע של הגג.
גם כשאין ברירה ויש קוקייה בעליית הגג מומלץ להוסיף חלונות גג להגדלת התאורה והאוורור בחדר.

חלון גג הוא הפתרון הנכון כשיוצרים יחידת דיור בעליית הגג.חלונות גג בנויים כך שזווית הפתיחה שלהם בגג ומיקומו בשיפוע, מאפשרים ניצול טוב יותר של האוויר ושלהאור שאותו מרחב זקוק לו. זאת כמובן מבלי לדלג על האלמנט העיצובי שחלון גג מוסיף לאותו המרחב. קוקייה לעומת זאת, מציבה חלון רגיל שלא מאפשר פיזור של אור והכנסת אוויר כמו שחלון גג מספק. בנוסף לכך, חלונות גג עוצבו ותכננו במיוחד למטרה זו.
עם חלוף השנים, החברות המובילות בייצור של חלונות גג שידרגו את המרכיבים הטכניים של חלון הגג בהתאם לצרכים המשתנים של הסביבה ושל הלקוחות.
לדוגמא ,היום, ניתן למצוא בחברות המובילות בלבד בידוד של הזכוכית בחלון הגג ברמה גבוהה ביותר ל:חום ,קור, קרינה ואקוסטיקה.
כמו כן, פיתוחים טכניים בחלונות גג בהיבט התכנוני: סוג פתיחה או סוג ידית המתאימה לגבהים משתנים שבהם יש למקם את חלון גג בגג.
חלון שבקוקיה, מוגבל לגובה מסויים ולרוב המפרט הטכני שלו מאוד פשוט ואינו מבודד ברמה של חלונות גג איכותיים.
לחלון גג ניתן להוסיף מבחר של אביזרים נלווים בהתאם לצרכים של החדר. כמו וילונות האפלה לחלון גג שבחדר שינה, וילונות הצללה לחלון גג לחדרי עבודה או משפחה, תריסים חשמליים לחלון גג למי שמיקם חלונות גבוהים במיוחד ועוד.
בעליית גג ניתן לשלב חלונות גג עם חלונות אנכיים בקיר כשהחלון בקיר מספק עוד זווית לאוורור ולעיצוב , אך למי שמחפש פתרון לאור ואוורור במרחב, חשוב שידע שחלונות גג מכניסים פי 3 אור מכמות אור הנכנס מחלון אנכי.
חלון גג בשיפוע מפיץ אור מצוין וככל שהחלון גבוהה יותר,כך איזור תפוצת האור תגדל עוד יותר.

www.aliat-gag.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עליית גג שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]