חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
לקראת ערב שירי לוחמים.





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אהבה עצמית קבלה עצמית אינטימיות

נושא המאמר: מה אנחנו צריכים לעשות בשביל להתחיל לאהוב את עצמנו?
מאת: חני בורנשטיין   שמור מאמר למועדפים

הדבר הראשון הוא להתחיל היכן שאנחנו נמצאים. להתחיל קבל אחריות על החיים שלנו ולהפסיק לברוח מעצמנו.
יש אנשים שכל כך לא אוהבים את עצמם. שהם כל הזמן מחפשים להשתנות מתוך מחשבה שכאשר השינוי המיוחל יתרחש הם כבר יוכלו לאהוב ולקבל את עצמם. אבל תנחשו מה? זה אף פעם לא קורה וגם לעולם לא יקרה. זה משול לבחורה שלא אוהבת את עצמה וכתוצאה מכך היא גם לא אוהבת את המראה שלה. אז בתחילה היא עושה דיאטה, אח"כ היא משקיעה בניתוח פלסטי באף. אח"כ בשפתיים וכך הלאה היא עוברת ממקום למקום ומנסה לשנות את המראה שלה למראה האידיאלי. לעולם אין לדבר סוף כיוון שאותה בחורה אינה משקיעה במקום הנכון. אם הייתה לומדת לקבל את עצמה היא לא הייתה מרגישה צורך לשנות את עצמה.
מגיל קטן אנחנו מתורגלים באהבה על תנאי. אם אנחנו בסדר מגיע לנו אהבה. ואם לא, אז לא מגיע לנו. וזהו גם האופן שבו אנחנו מתייחסים לעצמנו. אם אנחנו עושים משהו שנחשב בעיננו, אנחנו מזכים את עצמנו בכמה רגעים של אישור עצמי. אבל אם אנחנו לא מצליחים לספק את הציפיות הפנימיות שלנו אנחנו שוללים מעצמנו את האישור ואת הקבלה העצמית. ואז החגיגה הפנימית של הסבל מתחילה.
חשוב לדעת שאהבה על תנאי זאת אינה אהבה. בלב הישות שלנו קיים מקום פנימי, טהור מלא באהבה. על מנת להגיע אליו אין צורך בעשייה. אין צורך בכלום. חוץ מלהעז לחבור אליו. ברגע שאנחנו שקועים בדרמות הפנימיות שלנו. הם מסיחות את דעתנו ואנחנו לא יכולים להגיע למעיין הבלתי נדלה של האהבה שקיים בתוכנו.
לכן, הדרך לאהבה היא להתחיל היכן שאנחנו נמצאים. גם אם אנחנו עושים את הדברים הכי רעים והכי מגעילים. גם אם אנחנו מרגישים לא שווים ולא ראויים בכלל. אין לזה שום קשר לאהבה הטבעית שקיימת בתוכנו. אין לנו לאן להגיע בשביל לקבל אישור להיותנו ראויים לאהבה. תשחררו את זה. זה משהו שהפנמנו משנים של אהבה על תנאי שקיבלנו. אין לנו כל צורך לעמוד בסטנדרט מסוים. לעשות דברים מסוימים. לנהוג בצורה זאת או אחרת. ממש לא.
האמת היא, שהאהבה שוכנת בתוכנו והיא שייכת לנו. ללא קשר למה שאנחנו וללא קשר לעשייה שלנו. הדרך היחידה להגיע אליה היא להתחיל היכן שאנחנו נמצאים. לקבל אחריות על החיים שלנו ולהפסיק לברוח לכל מה שמסיח את דעתנו. להפסיק לתרץ את השנאה הפנימית שלנו ולהתחיל להיות ערים ומודעים. שימו לב מה אתם עושים בשביל לתרץ את חוסר היותכם ראויים לאהבה? והתחייבו לחיפוש אחר האהבה.
שאלו את עצמכם מה אתם רוצים? מה אתם באמת רוצים? אתם רוצים לאהוב? אתם רוצים להרגיש אהובים? אתם רוצים לחיות בחוויה מתמשכת של אהבה עצמית ואהבה לחיים? אתם רוצים ללמוד להיות באינטימיות עם עצמכם ועם הזולת? ברגע שהגדרתם לעצמכם בדיוק מה שאתם רוצים. הסכימו לנוע פנימה אל תוככם. הסכימו להיות מודעים למה שמתרחש בתוך העולם הפנימי שלכם. היו מוכנים לכך שאתם תפגשו הרבה חושך לפני שתגיעו לאור. לאט לאט תתרגלו ותראו שאתם בכיוון.
אתם חייבים ללמוד להיכנס פנימה לתוך תוככם. להפסיק לברוח החוצה. הנתיב לאהבה הוא אך ורק פנימי. בתחילה זה מפחיד להיות לבד, בתחילה זה מפחיד להיכנס לעולם הפנימי השכוח שלנו. בעיקר שכיום אנחנו עסוקים בלהשקיע כ"כ הרבה אנרגיה דווקא בשביל לברוח מהמפגש הזה עם עצמנו. אך לאט לאט מתרגלים ונכנסים פנימה.
לחיי ההתפתחות אישית שלכם,
חני בורנשטיין
נ.ב. אתם מוזמנים לבחון את מצב האהבה בחייכם. עברו עכשיו את "מבחן האהבה"

www.lovefornoreason.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י חני בורנשטיין שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]