חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כמה אתם מצליחים לדבר על הרגשות הפנימיים שלכם?





    קישורי טקסט (לפרטים)




גרפולוגיה
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ניתוח תכני מניית טבע בורסה קורס שוק ההון

נושא המאמר: הפסיכולוגיה של הניתוח הטכני
מאת: עמיר קרן   שמור מאמר למועדפים

הפסיכולוגיה של הניתוח הטכני
מהו ניתוח טכני? מה הוא מייצג? האם הוא עוזר לנו ב מסחר תוך יומי?
הניתוח הטכני מציג ע"ג גרפים את העבר. הוא מציג לנו מה עברה המניה או המדד בתקופת זמן מסוימת: דקות, ימים, שבועות, שנים. כאן נשאלת השאלה: אם ה ניתוח הטכני מציג את העבר כיצד זה יעזור לנו להעריך מה העתיד צופן לנו במניה ספציפית או במדד כלשהו בבורסה או אפילו איך ניתן להעריך תנועת צמדים ב מט"ח?
מהו שוק ההון? אם נסתכל סביב נראה ששוק ההון מורכב מאנשים כמוני כמוך אנשים הפעילים בשוק כל אחד עם היקף תיק השקעות שונה אך כולנו נמצאים באותם מקומות כמו כולם וכאן נכנסת לתמונה פסיכולוגיית ההמונים או אפקט העדר.
ניתוח טכני מושתת על מהלכים שהתרחשו בעבר במניה כלשהי למשל אם נעשה ניתוח מניית טבע או בשמה "מניית העם" נראה שיש בה נקודות שחוזרות על עצמן ומכונות בפי המנתחים הטכניים "נקודות תמיכה או נקודות התנגדות". מהם נקודות אלו?
נקודות תמיכה או נקודות התנגדות אלו נקודות שבהם יש כניסה של כוח נגדי לכיוון תנועת המניה כלומר אם המניה במהלך לונג (מהלך עליות) המניה תגיע לנקודה מסוימת שבה בפעם האחרונה נעצר מהלך לונג קודם וזו תהיה "נקודת ההתנגדות". בנקודה זו כל מי ש סוחר על מניית טבע מעריך שרוב אלו שקנו את מניית טבע במחיר נמוך יותר ימכרו את המנייה ואם הרוב מצפים שהרוב ימכרו מה שיקרה....הרוב ימכרו!! בנקודה זו יעצימו את האפקט של נקודת ההתנגדות ונוצר כאן פיגמליון (נבואה שמגשימה את עצמה).
אמר שלמה המלך "אין חדש תחת השמש מה שהיה הוא שיהיה...." ואכן אנו רואים זאת בצורה מצוינת בתהליך ה ניתוח הטכני שהנקודות חוזרות על עצמם וגם במקרים בהם יעלו מעל נקודה כלשהי (באיזה שהוא שלב צריך לצאת ממעגל הקסמים) נקודת ההתנגדות הופכת להיות נקודת תמיכה כלומר שלאחר שיסתיים מהלך העליות מחיר ה מניה ירד לנקודת התמיכה שהייתה נקודת התנגדות וחוזר חלילה.
ניקח את זה לחיים ובואו יחד נסתכל על יום העצמאות, רוב עם ישראל יוצא ביום העצמאות לעשות על האש בפארקים ברחבי הארץ. אנו מצפים שתהיה תנועה ערה של רכבים וכמו כן מצפים לתפוסה מלאה בפארקים. איך ידענו שזה מה שיקרה? כי זה קורה כל שנה ולכן ציפינו לזה. כך בדיוק עובד ניתוח טכני.
מנתחים טכניים מקצועיים אינם נביאים או קוראים בכדור בדולח הם יודעים לראות את מה שהיה ומזה להסיק על מה שיקרה בעזרת כלים לניתוח טכני כמו ממוצעים נעים, מתנדים ועוד....
מכאן אנו למדים שכדי לדעת מה יהיה צריך לדעת ולהבין מה היה.
על כלים ל ניתוח טכני והשימושים בהם במאמרים הבאים.

יום טוב,
עמיר
הכותב הינו מרצה בקורסים ל מסחר תוך יומי ואינו בעל רישיון ייעוץ השקעות אין לראות בנכתב המלצה לביצוע פעולות ב שוק ההון.

kerenamir.blogspot.com/2012/05/blog-post_10.html


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עמיר קרן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]