חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
לונדון גן עדן לשופינג - קניות בלונדון - טיול בלונדון - מידע על לונדון - לונדון





    קישורי טקסט (לפרטים)




מיון כח אדם לחברות ועסקים : מיון עובדים
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: רשיון מלגזה רישיון מלגזה קורס מלגזה מיון עובדים

נושא המאמר: דרישה גוברת לבעלי רישיון מלגזה
מאת: יובל פלד   שמור מאמר למועדפים

דרישה גוברת לבעלי רישיון מלגזה



בשנים האחרונות ניכרת במשק הישראלי עליה בביקוש לבעלי רשיון מלגזה. עליה זו גדולה מן השיעור הטבעי התואם את הגידול הכולל במשק.
בעבר היו מקומות עבודה מסמיכים בעצמם את העובדים אותם ייעדו לשמש כ-מפעילי מלגזה. העובדים היו נבחרים כך שמרגע שהוסמכו יכולים היו לשמש בתפקיד זמן רב וכך לחסוך את הצורך להשקיע במהרה שנית בהוצאת רישיון מלגזה לעובדים חדשים.
כיום עדיין נשלחים עובדים להשתלם ב-קורס מלגזה אך במקביל ניכרת מגמה של ציפייה מצד מעסיקים לקבל לעבודה מי שמחזיק ברשותו כבר רשיון מלגזה בר תוקף.



הסיבות למגמה הנ"ל עשויות להיות תחלופה גבוה יותר של כוח אדם כיום מבעבר, ניסיונות התייעלות של מפעלים ועסקים, היצע של עובדים מקצועיים יותר בשוק ועוד. יהיו הסיבות אשר יהיו נראה כיום כי קיים יתרון תחרותי בידי מי שכבר מוסמך כ מפעיל מלגזה, הינו בעל רישיון מלגזה בר תוקף ורצוי גם בעל ניסיון מעשי בעבודה כמלגזן (או לפחות בהפעלת מלגזה במסגרת תפקיד אחר אותו ביצע).

הפעלת מלגזה באופן נכון, בטוח ויעיל אינה דבר של מה בכך. במקרים מסוימים היו מעסיקים משקיעים בעובדים שבחרו ושולחים אותם להשתלם ב קורס מלגזה אך מגלים בדיעבד כי למרות שהעובד הפך לבעל רשיון מלגזה הוא אינו יכול לשמש אותם בפועל כמלגזן מקצועי.
מובן כי אם תינתן בידם האפשרות יעדיפו מעסיקים לבחור לתפקיד הדורש הפעלת מלגזה עובד אשר כבר מוסמך לשמש מפעיל מלגזה, רישיון מלגזה שברשותו הינו בתוקף ובעברו כבר הוכיח כי הוא מסוגל לבצע בפועל עבודה של מלגזן (לפחות במקביל לעיסוק בתפקיד אחר כגון מחסנאי).



יהיו הסיבות אשר יהיו ברור כי כיום ניתן להשיג יתרון לעצמנו בכל הקשור למועמדות למשרות במסגרתן נדרשת גם הפעלת מלגזה, פיקוח על העמסה / פריקה באמצעות מלגזה, ניהול מחסן, מחלקת שינוע / שילוח וכו' אם נדאג כי יהיה באמתחתנו רישיון מלגזה בתוקף.



על פי תקנות חדשות ניתן כיום להיות מוסמכים כ-מפעיל מלגזה בתום קורס מלגזה בן יומיים בלבד, זאת במידה והינכם בעלי רישיון נהיגה סוג ב' לפחות. כמו כן בוטל החיוב להשתתף ברענון חד שנתי על מנת לשמור על תוקפו של רישיון מלגזה.
לאור התפתחות זו קל יותר כיום להשיג באופן פרטי רישיון מלגזה ואין הכרח עוד להמתין ולצפות כי נשלח להשתתף בקורס מלגזה מטעם מקום העבודה. רבים המעוניינים להשתלב בעבודה בתעשייה בוחרים להשיג לעצמם הסמכה שכזו על מנת לסייע להם למצוא פתח ולהשתלב בכוח העבודה של מפעל גדול.

במקביל להתפתחויות הנ"ל גדל גם ההיצע של קורס מלגזה. קיימים היום מספר בתי ספר לנהיגה ומרכזי הדרכות אשר רשאים לקיים קורס מלגזה אשר בוגריו ברובם המכריע של המקרים עומדים בהצלחה במבחן עיוני ומעשי וזוכים לרישיון מלגזה כדין מטעם משרד התחבורה.


www.tlamim-school.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יובל פלד שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]