חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תקופת היובש בארה"ב - קורס ברמנים - תקופת היובש - Speakeasy - אלכוהול





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: דיאטה דיאטות הרזיה

נושא המאמר: טיפים לשמירה על משקל תקין
מאת: לרדת בקלות   שמור מאמר למועדפים


טיפים לשמירה על משקל תקין



חשוב לאכול נכון ומאוזן לא רק בזמן דיאטה. גם אם משקל גופנו תקין ואיננו  מעוניינים להפחית ממשקלנו, עדיין רצוי ומומלץ לשמור על אכילה בריאה ומזינה שתעניק לגוף את כל המרכיבים הנחוצים לו ותשמור על תפקוד הגוף ומצב הרוח שלנו. אכילה נכונה ומאוזנת כוללת תפריט מזין המכיל את כל אבות המזון במינון המתאים לנו, כמו גם ויטמינים ומינרלים שנחוצים לתהליכים חשובים בגוף.



לא צריך להיות תזונאי מוסמך כדי לדעת כי אכילה מופרזת של מזונות עתירי שומן תביא להשמנה, שאולי תהיה איטית ולא מורגשת כמעט, אך היא תפריע לנו מאוד כעבור כמה שנים, כשלפתע נשים לב כי אנו תקועים עם כמה קילוגרמים עודפים שקשה מאוד להיפטר. לכן, מומלץ כבר היום לשמור על תזונה בריאה ונכונה ולשמור על המשקל הראוי שלנו.  אספנו כאן כמה רעיונות תזונתיים איך לאכול נכון: מה בריא, מה מזיק וכיצד לנהל את שגרת האכילה שלנו:




  • לאכול רק בארוחות– כדאי להרגיל את עצמנו לאכול רק בזמן ארוחה, כלומר לא לנשנש כאשר אנו לא רעבים. מומלץ לפתח הקשבה לגופנו, ולאכול רק כאשר הגוף מאותת לנו על רעב, או לחלופין – בשעות המוגדרות כשעות ארוחה. במקביל, גם בזמן הארוחה, רצוי להקשיב לגוף ולהפסיק לאכול כאשר אנו שבעים.


  • פעילות גופנית– לא רק כדי לשמור על משקל תקין, אלא גם על מנת לשמור על בריאות הלב, על הכושר הגופני ועל הבריאות הנפשית, מומלץ לבחור את הפעילו האהובה עלינו ולנסות להתמיד לפחות פעמיים בשבוע.


  • שתייה מרובה– בין אם אנו עושים ספורט ובין אם לאו, חשוב לשתות לפחות 8 כוסות מים מידי יום. הנוזלים חשובים מאוד לתפקוד מערכות שונות בגוף. אם השתייה איננה מספקת, אנו עלולים לחוש עייפות, כאבי ראש וסחרחורת.


  • ג'אנק פוד– מזון תעשייתי איננו מומלץ, ולא רק בגלל שהוא עלול להיות משמין. בג'אנק פוד קיימים סוגים מזיקים של שומנים (שומני טראנס), והם מכילים כימיקלים שונים שתפקידם לשמור על המזון לאורך זמן (חומרים משמרים) או לתת לו טעם וצבע אטרקטיביים (חומרי טעם וצבע).


  • ירקות ופירות– אלה יכולים להתאים כחלק מהארוחה או כארוחת ביניים מזינה. הירקות והפירות מגוונים את התפריט ומוסיפים בו ערכים תזונתיים חשובים כגון סיבים תזונתיים, ויטמינים ושומנים מן הצומח.


  • דגנים מלאים– המונח דגנים מלאים מתייחס לשימוש בכל הגרעין של הדגן לייצור המזון. למשל לחם מחיטה מלאה הוא לחם שמכינים מגרעין החיטה בשלמותו, ולא רק החלק הפנימי (שממנו מכינים לחם לבן). הדגנים המלאים עשירים יותר בסיבים תזונתיים והם מזינים יותר.



www.easydieta.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י לרדת בקלות שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]