חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כל מה שחבר ועד הבית צריך לדעת





    קישורי טקסט (לפרטים)




אחסון אתרים בהחל מ 5 דולר לחודש!
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עסקים אינטרנט פיתוח אתרים

נושא המאמר: בניית אתרים - הנעה לפעולה
מאת: אביטל יוגב    שמור מאמר למועדפים

אחת המטרות החשובות שלכם, כבעלי אתר עיסקי, היא לוודא שהגולש (לקוח פוטנציאלי) יבצע באתר את הפעולה המסוימת אותה הגדרתם כמטרה.
מספר גורמים משפיעים על מידת הנכונות של הגולש ליזום קשר עמכם: מידת הבידול שהצלחתם ליצור לעומת אתרי המתחרים שלכם, היא הראשונה.
בידקו את האתר שלכם. האם הוא מלא בביטויים "שיווקיים" ריקים מתוכן כמו "חזון", "ערכים", "איכות ללא פשרות" וכדו'? אם כן, נקו אותו מייד מביטויים אלו.
גם אם אתם באמת פועלים על פי ערכים אלו, הצהרות מילוליות עליהם לא עושות רושם על אף אחד. לא זה מה שהגולש מחפש. אם אינכם בטוחים, נסו לבדוק איך משפיע עליכם הציטוט הבא, הלקוח מאתר של חברת עורכי דין מסויימת: "הרבה חברות עסקיות, לרבות חברות בתחום מתן השירותים מנסות 'למכור' את שירות הלקוחות כגימיק שיווקי, או כמס שפתיים בלבד. לעומתם, אנו מציבים כערך עליון במשרדנו את מתן השירות ללקוחות, ומנסים לקיימו הלכה למעשה כל הזמן".
האם מלל כזה יגרום לכם ליצור קשר עם אותו עורך דין? התשובה היא, תודו - כנראה שלא.
נסו לבדוק איזה מידע מחפש הלקוח שלכם באינטרנט, ותנו לו את המידע הזה. תנו למתחרים שלכם להמשיך ולנסות לשווק את עצמם בדרכים הבנאליות. היו אתם פורצי דרך. אם תבואו לקראת הגולש - תראו שהוא מתגמל אתכם בכך שיתן בכם אמון, ויזום קשר איתכם.
מידת המיקוד שלכם במטרה, היא העניין השני. אם מטרתכם היא למכור און-ליין - הצהירו על כך בקול ברור. אל תחביאו את המוצרים שלכם במעמקי האתר, במיוחד אם הוא גדול ועשיר במידע.

דוגמא לנושא של הנעה לפעולה נמצאת באתר "גדולות". מדובר בתוכנית חדשה להפחתה במשקל, אשר פותחה ע"י דר' אילן קיציס.
על מנת להגיע מהר יותר לתודעת הציבור, החליט דר' קיציס להקים אתר אינטרנט שיסביר את עיקרי התכנית.
אדגים כאן כעת איך מבצעים הנעה לפעולה בפועל, ואיעזר לשם כך באתר החדש של גדולות.
פשוט ככל שזה ישמע, אחת הדרכים הטובות ביותר להניע מישהו לפעולה היא ? להציע לו לבצע אותה. כמובן שיש להקפיד:
א. על מינון סביר של "הצעות" כאלה.
ב. על מיקום נכון שלהן בטקסט.

אתם יכולים להציע לגולשים לבצע פעולה, רק אחרי שנתתם הסבר מנומק על מהות הפעולה,
וסיבה טובה ? מדוע כדאי לגולש לבצע אותה.
דוגמא:
כפי שתוכלו לראות בטקסט הפתיחה, דר' קיציס בראש ובראשונה מציג את עצמו. הפנייה הישירה, דרך אגב, נבחרה לא רק מטעמים שיווקיים, אלא מכן שהיא מתאימה מאד לאופיו של אילן, ולמי שהוא במציאות. לאחר מכן יש הסבר קצר על התכנית, שמסתיים בהצעה ישירה לפעולה:
אני מזמין אותך לקבל החלטה אמיצה, להרים אלי טלפון, ולהצטרף לתכנית.

אפילו דף סטנדרטי כמו "צור קשר", אינו יוצא מהנחה שמי שהגיע לשם אכן יעשה באופן אוטומטי את השלב הבא, וייצור קשר. גם שם הכנסנו אלמנט חזק של הנעה לפעולה, באופן הבא:

צור קשר
זהו, הגעת לחלק הזה של האתר שבו את לוקחת יוזמה, ועושה
את הצעד הראשון לשינוי של חייך. השינוי, ב-ה' הידיעה.
כל הכבוד לך.
אני יודע שאפילו הדבר הפשוט הזה, להתקשר או לשלוח מייל,
כרוך באומץ.
אז אם את באמת רוצה...
הנה הפרטים שלי. אני והנשים בקבוצות ברחבי הארץ מחכים לך.
בברכה,
דר' אילן קיציס

באופן דומה תוכלו למצוא בכל דף הצעות ליצירת קשר, לשמיעת פרטים נוספים,
או לכניסה לדף הבא באתר.
אני מזמינה אתכם כעת לגלוש לאתר שלכם ולבדוק ? האם הוא מניע לפעולה?
אם לא ? אתם כבר יודעים מה לעשות....

אודות הכותב:
אביטל יוגב, עומדת בראש חברת גלומניה, המתמחה בבניית אתרים עם מערכות ניהול תוכן, קידום אתרים במנועי חיפוש ויעוץ שיווקי לאינטרנט. החברה הפכה תוך זמן קצר למובילת דרך בענף, כאשר הייתה הראשונה לשלב קונספטים שיווקים בתוך אתרי אינטרנט, תוך הפיכתם מכלי תדמיתי בלבד לכלי שימושי המניב לקוחות.
שיווק באינטרנט, בניית אתרים, קידום אתרים

[email protected]

www.avitalyogev.com
קישור לאתר המקור: www.article.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אביטל יוגב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]