חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מהי חותמת אפוסטיל?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עסקים אינטרנט פיתוח אתרים

נושא המאמר: לאן האינטרנט רץ?
מאת: תדהר צורי    שמור מאמר למועדפים

אנסה לסכם בקצרה לאן מועדות פנינו לפחות בעתיד הקרוב.
האינטרנט לא הולך להיעלם, למעשה הוא חי בועט וקיים, התשתיות גדלות ומתפתחות, משתפרות הרשתות האלחוטיות, רוחב הפס גדל, יותר ויותר תוכן וויזואלי ומסרים בווידאו יועברו ברשת, נקבל הרבה יותר שירותים און ליין. אך מבחינה טכנולוגית אין דברים שאנו לא מכירים.
כבר היום ישנם אפליקציות לניהול פרויקטי, ניהול לקוחות, ניהול מלאי, ניהול חשבונות והכל און ליין באינטרנט. אנו ציבור המשתמשים משלמים דמי מנוי חודשיים ונגישים מכל מקום בכל נקודת זמן לפרויקטים שלנו. שלא לדבר על חשבונות דואר, ניהול יומן ולוח פגישות און ליין, ניהול המועדפים שלך, עריכת אלבומי תמונות, עריכת תמונות וסרטוני ווידאו ברשת ובכלל ישנם חברות שהוציאו ופתחו אפליקציות זהות ל Ms-Office אחד לאחד והכל ברשת. אין נוחות גדולה מזאת שכל הדברים שאתה נוהג לעבוד איתם כמשתמש כצרכן ביתי נגישים וזמינים עבורך מיידית בכל מקום מחוץ לשולחן העבודה שלך.

השאלה האם המחשבים האישיים שלנו יוחלפו במסופים? כשם שהכל התחיל... פעם לפני הרבה שנים... לא היה לאנשים מחשבים היה מסופים והכל היה מנוהל דרך מחשב גדול מרכזי אחד...
ובכן אנו רחוקים מאד מעידן זה, עדין ישנם אפליקציות מורכבות שמצריכות שימוש במעבדים חזקים. אפליקציות לעיבוד תמונה, אפליקציות לעריכת סרטי ווידאו, תוכנות המריצות אלגוריתמים שונים לבצע קירובים או חישובים לבעיות קשות ואף תוכנות גראפיות מקצועיות לפלאנרים ומעצבים.

אך ללא ספק בעתיד הקרוב מאד יהיה לנו יותר קל, הדברים שלנו והתוכן שלנו יהיה נגיש בקלות רבה יותר, מכל מחשב (המחובר לרשת) נוכל להגיע לאפליקציות שלנו ולקבצים שלנו ולסל השירותים המועדפים עלינו.
למעשה כבר היום ישנם אתרים השומרים עבורנו את הפיבוריט שלנו (del.icio.us), וישנם אתרים השומרים עבורנו את אלבומי התמונות שלנו כגון: (www.flickr.com), ואפליקציות office ברשת ראו www.thinkfree.com, ועוד עשרות שירותים און ליין שמקילים עלינו את החיים.

ובכן, מה באמת הולך להשתנות במהלך השנתיים הקרובות?
הדבר המרכזי הוא אנחנו ? ציבור הגולשים.

"הכח" עובר לידיים שלנו. למשתמשים יהיה יותר יכולות ברשת, ההשפעה הכתיבה והתוכן יעברו אט אט מידיהם של עורכי העיתונים הגדולים, מנהלי המדיה בטלוויזיה ברדיו ובערוצים השונים, אלינו ציבור הגולשים בעלי הדעה המעוניינים להציף ולהביא לידיעת כולם סיקור אובייקטיבי שלנו או נקודת מבט אחרת על הנעשה בשטח.

לא אחת קורה, שאנו קודם קוראים את התגובות ורק אחר מכן אנו מרפרפים בכתבה. מעניין אותנו מה אנחנו חושבים? מה לעם ישראל יש לומר?
אם אנו רוצים לברר על מוצר או שרות מסוים אנו נפנה קודם לסיקור הגולשים ונחפש מה למשתמשים יש לומר על המוצר, נחפש את הביקורת של הגולשים לפני שנפנה לכתבת תדמית, או ניתוח והשוואה מקצועית.

אנו עדים לא פעם לשיטת פרסום ? "קונים שרכשו מוצר זה התעניינו גם במוצרים הבאים..." למעשה אנו הציבור מדרגים את פופלאריות המוצרים, ואנו לוקחים בחשבון את בחירת הציבור כשאנו רוכשים מוצרים או שירותים מסוימים, מנהלי שיווק טובים למדו להכיר את ההשפעה שלנו על עצמנו ומשתמשים בזה. יש לנו את האפשרות לדרג כתבות שירותים ומוצרים באתרים איכותיים. יותר משתפים אותנו ודעתנו חשובה מאד.
האינטראקטיביות והכימיה בין נותני השרות למקבלי השרות, כותבי התוכן להל הגולשים תלך ותגדל. הכל יהיה יותר פתוח, יותר חברתי וידידותי למשתמש, ולו מהסיבה שבאתרים שלא יאפשרו לנו להגיב פשוט לא נבקר! דוגמאות מנצחות לשיתוף הגולשים הם:
ויקיפדיה ? פרויקט עולמי, מיזם רב לשוני, אנציקלופדיה שיתופית שאותה כולם יכולים לערוך!!!
אתרים כגון "Scoop-חדשות הגולשים" "חוצפה" "תלונה" שמספקים לנו במה לשנות ולהשפיע.
אתרים כגון flix.co.il המאפשרים לנו להעלות סרטוני ווידאו ולשתף את כולנו בתוכן מבדר ומהנה.
פורטל VideoJob שמספק במה לגולשים, ומאפשר לנו את הכלים להציג ולקדם אותנו מול המעסיקים.
אתר המכירות Amazon שהיה בין הראשונים להשכיל ולהבין שיש לתת לגולשים את האופציה לדרג מוצרים ולסקור מוצרים.
בלוגים וקהילות של גולשים ועוד פלטפורמות רבות המאפשרות לנו להתבטא ולהציג את עצמנו טוב יותר.



קצת טרמינולוגיה - מה זה Web 2.0?
למעשה אין הגדרה מיוחדת ל Web 2.0, אפשר לראות את Web 2.0 כאוסף כל האתרים ששרדו את Web 1.0 את עידן הבועה, זהו שם חדש לאינטרנט, עטיפה חדשה לאינטרנט ע"מ לעורר אותנו ציבור הגולשים.

אודות הכותב:
צורי תדהר
מנהל פורטל VideoJob
קורות חיים בוידאו מקדם אותך

www.videojob.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י תדהר צורי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]