חיפוש מאמרים

12314 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קבלן שיפוצים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עסקים אינטרנט פיתוח אתרים

נושא המאמר: סטטיסטיקות של אתרי אינטרנט - איך קוראים את זה? visitors overview - כמות כניסות ומבקרים Unique visitors ? כמות המבקרים Pageviews, time on site, Bounce rate - איכות הכניסות Pageviews ? ממוצע הצפיות בדפים פר גולש באתר Bounce rate ? אחוז הגולשים אשר
מאת: מיכל רביד    שמור מאמר למועדפים


במאמר אנסה לסקור בקצרה מה עומד מאחורי המונחים והמספרים השונים בדו"ח הסטטיסטיקה של אתר האינטרנט שלך.המאמר מתמקד בעיקר בדוחות של מערכת google analytics, אולם רוב הנתונים הינם גנריים וניתן למצוא אותם כמעט בכל דו"ח סטטיסטי שמספקת חברת בניית אתרים או ספק שירותי האירוח שלך.


visitors overview - כמות כניסות ומבקרים
כמה כניסות ומבקרים יש לאתרך בפועל, בהקשר הזה חשוב להפריד בין כמה סוגי נתונים:

Visits ? כמות הכניסות הכוללת שהיתה לאתרך בכל יום.

Unique visitors ? כמות המבקרים שהיתה לאתרך בכל יום.
מספר זה בד"כ נמוך יותר מכמות ה ? Visits מאחר ואם גולש נכנס לאתרך מספר פעמים באותו היום, הוא יספר בנתון ה ? Unique visitors פעם אחת בלבד בעוד שנתון ה ? Visits יספור את כל הכניסות שלו לאתר.

New visitors - (נתון זה אינו מופיע במערכת של גוגל אולם ניתן למצוא אותו בדוחות רבים של ספקים אחרים) ? כמות המבקרים החדשים שזו להם הכניסה הראשונה לאתרך. הנתון הינו שימושי מאוד, אולם יש לקחת אותו כאומדן כללי בלבד, מאחר וגולשים אשר חוסמים Cookies יספרו שוב ושוב כגולשים חדשים באתר.

במערכת google analytics ניתן לקבל מידע אודות כניסות חדשות ומבקרים חוזרים דרך דו"ח ה ? Visitors loyalty אשר מפרט את כמות הביקורים החוזרים באתר של כל גולש. שוב, יש לקחת נתונים אלו כאמדן כללי בלבד.


Pageviews, time on site, Bounce rate - איכות הכניסות

נתונים אלו נותנים לך מידע חשוב מאוד אודות אופי הכניסות לאתרך.

Pageviews ? ממוצע הצפיות בדפים פר גולש באתר.

time on site ? משך הזמן שבו שהה הגולש בממוצע באתרך.

Bounce rate ? אחוז הגולשים אשר עזבו את אתרך עם הכניסה אליו, כך שביקרו למעשה רק בדף הראשון שאליו נכנסו לאתר.

ככל שכמות הצפיות בדפים למשתמש בממוצע גבוהה יותר, ומשך השהות של הגולשים גבוה יותר, כך ניתן להסיק שהגולשים מוצאים יותר עניין בתוכן של אתרך ו/או בשירותים שיש לך להציע.

Bounce rate גבוה ומשך השהות נמוך במיוחד (כמה שניות בודדות), מרמזים על ליקויים באתר, או הפניות לא רלוונטיות אליו (הגולשים לא מוצאים באתר שלך את מה שחשבו שימצאו כשלחצו על הקישור אליו).
Traffic sources - מהיכן הגולשים הגיעו מדוחות אלו ניתן לשאוב מידע חשוב מאוד אודות מקורות הכניסות לאתרכם ? או במילים אחרות ? מהיכן הגולש מגיע לאתר שלכם.המידע הזה הינו אקוטי במיוחד במידה ואתם מריצים, או שוקלים להריץ, קמפיין שיווקי לאתר. Direct traffic - כמות הכניסות הישירות לאתר, הגולשים הגיעו לאתר באמצעות הקלדה של כתובת האתר ישירות לדפדפן.

Referring sites - כמות הכניסות שהגיעו מלינקים באתרים אחרים באינטרנט. באמצעות נתון זה ניתן לבדוק את האפקטיביות ? כמות הכניסות ואיכותן - של קישורים נכנסים שונים לאתר.

Search Engines ? כמות הכניסות שהגיעו ממנועי החיפוש השונים, כולל פירוט של מילות המפתח אותם הקישו הגולשים במנועי החיפוש כדי למצוא את אתרך.

פירוט מילות המפתח הינו חשוב מאוד, מאחר והוא מאפשר לך לבחון מהם הביטויים הכי שכיחים המשמשים גולשים כדי להגיע לאתר שלך, ובנוסף - אילו מילות מפתח מניבות לך את הכניסות האיכותיות ביותר לאתר (Bounce rate נמוך ומשך שהות גבוה).
במידה וברצונך להריץ קמפיין בגוגל, רצוי להתמקד בקמפיין על מילות מפתח אלו.

Content - מה הגולשים ראו ד"וח זה מספק לך מידע חשוב אודות הדפים הנצפים ביותר באתרך, והמסלול שהגולש עובר מרגע כניסתו לאתר ועד יציאתו.

Top Content ? כמות הצפיות בכל אחד מדפי האתר. מאפשר לך לנתח ולהבין מהם הדפים שהכי מעניינים את הגולשים שנכנסים לאתר ולעשות התאמות בהתאם. Site Overlay ? מימשק מרשים ביותר אשר מראה על גבי האתר שלך את כמות ההקלקות על כל אחד מהקישורים, בכל אחד מדפי האתר שלך.
שימוש מושכל בכלי הזה יעזור לך לשפר את מימשק המשתמש של אתרך.
אם יש דפים שחשוב לך שהגולש יכנס אליהם, תוכל לנסות ולשנות את מיקומם ו/או חזותם ולבדוק באמצעות כלי ה ? Site overlay האם השינוי הביא תוצאות.
הערה ? על מנת לקבל מידע אודות תנועת הגולש באתר חשוב לשים את קוד ה - google analytics בכל אחד מדפי האתר.
כמו כן באתרים דינאמיים בהם כתובת האתר הינה אחידה לאורך כל דפיו ייתכן והנתונים לא יהיו מדוייקים.

מעקב רציף אודות הדוחות הסטטיסטיים והבנתם יאפשרו לך לשפר באופן מתמיד את אתרך והקמפיינים והקישורים אשר מובילים אליו.






אודות הכותב:
מיכל רביד
PiXeliT - בניית אתרים

www.pixelit.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מיכל רביד שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]