חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תמא 38





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: רדיו גלגל''צ מוזיקה האזנה

נושא המאמר: רדיו
מאת: ליטל גינזבורג   שמור מאמר למועדפים

מתוך ויקיפדיה:
רדיו הוא כינוי לאמצעים וטכנולוגיות המשמשים להעברה (שידור וקליטה) של מידע באמצעות גלי רדיו. כיום מתייחס המושג בעיקר להעברה של קול. העברה של תמונה, שנעשית אף היא בגלי רדיו, קרויה "שידורי טלוויזיה באוויר".
כשידור רחב (Broadcast), שידורי הרדיו מתבצעים מתחנות רדיו ומתקבלים אצל קהל המאזינים באמצעות מקלטי רדיו. בעת השידור, הצלילים והקולות מאולפני השידור, עוברים תהליך של אפנון ולאחר מכן משודרים באמצעות אנטנות. המקלטים שאצל המאזינים מבצעים קליטה ופענוח של האפנון, ומשמיעים את הצלילים ששודרו. דרך נוספת לשידור רחב היא שידורי רדיו באינטרנט.
ישנם אתרים רבים המציעים לשמוע את מיטב תחנות הרדיו הישראליות ועולמיות באינטרנט. אך עד עכשיו לא היה אתר אחד שיהיה בעל ממשק ידידותי ונוח, ללא פרסומות קפצות, עם עיצוב נקי וחמוד, שיאפשר השמעת כל התחנות הכי טובות ממגוון הז'אנרים, בלי להסתבך יותר מדי.
עד עכשיו.
רדיו צפרדע הוקם לאחר שיטוט ארוך ומייגע בין כל האתרים המציעים השמעת רדיו וערוצי טלויזיה, תוך כדי לחיצה בלתי פוסקת על X בשביל לסגור את כל הפרסומות הקופצות.
רדיו צפרדע, אתר חדש לגמרי שהוקם נכון להיום (07.11.11) לפני פחות מחודש, וכבר צבר יותר מ-100 לייקים ואוהבים ברחבי הארץ.
ולמה?
האתר "רדיו צפרדע" מאוד ידידותי ונוח להשתמש. נסו בעצמכם!
באתר יש מגוון רחב של ז'אנרים לפיהם התחנות מחולקות: רדיו מקומי ואיזורי, תחנות דאנס וטראנס, תחנות של מוזיקה עולמית ואייטיז, מוזיקה קלאסית והעידן החדש (ניו אייג', צ'ילאאוט), תחנות מטאל, ג'אז ובלוז, קאנטרי, לטינו ומוזיקה רוסית, תחנות רדיו דתיות וחרדיות וערוצי טלוויזיה לצפיה ישירה.
ישנם דברים שהינם הייחודיים לאתר זה ולא קיימים בשום אתר אחר המציע תחנות רדיו שונות להשמעה.
אחד הדברים המיוחדים הוא השעון המעורר. רדיו- שעון שמאפשר לך להתעורר עם תחנת הרדיו האהובה עליך, והכל אונליין, בלי שום צורך להתקין תוכנות או לשלם.
הדבר הנוסף שייחודי לאתר הוא האפשרות ליצור לך רשימת תחנות מועדפות, שנשמרת ומחכה לך עד לפעם הבאה שתיכנס לאתר, ללא הצורך לשמור במועדפים כל תחנה ותחנה בנפרד או לחפש בכל פעם מחדש.
ועוד הפתעה! תוכל לבחור עם איזו תחנה או ז'אנר האתר ייפתח בכל פעם שתיכנס, ושוב ללא הצורך לשמוע במועדפים או לבחור בכל פעם מחדש. התחנה האהובה תחכה שם בכל פעם שתיכנס לאתר.
האתר מתעדכן מדי יום ונבדקות תחנות חדשות והכי טובות בעולם להעלאה. כל תחנות הרדיו הכי טובות מהארץ ומהעולם באתר אחד.
אז למה את/ה מחכה?!
http://radiofrog.net

radiofrog.net/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ליטל גינזבורג שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]