חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עיכוב תהליכי ההזדקנות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עסקים אינטרנט עיצוב אתרים

נושא המאמר: עיצוב אתרים - אישי ישיר
מאת: אמנון לבב    שמור מאמר למועדפים

באינטרנט אישי זה הדבר החשוב. גם כשמדובר על עיצוב אתרים לעסקים - אישי עובד יותר טוב, יותר ישיר. כמו תעודת ביטוח. ממש אישי ישיר! לשכנע אנשים לקרוא, להשיב, להצטרף, לנקוט יוזמה, לשמור על קשר, או לקנות מוצרים הוא עניין מאד אישי. הרגש - ההתלהבות ממלאת תפקיד מרכזי ביצירת קשר עם הלקוח ובשמירתו. אנשים "קונים לפי רגש, ומצדיקים את הקנייה על ידי השכל". רוב המחקרים מראים ש-80% מהאנשים יקנו את המוצר שלכם בהתבסס על רגשות. ייתכן שהאחוז אף גבוה יותר - כיון שייתכן שאותם 20% יחליטו בדרך כלל על פי הגיון, אך יבצעו החלטות מהירות לפי רגש.

לאחרונה - בשני עיצובים שונים שאני מבצע, המסר זהה:

'אין צורך להיות כבול לשבלונות של מה זה עיצוב אתרים "עסקי". אין צורך ללכת בשביל המוכר דווקא, כל עוד אני מביא תוכן - ברור, קליט ומובן. מותר לשחק ולהיות מה שבא לי - גם בעיצוב.'

מה אנחנו רוצים להעביר מבחינת המסר הויזואלי ? נניח הצלחה. אבל את זה אומרים כל האתרים האחרים בתחום. וכולם מראים תמונות של אנשים בחליפות או תמונות אמריקאיות של אנשי עסקים משוחחים. לא מעניין. נדוש, לא אישי. נמאס !

היו מקוריים. העזו להיות שונים. העזו להיות אישיים! עיצוב אתרים אישי יסייע להבאת הלקוחות הנכונים, ליצירת הקשר הרגשי הראשוני. האם הסמל הנכון להצלחה הוא מנגו עסיסי? תפוז עם שפע פלחים? ואולי תמונה רעננה אחרת, עם שפע צבעים חיים? חשבו על קהל היעד. צרו עיצוב פשוט, נקי, ואנשים יבינו מהר מאד שאין המדובר על חנות פירות.

"בעיצוב אין חוקים", כותב המעצב ניר שני, בתיק העבודות שלו. עלינו לזכור שהעיצוב משרת את התוכן, ולא להיפך. עיצוב אתרים אמיתי צריך להתחיל מרעיון. יש הרבה טכנאים, אבל מה שנדרש באמת זה מישהו שהוא קודם כל רעיונאי, שמבין אתכם ויכול להציע לכם פתרונות יצירתיים.

האם הקוים מרובעים? לכו על קוים עגולים יותר. האם כולם מראים אנשים מחייכים בחליפות? לכו משהו ידידותי ומזמין. חשבו על קהל היעד שלכם, והיו יצירתיים.

בהצלחה!

אמנון
אודות הכותב:
אמנון כותב את עסקים ברשת - מדריך ליזם. מצ"ב קישור למאמר המקורי, עם רשימת הקישורים המלאה, וכן עצות נוספות לבעלי עסקים בנושא עיצוב אתרים ועבודה עם מעצבים. מומלץ לקרוא מדריך מעשי שמצאתי ברשת, עם 65 טיפים בנושא שימוש יעיל ברגשות למכירה אפקטיבית.

www.levavie.com/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אמנון לבב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]