חיפוש מאמרים

11726 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כיצד להיות מאושר ולשמוח מכל מה שקורה לך ?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עסקים אינטרנט עיצוב אתרים

נושא המאמר: עיצוב אתרים חלק א ? השראה, קומפוזיציה וייחודיות
מאת: אבנר שקד    שמור מאמר למועדפים

יופי ואסתטיקה הם דברים שמושפעים מאופנה, רקע תרבותי וטעם אישי.
במאמר זה אסביר ואנמק את המרכיבים השונים שלדעתי, נכון לשנת 2006, הופכים לעיצוב יוצא דופן, מעניין, ובו זמנית קל לשימוש.
לעיצוב אתרים יש 2 תפקידים מרכזיים:
1. לסדר את האינפורמציה בצורה ברורה למשתמש שיושב מול המסך כך שיבין ללא סבל מיותר לאן הוא הגיע ומה הוא יכול לעשות במקום זה.
2. להפוך את החוויה לכמה שיותר אסתטית ומהנה.

השראה זאת לא בושה
הדבר הראשון שחשוב הוא השראה. בתור מעצבים רציניים אתם צריכים לראות כמה שיותר אתרים של אנשים מוכשרים כדי שתדעו באיזו מקום אתם עומדים. תעשו לי ולכם טובה ותיצרו לכם תיקייה של אתרים כאלה ותתחילו למלא אותה בדברים שאתם אוהבים, גם אם זה רק דבר אחד ספציפי שעושה לכם את זה. יש הרבה אתרים שמרכזים לכם אתרים שווים ואלה שתי דוגמאות לכך:
http://www.thefwa.com/
http://www.digitalthread.com/webdesignlinks/webdesign/index.html
השראות אחרות אתם יכולים לקבל מהחיים עצמם, מעיצובים במגזין, מהטבע, העיר, מכשירים שונים וכו'. כדאי לרשום את הרעיונות שצצים לכם כדי שלא יחזרו למקום שממנו באו. המלצה שלי היא להשתדל תמיד להסתובב עם מחברת רעיונות וכלי כתיבה כדי שלא תפספסו אף רעיון כביר.

לפני שמתחילים לעצב צריך לדעת כמה שיותר פרטים על הלקוח. איזו חברה זו? מהו קהל היעד? איזו תחושה הלקוח רוצה להעביר וכו'. תשאול מפורט ככל היותר יחסוך לכם אחר כך כאבי ראש מיותרים (כאשר ידחו עם הסקיצה ה- 10 שעשיתם).

עכשיו הגיע שלב הניסיונות והסקיצות. הרבה מעצבים מעדיפים בשלב הזה להשתמש בכלים הישנים והטובים: נייר ועיפרון.

גריד לוריד
הנושא הראשון שמתנסים ומתחבטים בו הוא הקומפוזיציה של הדף או במילים אחרות גריד. קונבנציות זה לא דבר שצריך להתעלם ממנו אבל אפשר (ואפילו מומלץ) לפעמים לשבור אותו.
היום לדוגמא ישנם שני גרידים רווחים:
1. לוגו החברה נמצא בצד למעלה ומתחתם נמצא סרגל כלים מאוזן(הכפתורים/קישורים) וכך נשאר שטח מאוד נמוך ומאורך לגוף הטקסט (סרגלי הכלים של הדפדפן גם הם תופסים שטח למעלה). חיסרון נוסף של קומפוזיציה כזאת היא שאין הרבה מקום להרבה כפתורים וכל פעם שנרצה להוסיף אחד חדש נצטרך לצופף את השאר.
2. לוגו החברה שוב נמצא בסרגל העליון, אך סרגל הלינקים נמצא בצד, מתחת ללוגו. הרבה יותר נכון מבחינת הריווח שנשאר לי לגוף הדף אבל הקישורים קצת פחות מרכזיים וקופצים לעיניים.

אל תהיו מרובעים
אחרי שבניתם את המבנה הכללי של דף האינטרנט והוספתם את האלמנטים השונים למקומות שבחרתם תוכלו לשבור את הריבועיות הכה נפוצה בעיצוב אתרים.
בגלל אילוצים של אלמנטים ב-HTML כמו טבלה ולאחרונה DIV, הנטייה היא ללכת על עיצובים מרובעים. כיום אנו רואים יותר ויותר אתרים יוצאים מהקווים הישרים לצורות יותר עגולות. את השרטוטים המלבניים לרוב כדאי שתשאירו מאחורי הקלעים ובפרונט יהיו עיצובים אי-סימטריים ופחות צפויים. טריק טוב הוא לשבור את אחד הריבועים על ידי אלמנט גרפי שכאילו יוצא מהשטח הריבועי אליו הוא שייך.
לכולנו יש את הנטייה לחזור למקומות מוכרים ולכן אתם צריכים להיות כל הזמן על המשמר כך שלא תעשו את אותם שטיקים או במילים אחרות שכל העיצובים שלכם יהיו אותו דבר. תתנסו, תלמדו מאחרים ובעיקר על תשעממו את עצמכם ואת האחרים.
אודות הכותב:
אבנר שקד בוגר קמרה אובסקורה, מעצב אתרים כפרילנסר ב- 3 שנים האחרונות ומרצה בתחומי העיצוב השונים במוסדות כגון מנשר בי"ס לאמנות, קמרה אובסקורה והסתדות המורים.


www.shkedim.net


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אבנר שקד שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."