חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מדריך לבדיקת אופנוע/קטנוע חדש בטרם קנייה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: נחלים בצפון שוק חקלאי בצפון לאן נטייל חוויה אחרת

נושא המאמר: יחודיות העם הצ'רקסי
מאת: david   שמור מאמר למועדפים


ייחודיות העם הצ'רקסי


כדאי מאוד לכל אחד מאתנו ובמיוחד לנו הנשים להכיר את התרבות הכל כך יוצאת דופן של העם הצ'רקסי, שהצליח מצד אחד לשמר את המסורת שלו כמעט ללא שינוי ומצד שני עדיין להישאר מעורב ופעיל בתוך מדינת ישראל והאוכלוסייה הישראלית.

בעוד שנשים רבות מתרבויות, דתות ועדות שונות נלחמות על מעמדן בחירוף נפש ורבות מהן עדיין נאבקות בהכרה ובכבוד שמגיעים להם, אצל בני העדה הצ'רקסית הסיפור הוא שונה לחלוטין - מעמדה של האישה בת העדה הצ'רקסית היה מאז ומתמיד גבוה ביותר. החברה הצ'רקסית שמרה מאז ומעולם על שוויון זכויות בין הגבר לאישה, הדבר בא לידי ביטוי בראש ובראשונה בעובדה שאין בשפה הצ'רקסית לשון זכר ונקבה אלא מדובר בלשון אחידה.

אצל בני העדה הצ'רקסית אף פעם לא היה מנהג של שידוך, האישה הצ'רקסית יכולה להיות מחוזרת על ידי יותר מגבר אחד, היא יכולה לבחור עם מי היא רוצה להתחתן. האישה הצ'רקסית היא גם זו שבדרך כלל קובעת מתי תארך החתונה ואיך. מנהג החטיפה המפורסם של בני העדה הצ'רקסית שבו הגבר הצ'רקסי מוכיח את אהבתו ואת אומץ לבו ונאמנותו על ידי חטיפת בחירת לבו מביתה ובריחה אל הכפר שלו, נעשה רק לאחר שהאישה מבקשת להיחטף על ידי המחזר שלה.

בני העדה הצ'רקסית אינם מתייחסים בכבוד רק לנשותיהם ולבני משפחתם, הם גם מכבדים את בעלי החיים שבמשק ביתם ובעיקר את הסוס, החיה האהובה ביותר עליהם. הצ'רקסים מעולם לא רתמו את הסוסים שלהם לכלי עבודה והם משתמשים בהם לרכיבה בלבד, נהוג לספר שכאשר מזג האוויר היה קר במיוחד בני העדה הצ'רקסית היו נוהגים להכניס את הסוס לביתם מתוך דאגה לבריאותו.

יחסם של העם הצ'רקסי לאורחיהם הוא יחס מדהים המזכיר בעיקר את סיפורו אבותינו במיוחד את הסיפור כיצד אברהם אבינו אירח ברוחב לב את המלאכים. בכל בית צ'רקסי ישנו חדר אורחים מיוחד למטרות אלו והאורחים אינם חייבים לבקש רשות להיכנס אליו במידה והוא פנוי לשימוש - הדלת של חדר האורחים אינה ננעלת לעולם.

אם גם אתם הייתם רוצים להרגיש את האירוח המיוחד שמעניקים בני העדה הצ'רקסית לאורחיהם, אתם מוזמנים בחום רב לבקר אצל " הצ'רקסי בכפר קמא" מרכז מבקרים ואירוח צ'רקסי וליהנות מחוויה אותנטית ומרגשת במיוחד.

לפרטים נוספים ויצירת קשר אנא פנו אל האתר שלנו:

http://kfar-kama.co.il/

או שתתקשרו 050-9030020
נשמח לראותכם בכל עת.




kfar-kama.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י david שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]