חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קיתנוס - יוון





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: לקנות צפיות ביוטיוב קידום סרט יוטיוב לקנות אוהדים בפייסבוק

נושא המאמר: קניית צפיות ביוטיוב
מאת: לאה    שמור מאמר למועדפים

לקנות צפיות ביוטיוב בזול

בזמן האחרון יותר ויותר אנשים מחפשים באינטרנט וקונים לסרטונים שלהם ביוטיוב צפיות, מנויים ולייקים פיקטיביים. כמובן זה תקף גם למדיה חברתית כמו פייסבוק ואחרים.
השאלה המרכזית היא: למה לעשות זאת?
והתשובה היא פשוטה – אנשים אוהבים לזרום עם הזרם. במילים אחרות, אף אחד אינו רוצה להיות האוהד היחידי של דף בפייסבוק, לעומת זאת כולם מעדיפים לצפות בסרטון בו צפו כבר כמה אלפי צופים לפניו. העובדה שאנשים אחרים צפו, ראו, נרשמו או לחצו לייק היא ההוכחה שיש בדבר עניין, לכן הצופה מרגיש שנמצא במקום הנכון.
אז מי קונה את הצפיות הפיקטיביות בגוגל?
רוב הקונים הינם אנשים בתחילת דרכם, כאשר עדיין אין להם מספיק מעריצים ואנשים שעוקבים אחריהם ומחפשים את השם שלהם בגוגל. ההרגשה של לשלוח את הסרטון שלך לחבריך כאשר יש לו כבר כמה אלפי צפיות, לעומת כאשר אף אחד לא צפה בו כלל היא הרגשה שונה לחלוטין. אותו דבר לגבי דפי אוהדים בפייסבוק.
מה צריכים ללמוד מזה?
לא תמיד כשלסרטון יש הרבה צפיות או הרבה אוהדים בפייסבוק הם אמיתיים.
כמה זה עולה הצפיות הפיקטיביות האלה?
לפי הבדיקה המהירה שלי באינטרנט, בארץ המחירים לשירותים האלה הם פי 2 ואפילו פי 3 יותר גבוהים מבחו"ל (באנגלית). לכן, אם אתם מתעניינים בשירותים כאלה, כדאי שתבררו טוב טוב.


boostingexpress.com/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י לאה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]