חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
סוללות ומטענים למחשב נייד - איפה כדאי לקנות מטען וסוללה למחשב נייד ?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: צילום חרקים פרפרים מאקרו

נושא המאמר: מאקרו
מאת: שימי עיני   שמור מאמר למועדפים

אני זוכר את הפעם הראשונה שראיתי תמונת מאקרו של מושית השבע (פרת משה רבנו )ואמרתי לעצמי "ואוו גם אני רוצה לצלם את היופי הזה" ומאז התחיל הרומן עם ז'אנר המאקרו הנפלא הזה.

מה זה מאקרו בכלל?

באופן כללי צילום מאקרו הוא אחד מהז'אנרים היותר מסקרנים, מאתגרים ומעניינים בצילום בכלל.פה ניתנת האפשרות גם להרגיש את הטבע, לראות ולצלם את הבלתי נראה בעין הרגילה.מה שיפה במאקרו זה שאינכם צריכים לנסוע רחוק כל כך בכדי לצלם- מספיק לרדת למטה לגינת הבית או לשדה הסמוך ולהיכנס לעולם אחר ומרתק.
"היפה במאקרו שהכול נמצא שם למטה..רק צריך להוריד את הראש"

מצלמה – כדאי ונכון שתהייה זו מצלמה עם יכולות כמה שיותר טובות כדי לקבל תוצאות טובות אבל גם מצלמה קומפקטית תעשה עבודה לא רעה.

אך אם אתם באמת רוצים להיכנס לעולם המאקרו ולהגיע לתוצאות גבוהות חדות ונקיות, רצוי שיהיו לכם עוד כמה עזרים קטנים שיהפכו את תמונות המאקרו שלכם לייחודיות מיוחדות ומקצועיות יותר. אביזרי צילום נלווים למאקרו יש בשפע, חלקם יותר חשובים וחלקם "פינוקים נחמדים" שתמיד כיף להיעזר בהם.המצלמה המומלצת ביותר לצילומי מאקרו זו מצלמת DSLR כלומר :מצלמת רפלקס עם עדשות מתחלפות, ולמה? כיוון שיש עדשות שמותאמות לצילומי מאקרו וסופר מאקרו, וגם בנוסף יהיה ניתן להרכיב טבעות הארכה Extension tubes בין גוף המצלמה לעדשה להגדלת האובייקט ביחס גבוהה.

עדשה - עדשת מאקרו ייעודית ביחס הגדל של 1:1 לפחות שהיא בעלת תכונה מובנית חשובה והיא היכולת לפקס (להתמקד) ממרחק קצר מאוד. מיקוד ממרחק קצר, תניב תוצאה בה האובייקט יתקבל בגודל רב יותר על גבי החיישן, כך נקבל הגדלות של אובייקטים זעירים עד לגודל של1:1 ובמילים אחרות הגדלה לגודל אמיתי

פלאש - בצילומי מאקרו פלאש חיצוני יכול להיות יתרון משמעותי על מנת להגביר את כמות האור, אך אני אוהב את האור טבעי ,נדבר על כך בהמשך.



חצובה למאקרו - צילום מאקרו לרוב מצלמים בבוקר מוקדם שהחרקים עוד ישנוניים ,לרוב נעבוד עם צמצמים סגורים כך שמהירות התריס נמוכה מדי בשביל לצלם מהיד, לכן אנו זקוקים לחצובה כבדה וטובה שתוכל לסחוב את מצלמה ולא תזוז מהרוח או מעליית וירידת המראה בתוך המצלמה בזמן הצילום. חצובה טובה למאקרו היא כזאת שתיתן מרווח עבודה גדול וגמישות בשטח יחד עם יציבות שנדרשת בצילומי מאקרו,שיהיה ניתן לצלם איתה נמוך ככל האפשר ועדיין תשמור על יציבות המצלמה.


עומק שדה בצילומי מאקרו

עומק השדה בצילום מאקרו מאוד חשוב לנו כדי לקבל חדות גבוהה ולרקע התמונה ובעצם עומק השדה נעשה רדוד יותר ככל שהאובייקט קרוב למצלמה, במרחקים של סנטימטרים בודדים הדבר מתחיל להיות בעייתי יותר ,כך שבצילומי מאקרו וסופר מאקרו עומק השדה הוא בן מילימטרים בודדים.בשביל לפצות על כך נסגור צמצם כמה שיותר ובכך נגדיל את עומק השדה עד כמה שאפשר.


לקרוא עוד...
כנסו:
http://shimieni.co.il



shimieni.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שימי עיני שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]