חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פתרון חלומות - תת מודע - תקשור - העולם שמעבר - פותר החלומות





    קישורי טקסט (לפרטים)




חפש עסקים למכירה בתחום האינטרנט
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עסקים אינטרנט ניהול תוכן

נושא המאמר: טיפים לייעול מודעות באתר האינטרנט שלכם זה קורה להרבה אתרים גדולים עם הרבה כניסות וגולשים. מה לעשות, בקושי לוחצים על הפרסומות.
מאת: הוד אסולין    שמור מאמר למועדפים

זה קורה להרבה אתרים גדולים עם הרבה כניסות וגולשים. מה לעשות, בקושי לוחצים על הפרסומות.
גם לכם זה קורה? אל תבהלו, יש דרך לתקן את זה.

הדבר הכי חשוב הוא מיקום המודעות. המודעות צריכות להיות במקומות טובים, שהגולש לא יפספס אותן. אבל מצד שני, שהגולש לא יראה רק מודעות ולא יראה את התוכן של האתר.
איך עושים את זה? דבר ראשון - לא להפציץ יותר מדי מודעות. אף גולש לא יאהב את זה.
דבר שני - המיקום הכי טוב למודעות הוא מתחת לתפריט הניווט הראשי. זה טוב מכיוון שהגולש מסתכל על המקום הזה מספר רב של פעמים על מנת לעבור מעמוד לעמוד.
עוד מיקום טוב וחשוב לא פחות הוא בתוך הטקסט עצמו. כן כן, בתוך הטקסט כדי שהגולש לא יוכל להתעלם ממודעה זו. אם אין אפשרות למקם מודעות בתוך התוכן, רצוי למקם את המודעות כמה שיותר קרוב לתוכן הראשי בעמוד.
קבלו תמונה המראה לכם את המקומות החמים ביותר בעמוד, המקומות בהם הכי כדאי לשים מודעות:
ככל שהצבע יותר חזק, כך המיקום יותר טוב.


דבר חשוב נוסף הוא צבעי המודעות (זאת אם מדובר במודעות טקסט ולא באנרים).
מחקרים הראו כי שילוב של הצבעים שחור וצהוב, הוא שילוב שמניב כמות לחיצות רבה, וזאת מכיוון שאי אפשר להתעלם ממודעה בצבעים אלו. אך במודעה כזאת יש גם צד בעייתי - האם כדאי ככה להתעלל בגולשים שלכם? שילוב צבעים זה יכול להיות מציק. את השיקול הזה עשו בעצמכם.

נסו להשוות את צבעי המודעות לצבעי האתר שלכם. לדוגמא, אם האתר שלכם בעל רקע ירוק וכתב לבן, נסו לבחור במודעות בעלות רקע ירוק וכתב לבן. כך הגולשים יראו את המודעות כחלק מהאתר ולא יתעלמו מהן.

שילובי צבעים נוספים שכדאי לבצע באתר הם השלמות. לדוגמא, אם האתר שלכם כולו בעל רקע לבן, ויש מספר כפתורים חומים, שימו את המודעות בצבע חום, וכך הגולשים יחשבו שהמודעות האלה הינן עוד כפתור או חלק חשוב אחר מן האתר.

אל תשאירו את המודעות באותם צבעים ובאותם מקומות לאורך זמן רב, כך הגולשים יתרגלו למיקום ולצבע המודעות וילמדו להתעלם מהן, דבר שאתם לא ממש רוצים.

עוד דבר חשוב, הגולשים הותיקים באינטרנט כבר רגילים למודעות בגדלים סטנדרטיים (468 על 60), לכן רוב הסיכויים שיתעלמו ממודעות בגדלים אלו. חשוב לשים פרסומות בגדלים קצת לא שגרתיים. נסו לשים פרסומות אנכיות יותר מאשר אופקיות, מאחר שהאופקיות כבר שגרתיות ואנשים כבר רגילים אליהן.












אודות הכותב:
הרוויחו כסף מתוכניות שותפים באינטרנט
אנטי וירוס ותוכנות ריגול חינם
משחקי רשת - משחקים

www.vgamez.net/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י הוד אסולין שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]