חיפוש מאמרים

12305 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ניטשה, הפילוסוף שאהב להתבונן בתהום על חייו ממשנתו של האיש





    קישורי טקסט (לפרטים)




חפש עסקים למכירה בתחום האינטרנט
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עסקים אינטרנט ניהול תוכן

נושא המאמר: בניית אתרי אינטרנט מבוססי תוכן - סוד ההצלחה התוכן משפיע על מיקום האתר בדרוג במנועי חיפוש ובכך קובע למעשה את כמות התנועה (Traffic) המגיעה לאתר האינטרנט.
מאת: מייק דרנל    שמור מאמר למועדפים

התוכן באתר האינטרנט שלכם הוא קריטי להצלחתו - אקסיומה בסיסית בתחום השיווק באינטרנט היא: "תוכן הוא המלך", וזאת משום שזהו התוכן באתרכם שיקבע את מיקומו בדרוג מנועי החיפוש, ואת יחס ההמרה של מבקרים לצרכנים.

מדוע הסוד של אתר אינטרנט מצליח הוא התוכן שלו?
התוכן באתר משפיע באופן ישיר ובאופן עקיף על המדדים החשובים להצלחתו:

התוכן משפיע על מיקום האתר בדרוג במנועי חיפוש ובכך קובע למעשה את כמות התנועה (Traffic) המגיעה לאתר האינטרנט.
יחס ההמרה (Conversion Rate) של מבקרים לצרכנים תלוי גם הוא בתוכן באתר האינטרנט.
מה עומד בבסיס קביעות אלה? - התשובה היא שרשת האינטרנט היא אמנם תולדה של טכנולוגיה מתוחכמת, אך אנו נהנים להשתמש בה למילוי צרכים אנושיים פשוטים:

מהו הצורך אותו ממלא מנוע חיפוש? מה אנחנו באמת רוצים מאתר אינטרנט?
בואו ננסה לנתח לרגע את השירות אותו מציעים מנועי החיפוש - במילים אחרות מהו הצורך אותו ממלא מנוע חיפוש דוגמת גוגל עבור צרכניו?
התשובה היא פשוטה - מנועי חיפוש מספקים לגולשים מידע. אם כך מהו המקור להצלחתו של מנוע חיפוש על פני מתחריו?
גם כאן התשובה היא פשוטה - מנוע חיפוש מצליח הוא מנוע חיפוש המספק למשתמשיו מידע איכותי ונגיש יותר מהמידע אותו מספקים מתחריו.

ציינתי קודם כי אנו משתמשים ברשת למלוי צרכים אנושיים פשוטים - ניתן להניח כי לא רק מנועי חיפוש, אלא גם בני אדם, יעדיפו אתרי אינטרנט בהם מקפידים להציג מידע שימושי, מעניין, מעודכן ובהיקף גדול. בדקו את האתרים המופיעים ברשימת המועדפים שלכם. אני משוכנע שמרביתם עונים על הגדרה זו.

השפעתו העקיפה של התוכן באתר אינטרנט על מיקומו בדרוג מנועי החיפוש
התוכן באתר האינטרנט שלכם משפיע על דרוגו במנועי חיפוש בצורה נוספת: מנועי חיפוש מבצעים לרוב בדיקה של כמות הקישורים (Inbound Links) המובילים לאתר בעת קביעתם את דרוגו של האתר. פרסום כמות גדולה של תוכן איכותי באתר יבטיח כי לאורך הזמן יקשרו בעלי אתרים, כותבים ובלוגרים אל עמודי התוכן באתר האינטרנט שלכם.

אני מניח כי כולנו הפננו בעבר לפחות פעם אחת את חברינו ומכרינו אל אתר בו מצאנו טקסט, קטע או סרטון שמצא חן בעיננו.

אודות הכותב:
מייק דרנל הינו מעצב בעל ניסיון עבודה רב, המתמחה בתקשורת חזותית עסקית ועיצוב אתרי אינטרנט. מייק הוא שותף מייסד בסטודיו ובנוסף משמש כמרצה בביה"ס לעיצוב במכון האקדמי טכנולוגי שבחולון ובחוג לעיצוב תעשייתי במכללת הדסה שבירושלים. מייק מאמין כי על העיצוב ליצור עבור הגולש חוויית משתמש מיטבית ולכן הוא מיישם בעיצובי הסטודיו עקרונות המנחים עיצוב ממשק משתמש.



www.tria.co.il
קישור לאתר המקור: www.clickgo.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מייק דרנל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]