חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שקולים משפטיים רלוונטיים לעומדים להינשא





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הגשמה עצמית התפתחות אישית התבגרות רגשית דחייה חברתית

נושא המאמר: ומה יקרה אם החברה כבר לא תאהב אותנו??
מאת: חני בורנשטיין - מומחית להגשמה עצמית   שמור מאמר למועדפים

בני אדם הם יצורים עדריים. זאת אומרת שיש בנו צורך בסיסי מולד להשתייך לחברה. כמו שבעל חי עדרי אינו יכול לשרוד בלעדי העדר. כך כבני אדם אנחנו חייבים להיות חלק מהחברה.
כשאנחנו נולדים, העדר בשבילנו הוא המשפחה. ואנחנו כל הזמן מנסים למצוא את מקומינו בתוך המשפחה ולהבטיח אותו. כבר מקטנות אנחנו מנסים למצוא לעצמנו נישה ייחודית שדרכה נתברג במשפחה, דרכה נקבל את תשומת הלב המיוחלת לנו.
ואיך אנחנו עושים זאת? אנחנו מאתרים בתוכנו נקודות חוזק שזוכות לעידוד המשפחה / החברה ומפתחים אותם. אנחנו בודקים האם מה שיש לי, האם מה שיש בי הוא נצרך על ידי החברה? האם הוא מקבל פידבק חיובי מהמשפחה ואם כן אני הולך ומפתח את זה.
אם מה שיש לי לתת אינו נצרך בידי החברה, אינו מקבל את הפידבק הרצוי אני הולך ומחפש אחר משהו אחר שדרכו אבטיח את מקומי במשפחה. שדרכו אקבל את היחס הרצוי. מבחינתי, זה אינו משנה אם מה שאני מפתח הוא משהו שתואם את המהות שלי, שמחובר לאני הפנימי שלי – או שזה תכונה שאני יוצר באופן תדמיתי. מה שחשוב לי הוא להבטיח את המקום שלי. ומבחינתי זה אומר – להבטיח את ההישרדות החברתית שלי.
כל אחד מאיתנו מנסה למצוא את הנישה שלו – הבדרן של החברה. המנהיג של החברה. הנותן של החברה. היועץ של החברה. המושיע של החברה. המלומד של החברה. ההורה של החברה. המושלם של החברה ועוד ועוד ועוד.
ברגע שמצאתי את עצמי בחברה דרך נקודות החוזק שלי או דרך היכולות הנרכשות שלי – אני מרגיש מוגן. אני מרגיש בטוח שהחברה לא תנטוש אותי. שהחברה לא תדחה אותי. וכאן אני נכנס לבעיה. אני מתחיל להשתעבד לחברה.
כיוון שבחוויה הפנימית שלי, ההישרדות שלי מותנית בחברה. ההישרדות שלי מותנית במקום שננעלתי בתוכו – אני חסר בחירה במקום הזה ואני מלא פחדים לגביו. אם לדג' יבוא מישהו יותר מוצלח ממני בתחום שדרכו אני משתייך חברתית, מה יהיה עלי אז?
ברגע שאני מקבל ביקורת, או ששופטים אותי אני נכנס לפאניקה – מה יהיה עם המעמד החברתי שלי? כיוון שאני רואה את עצמי דרך העיניים של החברה אני בבעיה. אני לא מסוגל לאכזב. אני מקובע בדפוסים שבאיזשהו שלב כבר גורמים לי לסבל, אבל אני חסר בחירה בהם. ואני חי בחוסר ביטחון פנימי לגבי השייכות שלי. אני לא באמת מרגיש שאוהבים אותי. אני לא באמת מרגיש שמקבלים אותי כמו שאני. אני לא מסוגל להביא את עצמי בצורה מלאה – כולל חשיפת החולשות והרגשות הפנימיים שלי.
אני לא באמת מרגיש חלק מהחברה ויהי מה.
אז מה עושים? קודם כל מתבוננים. קודם כל שמים לב. מפנים את הפוקוס פנימה ומתחילים לזהות את הדפוסים שלנו. ברגע שהפוקוס מופנה פנימה, אנחנו מתחילים לאט לאט ובהדרגה לראות את עצמנו דרך העיניים שלנו ולא רק דרך עיניי החברה – המודעות שלנו גוברת ויחד איתה היכולת שלנו לעשות שינוי.
לחיי ההגשמה עצמית המלאה שלכם,
חני
התפתחות אישית

www.liveyourlife.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י חני בורנשטיין - מומחית להגשמה עצמית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]