חיפוש מאמרים

12314 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מודיעין עסקי





    קישורי טקסט (לפרטים)




חפש עסקים למכירה בתחום האינטרנט
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עסקים אינטרנט ניהול תוכן

נושא המאמר: כיצד תוכן נכון משפר יחס המרה
מאת: רויטל סבג    שמור מאמר למועדפים

מהו יחס המרה
כל מי שבונה אתר מחפש להרחיב את יחס ההמרה וליצור פניות רבות יותר דרך האתר. יחס המרה הוא למעשה מספר הגולשים שהגיבו או ביצעו פעולה כאשר ביקרו באתרכם. למשל, אתר שביקרו בו 100 גולשים ו10% פנו אליכם בעקבותיו, יחס ההמרה הוא 10% .
אחת בדרכים להגדיל המרה היא באמצעות תוכן. במאמר זה אפרוס לפניכם מספר טיפים כיצד ניתן להשתמש בתוכן על מנת ליצור היענות גדולה יותר.

איך תוכן טוב משפיע על יחס המרה
בואו נחשוב רגע על אתר ממוצע, בדרך כלל יופיעו בו דפים סטנדרטיים הכוללים דף בית, אודות (פרופיל חברה) מוצרים ושירותים (בשמות אילו או אחרים)
עכשיו בואו ונחשוב על מספר מוקדי משיכה לאתר
1. מבצעים, הטבות
2. שם מוכר של אתר או חברה מוכרת
3. ביצוע פעולות (הרשמה, מכירה, הורדת סרגלים)
4. תוכן מעניין ואיכותי
כאשר אנו מדברים על תוכן אנו מדברים על שלושה סוגי תכנים
תוכן אינפורמטיבי שיווקי
תוכן מורחב
תוכן קורא לפעולה

תוכן אינפורמטיבי שיווקי
איך אתם מעבירים את המסר שלכם בדפים הקבועים באתר. (דף בית, פרופיל חברה וכדומה) לכל אחד יש מטרה מסוימת באתר: למכור, לשווק, לחזק תדמית , לעודד פניות. כאשר המסר שלכם עובר בצורה ברורה, תוך חשיבה והתאמה לקהל יעד, קל יותר לפלח את הגולשים כבר מהרגע הראשון
מה אתם מבליטים באתר : "אנחנו חברה המטפלת באנשי עסקים המגיעים לבקר בישראל
מה היחוד שלכם: "אנו מטפלים בכל הסידורים הלוגיסטיים מא-ת
מה הבידול שלכם: "אנחנו עוסקים באבטחה אבל נבדלים מחברות אבטחה בפרמטרים הבאים
מהו הסגנון הלשוני שלכם: "גבוה וייצוגי"
לאיזה קהל יעד אתם פונים: "אנשי עסקים, מארגני משלחות, עוזרים אישיים"

תוכן מורחב
תוכן מורחב מאפשר לכם להעניק לגולש אינפורמציה נוספת מעבר למקובל. מאמרים מקצועיים בנושאים רלוונטיים לתחום, כתבות עדכניות, קישורים איכותיים למקורות רלוונטיים. זיכרו, באינטרנט כל זב חוטם יכול להיראות כמו חברה מקצועית המעסיקה מאות עובדים, מי שמבין יבדוק אתכם בין השורות ויחפש חומר מקורי מקצועי. בכל פעם שגולש ירצה להתעדכן בנעשה בתחום הוא יחזור אל האתר שלכם ויזכור אתכם כחברה מקצועית. חזקו את התדמית שלכם, החזירו גולשים אל האתר
תוכן מורחב טוב יכול להוות גם תיזר מעולה לקהל היעד שלכם.
חברה המתמחה במתן שיעורי עזר במקצועות הריאלים פרסמה באתר תוצאות של בחינות בגרות ישנות, נתנה טיפים כיצד להתגבר על חרדת בחינות ואף פרסמה מאמרים קלילים אודות כוכבים הוליוודיים האוחזים בתארים אקדמיים בתחום. ברגע אחד הפכה החברה מחברה סטנדרטית לשעורי עזר למקום אליו נכנסים צעירים על מנת לקרוא מידע עינייני ומעניין.

תוכן קורא לפעולה
בעצם אנו כבעלי אתר מבקשים מהגולש לבצע פעולה כלשהי. לפנות, לרכוש, להכיר. מעבר לפנייה הברורה, אנו יכולים להשתמש בתוכן נכון וברעיונות שיווקיים לא שיגרתיים על מנת לעודד פעולות. זיכרו, גם כאשר גולש נמצא באתרכם לא חייב שהוא אכן יפנה או יבצע פעולה כלשהי.
חברת ניהול משאבי אנוש שבנתה אתר חדש הוסיפה בו שאלון לבדיקת אפקטיביות הניהול באירגון. מי שנכנס אל האתר פגש שאלון ידידותי למשתמש אשר סייע לו לבדוק בזמן אמת את הניהול באירגונו. לאחר קבלת המשוב (בזמן אמת באמצעות מדד אפקטיביות משתנה בהתאם לתשובות) כל ממלא שאלון קיבל תמונת מצב של נקודות חוזק וחולשה, אחרי שאלון כזה רמת הפניות לייעוץ עלתה פלאים. חברה להפקת אירועים עודדה את הגולשים לספר על האירוע החלומי שלהם ואף הציעה לגולשים להשתתף בהגרלה בה התיאור הכי מקורי יזכה להטבה. כל דרך שתמצאו לנכון לגרות את הגולש לבצע פעולה כלשהי, יכולה להקדם אתכם על המטרה ולהגדיל אפקטיביות באתר .

כל הזכויות שמורות
רויטל סבג
סטודיו דף בית
[email protected]

אודות הכותב:
מאחורי הסטודיו עומדת רויטל אבידור סבג, קופירייטרית ומנהלת תוכן בעלת ניסיון עשיר במילה הכתובה. רויטל, בוגרת BED בחינוך עם התמחות בתקשורת, החלה את דרכה כעיתונאית ותחקרינית. לאחר לימודי שיווק ופרסום החלה להתמקצע בכתיבה שיווקית לאינטרנט וכיום היא משלבת בכל פרויקט את הכתיבה העיתונאית והשיווקית.



www.dafbait.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רויטל סבג שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]