חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פלאש וקידום אתרים





    קישורי טקסט (לפרטים)




חפש עסקים למכירה בתחום האינטרנט
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עסקים אינטרנט ניהול תוכן

נושא המאמר: 8 הטעויות הנפוצות ביותר בבניית אתר אינטרנט
מאת: uri goldberg   שמור מאמר למועדפים

הטעויות הנפוצות ביותר באתרי אינטרנט

בנייתם אתר? השקעתם בו הרבה כסף ולא רואים תוצאות? בכדי למנוע מצבים לא נעימים בהם תשקיעו כסף וזמן שיפעלו נגדכם ריכזנו כאן בסדר אקראי את הטעויות הנפוצות והיקרות ביותר בהקמה ותחזוקה של אתר אינטרנט.

הפעילות בעולם הוירטואלי צריכה להיתפש כפעילות משלימה לפעילות בעולם הפיסי כשיחסי הגומלין ביניהן משתנים מארגון לארגון. על מנת להקים אתר אינטרנט טוב, שיתמוך בפעילות הארגון, לא יתכן ערפול בנוגע למטרותיו ולצביונו. המטרה והצביון חייבים לנבוע מתוך אסטרטגיה ברורה ואפקטיבית אחרת, האתר עלול שלא רק להוות השקעה גרוע שלא תניב שום תוחלת אלה אף להזיק.

1. שימוש יתר באביזרים גרפיים- אומרים כי גנרל שוורצקוף היה אוסר על קציניו להשתמש במצגות פאור פוינט בטענה כי אותיות מרקדות על המסך אינם הופכים את הכתוב למעניין/ נכון/ או רלוונטי יותר מאשר שהיה כתוב על דף נייר עם רווח כפול. התקופה בה גולשים התלהבו מפונטים מיוחדים, רקע מתחלף וקבצי פלאש מרקדים עברה מהעולם ודי מהר. ככלל אצבע כאשר יש ספק תזכרו כי במשך 2500 שנה אותיות בצבע שחור על גבי רקע לבן עבד די טוב.
2. אי שימוש בסטטיסטיקה ? מתי הצצתם לאחרונה בסטטיסטיקה של האתר? הסטטיסטיקה מהווה את המדד האובייקטיבי ביותר לאופן פעילותו של האתר ובכל זאת רבים נרתעים מעיסוק ואיסוף של נתונים סטטיסטיים על התנהגות הגולשים באתרים שלהם. היכולת לעקוב בזמן אמת אחר מגמות בהתנהגות הגולשים תאפשר לכם ליצור את אתר האינטרנט הטוב והאפקטיבי ביותר בין אם בגידול תנועת הגולשים ובין אם במכירות. איסוף נתונים סטטיסטיים על הגולשים יאפשר לכם לדעת מי הוא קהל היעד של המוצרים שלכם, מה מעניין אותם, איזה מחיר הם מוכנים לשלם ועוד. אנשי שיווק מקצועיים אף יטענו כי איסוף נתונים אלו מהווה את אחת הסיבות להקמת אתר אינטרנט מלכתחילה.
3. טעויות ניסוח וכתיב ?עד כמה שזה נשמע בנאלי וברור, טעויות ניסוח וכתיב נפוצות מאד ובולטות מאד ברשת. טעויות גסות בכתיב ובניסוח הופכות את האתר שלכם לבדיחה.
4. בחירת שם דומיין לא מוצלח ? ככלל שם דומיין צריך להיות קל לזכירה ועדיף כמה שיותר קצר. שכן גם גולשים נוטים לכתוב עם שגיאות כתיב ומילים קצרות מורידות את האפשרות לטעות. כמו כן, מומלץ להימנע משימוש באיות פונטי של מילים בעברית במיוחד אם אלו מכילות הברות שניתן לכתוב בכמה דרכים באותיות לועזיות.
5. העמסה של תמונות וסרטים ? גולש האינטרנט ניחן בסבלנות אפסית. אם האתר שלכם לא עולה מהר, הגולש ימשיך הלאה. למרות כי גם באינטרנט תמונה שווה אלף מילים, ריבוי תמונות, סרטים ואלמנטים גראפים שווה לאתר איטי ולא מוצלח במיוחד.
6. הזנחה של עדכון האתר ? ככלל אצבע יש לעדכן את האתר בין פעם בשבוע לפעמיים בחודש. אתר טוב מכיל בתוכו סיבות לחזור אליו. כך ניתן לנהל קשר טוב עם לקוחות ולתחזק את תדמית הארגון. הזנחה של האתר, טוב ככל שיהיה משולה עבור הגולש לקריאת עיתון אתמול.
7. האתר הוא כרטיס הביקור של העסק- לא היה משפט שעשה לעסקים יותר נזק מאשר המשפט " האתר הוא כרטיס הביקור של העסק". רבים הם בעלי האתרים אשר לקחו משפט זה בצורתו המילולית ודאגו שהאתר שלהם לא יכיל יותר מפרטי הקשר של העסק. ככלל אם אין לך סיבה אמיתית להקים אתר אינטרנט ( "לכולם יש" זה לא סיבה) וכל רצונך הוא מקום שיתן את פרטי הקשר שלך תזכור ששרות 144 ודפי זהב עושים את זה כבר ? ובחינם.
8. אי הגדרת מטרות ויעדים לאתר ? אתר אינטרנט הוא מוצר שיווקי אשר נדרש שיהיו לו מטרות ברורות ומדידות. לא מעט אני נכנס לאתרים ולא מבין מה רוצים ממני. אם אתם לא יודעים למה בניתים את האתר, מה המטרות שלו, מה הוא בא לשרת, למה אתם חושבים שהגולשים ידעו? ככלל אתר ללא מטרות ברורות הופך מייד לאתר לא מעניין אשר מוביל לנזק שיווקי, אמיתי לארגון.

כמובן שניתן לעשות עוד הרבה טעויות. אבל אנו בטוחים שאם תשימו לב לרשימה זו מצבכם יוטב.


למאמרים נוספים אנא פנו לאתר האינטרנט שלנו-
www.marcom-israel.co.il


אודות הכותב:
אורי גולדברג וארי עמית הנם מנהלים בכירים בחברת מרקום-ישראל, חברה לתקשורת שיווקית ותוכן. לכותבים נסיון מצטבר של למעלה מ-10 שנים בתחום התקשורת השיווקית.
ליצירת קשר ניתן לפנות דרך אתר האינטרנט יאאפ:..www.marcom-israel.co.il


www.marcom-israel.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י uri goldberg שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]