חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מה זה משכנתא ואיך בדיוק תוכלו לתכנן תמהיל משכנתא חכם?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בדק בית ליקויי בניה ביקורת מבנים

נושא המאמר: זמן בדק בית – מצא את הליקויים הנסתרים
מאת: פרילנסרים   שמור מאמר למועדפים

מהו בדק בית?
בדיקה מקיפה של המבנה על ידי מהנדס במטרה לאתר ליקויי בנייה ובטיחות. בדיקת רטיבות בקירות או איתור כתמי עובש אינם מספיקים ואינם מהווים בדיקת בדק בית מקיפה. בדיקה מקצועית היא כזו אשר מתבצעת באמצעותציוד הנדסי מקצועי.בסופו של התהליך יוצג דו"ח מפורט. חשוב לציין כי הבדיקה אינה פוגעת בפרטיות הדיירים. הבודקים אינם באים במגע עם חפצים אישיים. הבדיקה מתמקדת במצב המבנה. יש לציין כי בעת ביצוע הבדיקה לא ניתן לחזות בעיות עתידיות במערכת הביוב והחשמל.
במהלך הבדיקה ייבדקו גג הבית, מערכת המיזוג, דודי שמש וחשמל, מערכת האינסטלציה, מערכת החשמל, מצב הקירות, איטום, חוזק המבנה, רטיבות, ריצוף ועוד. המומחה בודק תופעות בלאי של המבנה וליקויים בבנייה של הקבלן. בעיות נפוצות אשר מתגלות במהלך הבדיקה הן בעיות אטימות גגות, חריצים וסדקים ביסודות, ליקויי בניה ובטיחות במערכת החשמל וסימני רטיבות אשר מעידים על תחילתה של בעיה.
מתי כדאי לבצע בדיקה?
נהוג לבצע בדיקת בדק בית לפני רכישת בית חדש מקבלן או בית יד שנייה. רכישת בית היא צעד משמעותי הכרוך בעלויות גבוהות. על כן, מומלץ לבדוק בעזרת איש מקצוע את טיב הבנייה ומצב המבנה. בעת רכישת בית יד שנייה חשוב לבחון את מצב המבנה, רכישה ללא בדיקה מקצועית מהווהקניית חתול בשק. גם בעת רכישת דירה חדשה לחלוטין מקבלן כדאי לבצע בדיקה מקיפה ולא לסמוך על הקבלן בעיניים עצומות. זיהוי ליקויים טרם כניסת הדיירים לבית מאפשרת דרישה מיידית מהקבלן לתיקון הנזק.
בדיקת בטיחות הבית
תאונות רבות מתרחשות מידיי שנה בתוך הבית. לדיירים המתגוררים בבית מאוד ישן או עתידים לרכוש בית ישן מומלץ לבצע בדיקת בדק בית וביקורת מבנים תקופתית. חוזק המבנה לא תמיד עומד במבחן השנים ויש לבצע פעולות תחזוקה וחיזוק. הארקה למערכת החשמל חשובה להגנה מפני התחשמלות. חלונות ודלתות אשר אינם נפתחים או נסגרים כראוי עשויים להצביע על בעיות מבנה אשר עלולות להביא לקריסת המבנה. בדיקת בדק ביתמסייעת בהבטחת בטיחותם של בני הבית ואיתוי ליקויים בשלבי התפתחות מוקדמים, דבר אשר עשוי לחסוך הוצאות כספיות גדולות בעתיד.

www.buyhome.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י פרילנסרים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]