חיפוש מאמרים

11743 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) - אסף הופמן עו"ד / eli-doron@taxlawyers.co.il





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הדרכת מכירות קורס מכירות סדנת מכירות

נושא המאמר: הדרכת מכירות
מאת: דניאל דודזון   שמור מאמר למועדפים

קבלו כלי מכירות מעולה שיגרום לכם להגדיל את אחוזי המכירה שלכם, לכלי קוראים 4 השלבים שיטת המ"מ
שלב א. מקרב
זה השלב שבו אתם יוצרים קשר אישי עם הלקוח ושוברים את הדיסטנס ביניכם, זה חשוב מאוד לעשות את השלב הזה בצורה אותנטית וכנה, ממש נסו לזהות דברים שאתם אוהבים בלקוח שלכם ופתחו איתה שיחה על הדברים שהוא אוהב, ככל שתעשו את השלב בצורה אמיתית וכנה ככה הקשר שלכם עם הלקוח ייבנה לטווח ארוך.
שלב ב. מברר
בשלב המברר אתם עושים בירור צרכים של הלקוח בהקשר ישיר למוצר שאתם מוכרים, תשאלו שאלות רלוונטיות שקשורות למוצר ואל תפחדו להיות שקופים, להפך תשאלו כמה שיותר שאלות ואל תתביישו להגיע לרזולוציות הכי קטנות, זה משדר מקצועיות ואכפתיות כשאתם שואלים את כל השאלות האפשריות. תחשבו על זה כמו שאתם הולכים לרופא, הוא שואל אתכם כל שאלה אפשרית ואז לאחר שבודק אתכם מאבחן את הבעיה בשילוב של הבדיקה עם המידע שאסף מכם. תהיו הרופאים של המכירה :)
שלב ג. מכוון
בשלב זה אתם לוקחים את כל המידע שאספתם מהלקוח ומשתמשים בו בכדי להציג את התועלות והיתרונות של המוצר שלכם.
"נכון אמרתי לך שמדי פעם כואב לך הגב, אז המוצר הזה משכך את הכאב והוא נגיש ומהיר"
"נכון אמרת לי שאת לא אוהבת שהשמש יותר מדי חזקה, אז במשקפי שמש האלה יש הגנה מיוחדת שמואשרת ע"י משרד הבריאות"
ממש תשמשו במילים ומשפטים שהם אמרו מתוך הראייה וההקשבה לצרכים שלהם.
שלב ד. מסכם
עכשיו זה הזמן לשלוף את הטוב ביותר שלכם, תגידו את המחיר בביטחון עצמי גבוה, חייכו והכי חשוב האמינו במוצר שלכם. אחד החוקים הידועים בעולם המכירות הוא שלעולם אל תפסיקו. אל תפסיקו עד שהלקוח אומר לא 3 פעמים ואל תפסיקו להגדיל מכירות.
דבר נוסף שחשוב לא פחות זה שלא תורידו מיד את המחיר, אם הלקוח יראה שקל לכם לתת הנחה הוא יעשה לכם את המוות וגם אחרי שהוא יקבל הכל הוא יחשוב שהוא יכול להוציא מכם יותר.

salemasters.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דניאל דודזון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."