חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פורטל ישראביט- מחשבון ביטוח חובה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: זוגיות אהבה התבגרות רגשית הגשמה עצמית

נושא המאמר: מוצאים את עצמכם מחפשים בן זוג ולשווא???
מאת: חני בורנשטיין   שמור מאמר למועדפים

אם גם אתם מוצאים את עצמכם מחפשים בן זוג ולשווא.
מחפשים בני זוג ואלה שאתם יוצרים איתם קשר מתגלים לאחר זמן שהם ממש לא מה שחיפשתם? מחפשים בני זוג ואלה שאתם מעוניינים בהם לא ממש רוצים אתכם?
בתוך תוככם אתם כל הזמן בחוסר ביטחון לגבי כמה אפשר לאהוב אתכם? כמה בכלל רוצים אותכם? כמה דגש נותנים לחולשות שלכם? כמה מעריכים אתכם?
מרגישים שלא ממש קולטים את האני האמיתי שלכם? רואים אתכם רק כאוביקט מיני? ואם כבר אתם מוצאים מישהו שאתם ממש רוצים הוא עוזב אתכם אחרי תקופה ומשאיר אתכם מרוסקים עם לב כואב?
הבעיה שלנו היא שמה שמנהל אותנו בחיים זה פחד וכאב. מה זאת אומרת?
רובנו בתור ילדים חווינו חסר באהבה. חסר בחום ובמגע. חסר הערכה, עידוד ותמיכה. לא חווינו שאנחנו אהובים ללא תנאי. שאנחנו ראויים ובעלי ייחוד. ההיפך – הפידבק שקיבלנו היה בהקשר לעשייה או לאי עשייה שלנו. הצרכים שלנו בחום, אהבה וקבלה לא התמלאו במלואם. לאט לאט על מנת לחוש חלק התחלנו לשנות את עצמנו. בשלב זה התחלנו לעטות על עצמנו תדמית. התחלנו לבגוד בעצמינו. במקום לרצות את מה שאנחנו רוצים התחלנו לרצות את מה שמצפים מאיתנו. את מה שחשבנו שמצפים מאיתנו. את מה שמקובל בחברה.
כל התהליך הזה הסב לנו הרבה כאב ועימת אותנו עם הרבה פחדים השרדותיים. פחד שהחברה תנטוש אותנו ואז לא נשרוד. התחלנו לשכוח מי אנחנו ובמקום זאת פנינו להאמין למה שאומרים עלינו. שמנו על עצמנו מסכה שמצד אחד מסתירה את הבפנים הפגוע והמבוהל שנו ומצד שני מקבעת אותנו. המסכה הזאת היא התדמית שלנו.
התדמית שלנו יכולה לבוא לידי ביטוי בהרבה צורות – כציניות / אדישות / מצליחנות / דעתנות / נחמדות יתר / נתינה ועוד. המשותף לכל התדמיות זה הפחד לאפשר לאני האמיתי שלי לבוא לידי ביטוי ובמקומו לשדר משהו אחר שלדעתנו יתקבל טוב יותר בעיניי החברה.
כשאני לא מביא לידי ביטוי את האני האמיתי שלי. את הרצונות הפנימיים שלי. את הרגשות שלי. את החולשות שלי. את הכאב שלי. אני כל הזמן חי בפחד שמה מישהו יגלה את הבפנים שלי ואז נוצרת לי בעייה למצוא בן זוג. אני משקיע הרבה אנרגיה בלגרום לבן הזוג שלי לראות דברים מסויימים ולהסתיר דברים אחרים.
אני לא מסוגל להראות בדיוק את מה שאני רוצה. אני לא מספיק אוהב את עצמי ותלוי בבן הזוג שלי. אני פוחד לחשוף את החולשות שלי. אני רגיש לביקורת ולהאשמות וכל זה מונע ממני ליצור זוגיות אינטימית וקרובה. מונע ממני לפתוח את הלב ולחוש אהוב ורצוי כמו שאני. למרבה הכאב, פעמים רבות אני בכלל לא יודע מי אני.
אז מה עושים?
מתחילים להקטין את התדמית ומתחברים חזרה לרגשות שלנו. למהות שלנו – ואת זה אנחנו עושים באמצעות התבגרות רגשית.
התבגרות רגשית מתבצעת באמצעות שחרור סודות. הבסיס להתבגרות רגשית הוא דיבור על עצמנו. על החולשות שלנו. על הפחדים שלנו. על החלקים הפחות נעימים שלנו. מתוך הכאב שלנו. מתוך הרגשות שלנו. על הרצונות והתשוקות הכי כמוסים שלנו. בקיצור על כל מה שאנחנו פוחדים שאחרים ידעו עלינו.
לאט לאט בתהליך אנחנו מתחברים חזרה לעצמנו ומקבלים את האומץ להראות את המהות שלנו ולהתחבר לאחרים דרכה. ואז קל לנו לשדר החוצה את מה שאנחנו באמת רוצים ואז קל לנו למגנט לחיים שלנו את מה שאנחנו באמת רוצים. הפחד והכאב מפסיקים לנהל את החיים שלנו ובמקום נכנסת קבלה ואהבה עצמיים שמאפשרים לנו ליצור קשרים עוצמתיים ישר מתוך הלב שלנו. קשרים מלאים באינטימיות, פתיחות ואהבה.
בהצלחה.
לחיי ההגשמה עצמית שלכם,
חני
בלוג – http://www.chany.co.il

www.liveyourlife.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י חני בורנשטיין שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]