חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מה הקשר שבין אושר , ישוב הדעת וחשיבה חיובית ?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עסקים אינטרנט מסחר אלקטרוני

נושא המאמר: קידום אתרים לחנויות מקוונות
מאת: TheRaveN RaveN    שמור מאמר למועדפים

כולנו מכירים את החנויות המקוונות. המסחר האלקטרוני הפך להיות המסחר החם. כל חברה/גוף עסקי שמעוניין למקסם את המכירות שלו ? פונה לרשת המקוונת.
כשבעל עסק מתעניין בחנויות וירטואליות/חנויות מקוונות, הוא נחשף להיצע אדיר. יש היום תבניות מוכנות בעלות של כמה עשרות דולרים לחודש, כולל דומיין, עיצובים מרשימים ותוספות ייחודיות שמבדלות מערכת חנויות וירטואליות אחת מרעותה. צריל להזכיר שבאינטרנט כמו באינטרנט ? ורק באינטרנט ? כל מה שעולה כסף, ניתן גם להשיג חינם. אז עם קצת השקעה והבנה, תוכלו להניח ידכם על מערכות מוכנות חופשיות לכל דורש.

קידום אתרים

לפני כ 10 שנים, חנות מקוונת הייתה יתרון בולט. לפני כ 5 שנים, חנות מקוונת הפכה להכרח. כיום, חנות מקוונת יפה/נדרשת/מעוצבת/יעילה ככל שתהיה, תבלע במהירות בים החנויות ללא קידום. קידום אתרים הוא שם כללי למספר פעולות שנועדו להשיג יצוג הולם לאתר החנות במנועי החיפוש (גוגל, איך לא, בראשם כמובן). מנוע החיפוש הוא כיום כלי שיווק שעד זמן לא רב, מעטים היו העוסקים/מתעניינים/מבינים את עוצמתו. כאשר המידע באינטרנט מכפיל את עצמו כל זמן קצר, מנוע החיפוש עושה סדר ? כל מנוע (MSN, YAHOO, GOOGLE ועוד) והדרך שלו ? ומאפשר לגולש להגיע למוצר/שירות שהוא מחפש.
אחד מהמרכיבים החשובים בקידום אתרים הוא האופטימיזציה. אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO ? Search Engine Optimization) זה לגרום לאתר להיראות ולהיבנות בצורה שמנוע החיפוש מצפה/יודע/רוצה לקבל.

אז יש בעיה לקדם חנויות מקוונות מהסוג שקונים/שוכרים?

כאשר אתם רוכשים זכויות שימוש בתבנית של חנות מקוונת ו/או שוכרים את השימוש באחת כזו, אתם בעצם חוסמים בפני עצמכם את האפשרות לגשת לקוד עצמו. הקוד הוא ההסבר לדפדפן, מה ואיך להציג. יש לא מעט מערכות שמאפשרות גישה יחסית עמוקה לפרמטרים שונים (כותרת עמודים שאוטומטית מתווספת כתגית Meta, מילות מפתח שנשתלות בדף ועוד) בחנות המקוונת, אבל תמיד יש מגבלה. המגבלה הזו עלולה להוות בעיה בנושא קידום האתר ושיווקו במנועי החיפוש.

אז מה עושים?

א. תמיד תזכרו שתהליך קידום אתרים מקצועי אינו מסתמך אך ורק על אופטימיזציה. נכון, ה'קריאות' של האתר חשובה מאד למנועי החיפוש (בעיקר גוגל). אבל בדרכים נוספות, אפשר לקדם אתרים ללא נגישות לקוד עצמו.
ב. אין לכם בעיית תקציב? פנו לחברת בניית אתרים ובקשו ממנה לבנות עבורכם חנות מקוונת. בטווח הארוך, זה משתלם לשורדים את השוק הקשה.
ג. כאשר אתם מבררים את פרטי החבילה המוצעת לכם, קחו בחשבון גם את נושא קידום האתר. בקשו מחברת החנויות הוירטואליות קישור למחלקת הקידום שלהם (רובן כבר היום מציעות שירות כזה בתוספת תשלום כמובן) ו/או פרטים על האפשרויות העומדות בפניכם בכרל הנוגע לקידום.
ד. מכיוון שהשוק מוצף, רוב השיווק מתבצע בשיטת פל"א ? פה לאוזן. בררו אצל מכרים/חנויות אחרות. שאלו אותו על נושא קידום האתר שלו ובאילו בעיות הוא נתקל או לא נתקל) בחנות אותה רכש/שכר.

אחרון לסיום

שיווק זה הכרחי וקידום הופך להיות הדרך היחידה לצוף מעל ים האתרים.
אבל לא פחות חשובה - המהות. נסו לבדל את עצמכם וחנותכם בדרכים נוספות . תחדשו, אל תחששו לעשות דברים שטרם נעשו, תדאגו שכל לקוח יהפוך ללקוח חוזר ואל תתנו לו להרגיש כמובן מאליו.
תעיזו ותובילו את החנות שלכם, תציגו תוכן מקורי או תוספת ללא תשלום שנותנת לגולש ערך מוסף.
האמון של הגולש בחנות ממנה הוא קונה, קריטי להמשך השיגשוג בתחום המסחר האלקטרוני ? אל תחרגו מכללי המוסר והיושר המקצועי, כשם שלא הייתם עושים זאת מול לקוח שהיה מגיע פנים אל פנים לחנותכם.

אודות הכותב:
TheRaveN:
אני עוסקת בתחום קידום אתרים, אופטימיזציה למנועי חיפוש, תוכן שיווקי ועוד. אתם מוזמנים לבוא לקומונה של קידום אתרים ו אופטימיזציה למנועי חיפוש אותה אני מנהלת בתפוז. תוכלו לקרוא, לשתף מידע ולקבל מושג על עולם קידום האתרים.
לכניסה לפורום:
http://www.tapuz.co.il/communa/userCommuna.asp?Communaid=9782


www50.brinkster.com/fortuno/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י TheRaveN RaveN שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]