חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
לונדון





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עסקים אינטרנט מסחר אלקטרוני

נושא המאמר: סחר אלקטרוני ? ערוץ מוזהב או עגל הזהב...
מאת: אביב שלו    שמור מאמר למועדפים

סחר אלקטרוני ? ערוץ מוזהב או עגל הזהב?

בשנים האחרונות אנו רואים התעוררות חזקה באינטרנט בכל המובנים , מהיר יותר , נגיש יותר , פופלארי יותר. המון אנשים חדשים רוצים לקחת חלק ולהקים חנות באינטרנט , המון אנשים ניגשים לתחום עם המון אמונה בהצלחה , משקעים את מיטב כספם ולאחר חודשים לא רבים פשוט סוגרים. איך היכן הבעיה בעצם? במי שקונה ? במי שמוכר? בחנות ? בסוג המוצר?

האם האינטרנט הוא באמת מקום שאפשר לעשות כסף? או למעשה הבטחה ללא כיסוי?

ערוץ מוזהב?
האם זורם באינטרנט כסף? , התשובה היא כן , האם זורם שם הרבה כסף ? התשובה גם היא כן ? האינטרנט מראה צמיחה חזקה בהמון תחומים גם בתחום הסחר האלקטרוני, אבל זה לא אומר שהכסף או ההצלחה תזרום ישירות לחנות שאתה פותח, למה?

אין ניסים ונפלאות
איך אנשים שמשקעים כמה מאות דולרים בתשתית זולה , מצפים להרוויח את אלפים של דולרים? , זה לא עובד , השקעה של מאות דולרים תיתן תשואה של עשרות דולרים במקרה הטוב. אלפי דולרים ? מאות דולרים.

למה?
כי עדיין החוקים הישנים של המסחר תקפים גם פה , לגייס או להביא קונה שבאמת ייקנה לא עולה לבעל החנות פחות מהחנויות הרגילות , אומנם ההשקעה הראשונית בחנות וורטואלית הרבה יותר זולה מהשקעה במכירה בחנות רגילה , אך המאמצים הנדרשים להצלחה לאורך זמן , ויצירת תזרים מינימלי הם גדולים , ולוקח הרבה יותר זמן עד שהתזרים מתחיל להתייצב.

חנות אלקטרונית צריכה טווח נשימה
זכור לי מקרה של מספר אנשים שרצו שאקים להם חנות באינטרנט בחודש ימים , כאשר אמרתי להם שזה תהליך של שנה מינימום הם לא הבינו על מה מדובר, לאחר בירור קצר הבנתי שהם רואים עיקר ההשקעה בבניית אתר וקידומו באינטרנט , זאת אומרת רוב הכסף הולך להקים את האתר , וסכום מסווים הולך לפרסום..
שזה בדיוק ההפך מהנדרש ... חנות אלקטרונית זה דבר שנבנה עם הזמן , גולשים יבקרו אותך , עשו השוואת מחירים , ואם החנות מעניינת אותם אולי יחזרו ופעם השלישית גם יקנו משהו ...

רף הכניסה הוא לא מאות דולרים...
זאת אומרת ההשקעה הראשונית צריכה לקחת בחשבון כי ההשקעה המינימלית היא לפחות לשנה , ותוך כדי הזמן הזה החנות מבססת את עצמה ורוכשת לעצמה קהל של מתעניינים.

למעשה יש לנו פה עגל זהב
רוב האנשים מרכזים את האנרגיה בלבנות את החנות , לצלם את המוצרים , ולהשיק את החנות... ורק אז פרסום ...בתקווה כי מליוני קונים יכנסו וייקנו. --> עגל הזהב..

המציאות שונה
? החנות כל הזמן פתוחה , וצריכה כל הזמן להתחדש , להתרענן , ולהציע ערכים נוספים מעבר למכירה , אנשים לא גולשים באינטרנט בשביל לקנות , אנשים גולשים לצורך צייד אחר אינפורמציה ? חדשות , כתבות , fun ,תקשורת חברתית , אומנם זה לא נשמע קשור לחנות .. אבל חנות צריכה גם לתת את הדברים הנ"ל.

אנשים חסרי נסיון במכירה ישירה ללקוחות דרך האינטרנט צרכים להבין כי צריך "רוח חיה" מאחורי החנות , מישהו שיענה לשאלות , כתובת ברורה , ידע במה מוכרים וכדומה.

יש גם תקווה
בקיצור אם אתם רוצים לפתוח חנות , קחו בחשבון כי זה תהליך ארוך , וצריך בשבילו השקעה ועדיף קודם כל ללמוד איך לעשות זאת בזול ... תנסו קודם למכור דרך ebay זה יעלה לכם כמה דולרים לחודש...
אודות הכותב:
אביב שלו
מקדם אתרים ברגש רב , משווק מותגים
ניהול תוכן בשילוב כתיבה יצירתית.

דרופליסט - יוצר כותב ומקנפג על מערכת drupal
פוטושופיסט - שצריך ושיש זמן גם מעצב
פלאשיסט - עשה את זה שנים , גם היום
גוגוליסט - טוב , די אם הליסט הזה.

www.avivshalev.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אביב שלו שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]