חיפוש מאמרים

12305 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בר מתוקים - רגעים בלתי נשכחים באירוע





    קישורי טקסט (לפרטים)




ייעוץ גרפולוגי
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: רגשי נחיתות דימוי עצמי נמוך הגשמה עצמית חוסר ערך עצמי

נושא המאמר: סובלים מרגשי נחיתות?
מאת: חני בורנשטיין   שמור מאמר למועדפים

סובלים מרגשי נחיתות? מרגישים שיש אנשים ששווים יותר מכם? מרגישים קטנים ליד אנשים מסוימים? אם כן אולי תשמחו לדעת שלאף אחד אין כוח עליכם חוץ מהכוח שאתם נותנים לו. אף אחד לא באמת שווה יותר מכם. רק שיתכן ואתם לא בוטחים בכוחות וביכולות הפנימיים שלכם.
אדם שכל הזמן מרגיש בתוך תוכו פחות מהזולת. הוא אדם עם דימוי עצמי נמוך. אדם עם דימוי עצמי נמוך הוא אדם שלא קיבל מספיק הערכה והכרה בייחודיות שלו בתור ילד קטן. יתרה מזאת, יתכן ואפילו ירדו עליו, הקניטו אותו וצעקו עליו וכתוצאה מזאת הוא התחיל להאמין שמה שהוא זה לא מספיק טוב.
אדם כזה הוא כל הזמן מסובך עם עצמו לגבי הערך שלו. הוא יונק את תחושת הערך או את תחושת חוסר הערך דרך המשוב של הסביבה. אם מישהו חייך אלי אני שווה. אם התעלמו ממני אני כבר לא שווה. בפנים מה שמנהל אותו זה חוסר היכולת שלו להסתכל על עצמו דרך העיניים של עצמו. אלא כל הזמן מסתכל על עצמו דרך העיניים של הסביבה.
על מנת להשתחרר מרגשי נחיתות ולהתחיל להסתכל על עצמנו מתוך הכרה בכך שכל בני האדם שווים בערכם. ואף אחד לא באמת יכול להיות שווה יותר או פחות ממני. עלינו לעבור תהליך של התבגרות רגשית ותהליך של בירור עצמי לגבי מי אנחנו.
על מנת להתבגר רגשית עלינו ללמוד לחשוף את החולשות שלנו. אם יש לנו רגשי נחיתות ותחושה של חוסר ערך. אנחנו לא מסוגלים לחשוף את החולשות שלנו. גם ככה אנחנו מרגישים שווים פחות ופוחדים שאם הסביבה תראה את החולשות שלנו היא תראה כמה חסרי ערך אנחנו. אך, ההפך הוא הנכון. ככל שאנחנו מסוגלים יותר לחשוף את החולשות שלנו, להודות בהם ולקבל אותם. הערך העצמי שלנו בפני עצמינו ילך ויגדל. אם אין לכם אדם קרוב לעשות זאת איתו. חשוב שתעשו זאת אפילו בעזרת מטפל מקצועי.
בנוסף, חשוב שנתחיל להסתכל על עצמינו דרך העיניים שלנו. להתחיל לבחון מה אנחנו חושבים שטוב. במה אנחנו טובים. מהם הערכים האישיים שלנו. לנסות ולנטרל את השפעת הסביבה על הדרך שבה אנחנו רואים את העולם. ולהתחיל לבחון ולהתבונן בעצמנו. להתחיל לשים סימני שאלה על כל מה שאנחנו מאמינים בו. ולצאת למסע מרתק של בדיקה וגילוי עצמי.
אז שיהיה בהצלחה.
לחיי ההגשמה עצמית שלכם,
חני
בלוג – http://www.chany.co.il

www.liveyourlife.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י חני בורנשטיין שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]