חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קרמיקה בדלית אל כרמל





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הצלחה כישלון סיפוק הגשמה עצמית

נושא המאמר: האם עוד רכוש, משרה נחשקת או מעמד חברתי יספקו אתכם?
מאת: חני בורנשטיין   שמור מאמר למועדפים

מה זאת הצלחה אמיתית? אנשים רבים חושבים שאם ישיגו עוד כסף. עוד רכוש. משרה טובה יותר. מעמד חברתי גבוה יותר – זאת תהיה הצלחה בשבילם ויהיו מסופקים.
הבעיה היא שזה לא ממש קורה. כאשר אדם שם לנגד עיניו מטרה להשיג עוד ועוד רכוש או מעמד זה משעבד אותו לתאוות. ותאוות לא יכולים לתת לאדם שמחה או אושר. כי הם אשלייתיים. הם בך הכל מדרבנים אותנו להשיג את המטרה הבאה. את היעד הבא.
תנסו להיזכר בפעם האחרונה שרכשתם או קיבלתם משהו שמאד חשקתם בו. בתחילה חשתם סיפוק אדיר. אך לאחר זמן קצר מרד, הסיפוק נעלם ובמקומו התעוררה התאווה הבאה.
הצלחה אמיתית היא כאשר אדם מצליח לספק את צרכי הקיום הבסיסיים שלו ותפנה למלא את הצרכים הרוחניים שלו. של עומק. של משמעות. של ייעוד וכו'
ככל שאני נמצא יותר בתדמית, הצרכים שלי החומריים הם גדולים יותר. אך לעולם אני לא מצליח להגיע לסיפוק מתמשך. לעולם לא מצליח להגיע לרוויה. זה כמו סמים. ככל שיש לי יותר. אני צריך יותר.
אם אני מחובר למהות שלי ואני יכול לזהות מי אני. אני יכול לבדוק מה המהות שלי רוצה ואז לפסוע בדרך לכיוון ההגשמה שלה. לפסוע בדרך שבה אני חי חיים מסופקים ומאושרים.
כאשר אני מחובר למהות שלי, אני רואה את עצמי דרך העיניים שלי. ומתחשב בסביבה אז אני יכול להגיע להצלחה אמיתית.
אך אם אני בתדמית ואני רואה את עצמי דרך העיניים של החברה, אני לא יכול לקחת באמת את עצמי בחשבון. כי מה שנחשב בעיני כהצלחה או כישלון זה בעצם מה שאחרים חושבים ולא אני ואז אני מנסה להשיג לעצמי לחיים את מה שהחברה מעריכה ומעודדת. ולרוב אילו יהיו הדברים החיצוניים שלא באמת ממלאים אותי.
ואז אני תקוע במלכוד של שיעבוד להצלחה מדומה. שיעבוד לכיבוש יעדים שאף אחד מהם לא מצליח לספק אותי מעבר לזמן קצר. אני מסתובב בעולם עם תחושה של ריק פנימי שאני מנסה להקהות דרך השגת עוד ועוד דברים חומריים.
בשביל לחוש תחושת סיפוק אמיתית ולהצליח באמת, דבר ראשון אנחנו צריכים להתחבר חזרה למהות שלנו. לאני האותנטי שלנו. לחזור לראות את העולם דרך העיניים האינדבדואליות שלנו ולא דרך החברה.
לחיי ההגשמה עצמית המלאה שלכם,
חני
בלוג – http://www.chany.co.il

www.liveyourlife.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י חני בורנשטיין שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]