חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מניעה ריפוי והחלמה מסרטן בתזונת על זה לא חלום





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: השתלת עצם השתלת חניכיים שיקום פה

נושא המאמר: השתלות חניכיים
מאת: ד"ר דורון אבניאלי   שמור מאמר למועדפים

הטכנולוגיה בתחום רפואה השיניים נמצאת בעליה מתמדת, ומעמידה פתרונות טובים למגוון בעיות; החל בפתרונות לבעיות שכיחות, וכלה בשתל שיניים או השתלת עצם בלסת. המצאה טכנולוגית חדשה מאפשרת להחזיר את מחוגי השעון אחורנית!

המומחים לרפואת שיניים מדברים על השתלת חניכיים. זהו מונח מבהיל מעט שנשמע שאול מסרטי אימה אך בפועל מדובר בתהליך שאינו מסובך במיוחד, אם כי מצריך פנייה לרופא העוסק בתחום השתלות חניכיים.

מי זקוק להשתלת חניכיים?

באופן כללי ניתן לומר שאנשים הסובלים מנסיגת חניכיים הם הפציינטים העיקריים להשתלת חניכיים. נסיגת חניכיים היא תוצאה של דלקת חניכיים או מחלת חניכיים, ובמהלכה שפת החניכיים נסוגה, מתקצרת וחושפת יותר ויותר את צוואר השן.

מצב זה גורם לשיניים להתנדנד, מאחר ואין מה שיחזיק אותן, ובמהרה הן נושרות – מה שגורר טיפול שיקום פה ארוך. אם ניתן לעצור הכול בנקודה זו ולשקם את הפה לפני שמגיעים לשיקום, הרי שזה מבורך. אז מהו תהליך השתלת חניכיים והאם ניתן לוותר עליו אם עוברים טיפולים אחרים להצלת החניכיים? ובכן התשובה היא לא. טיפול בנסיגת חניכיים יכול לעצור את נסיגת החניכיים, אך אינו יכול להחזיר לפה את החניכיים הוורודות והבריאות שהיו קודם. גם טיפולים כמו הרמת סינוס, שתלים דנטליים והשתלת עצם בלסת יכולים לעזור אך כאמור לא להחזיר את המצב לקדמותו.

אז מהו תהליך השתלת חניכיים וכיצד הוא מחזיר את החניכיים למצבם הקודם?

יש שני אופנים בהם מתבצע הטיפול: השתלת עצם חניכיים - כדי לשחזר רקמות שנפגעו קיימים כיום טיפולים שגורמים לצמיחה מחדש של עצם הלסת באזור שעוטף את השיניים על ידי הוספת חומר עצם של המטופל או תורם או של בעלי חיים. יש גם חומר – emdogain – המעודד תאי עצם להיבנות מחדש סביב השן ורקמות האחיזה שלה.

השתלת חניכיים – לאחר סילוק מוקדי דלקת החניכיים, כיסי האבנית וטיפול בנסיגת חניכיים ותוצאותיה, ניתן לשתול רקמת חניכיים שנלקחה מאזור אחר בפה, בדרך כלל מהחיך. הרקמה עוטפת את שורש השן החשוף ומתאחה באזור בו היתה נסיגת חניכיים והופכת לחלק בלתי נפרד מהן. השתלת חניכיים זהו הליך כירורגי המבוצע אך ורק על ידי רופא העוסק בניתוחי חניכיים.

קיים מקור נוסף עבור השתלת חניכיים ואלה הן רקמות מחומרים כמו קולגן ופרוטאינים הנלקחות מ"בנק רקמות" ואשר מסייעות לרקמת החניכיים הטבעית להתחדש. הכל על פי שיקול דעתו של הרופא העוסק בהשתלת חניכיים.

לסיכום, השתלת חניכיים היא הליך שתחילתו בדרך כלל הגיינת-פה לקויה. רופאי השיניים מאוחדים בדעתם שניתן למנוע דלקות חניכיים הגורמות בסופו של דבר לנסיגת חניכיים על ידי מספר פעולות פשוטות:


• ביקור קבוע אצל השיננית להסרת אבנית.
• צחצוח שיניים, שאינו חייב להיות אגרסיבי ומכאיב אלא דווקא להתבצע בעדינות ובתנועות מעגליות, כפי שמנחה אותך השיננית מחדש בכל ביקור אצלה.
• שימוש בחוט דנטלי או בקיסם או גם וגם.
• שטיפות במי פה וצחצוח הלשון בעת צחצוח השיניים.
• ביקור תקופתי קבוע אצל רופא השיניים.

אלה אמצעים פשוטים וזולים – שאם יתבצעו בקביעות יחסכו לך ביקורים מיותרים אצל רופא השיניים, טיפולים ארוכים, מסובכים ויקרים וישמרו על בריאות שיניך – ומכאן גם על בריאותך באופן כללי.

www.avnieli.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ד"ר דורון אבניאלי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]