חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הובלות קטנות בישראל





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עסקים איטרנט מסחר אלקטרוני

נושא המאמר: שירות התשלומים פייפל (PayPal) וישראל. יש מצב??
מאת: אלי שמעוני    שמור מאמר למועדפים

PayPal יצרה מציאות חדשה של אמינות רכישה באינטרנט, וגרמה באופן ישיר להגברת ולהצלחת המסחר האלקטרוני בעולם.
חברת eBay זיהתה את פוטנציאל החברה עוד בתחילת דרכה ורכשה אותה בשנת 2002, ושילבה אותה בפלטפורמת הסחר של eBay. כך התקבל פתרון טוב למסחר אמין עם הרבה פחות מעשי הונאה. בנוסף, חברת PayPal מציעה ביטוח ללקוחות שלה של עד 1000 דולר במסגרת העסקאות ב- איביי (eBay). חברת איביי (eBay) מדווחת כי כ- 90 אחוז מהעסקאות המבוצעות ב- eBay משולמות ע"י שירות פייפל (PayPal).
PayPal כמובן, לא עובדת רק עם אתר eBay. כל אתר מכירות המכבד את עצמו (ובוודאי כל אתר מכירות בארה"ב) מאפשר תשלום ע"י פייפל (PayPal). כך שבתחילת פברואר השנה דיווחה החברה על 100 מיליון לקוחות רשומים לשירות שלה.

על מנת לבצע את פעולות העברת הכספים מהקונים למוכרים יש צורך בקשרים פיננסים עם חברות האשראי והבנקים ברחבי העולם. פייפל (PaypPal) יצרה תשתית עם כל אלו בעיקר בארה"ב ובמדינות מערב אירופה, אך בישראל יש מעט מגבלות אשר נזכיר אותם בהמשך.

ממה פייפל (PayPal) מרוויחה??

כמובן שחברת PayPal היא חברה השואפת לרווחים. ההכנסות מגיעות מעמלות שהחברה גובה על כל ההעברה. משלם העמלה הוא תמיד מקבל הכספים (בדרך כלל הסוחר). גובה העמלה עומד על 2.9 אחוז + 30 סנט, והוא משתנה בהתאם לרמת הסכום החודשי.
כך שאנחנו יכולים להיות רגועים, חברת PayPal מרוויחה מיליונים.

כיצד משתמשים בשירות הזה?

פתיחת חשבון ב- PayPal היא די פשוטה. צריך כרטיס אשראי בינלאומי ומחשב. נרשמים ע"י הזנת פרטים + פרטי כרטיס האשראי שלכם, מבצעים ומאשררים הליך וידוא, ויש לכם חשבון בנק לכל דבר. אגב, חברת PayPal מנפיקה כרטיסי Pre Paid וכרטיסי אשראי (כרגע ללקוחות בארה"ב בלבד).
כאשר אנו מעוניינים לרכוש מוצרים מאתר אינטרנט כלשהו, אנו בוחרים באפשרות של תשלום דרך PayPal, משלמים, ומיד כרטיס האשראי שלנו יחויב בסכום – ללא העברת אף פרט על כך למוכר.

מה לגבי PayPal לישראלים?

ישראלים יכולים להירשם לשירות ע"י כרטיסי אשראי בינלאומיים המונפקים ע"י חברות האשראי הישראליות, כך שאנו יכולים לרכוש מוצרים ע"י שירות התשלומים של פייפל (PayPal).
הבעיה מתחילה כאשר אנו מעוניינים למשוך כספים שהצטברו לזכותנו בחשבון PayPal (לדוגמא: ע"י קבלת כספים ממכירות באתר eBay). רבים מהמוכרים הישראלים רואים בכך חסם משמעותי למסחר ב- איביי (eBay).

ישנם מספר פתרונות, אך לפני כן הייתי רוצה לומר דבר מה למנהלי הבנקים בארץ, ולמפקח על הבנקים:
השיטה הטובה, הנוחה והבטוחה ביותר לאזרח ישראלי להעביר את הכספים מ- PayPal לארץ היא ע"י פתיחת חשבון בנק אמריקאי בסניף של בנק ישראלי בארה"ב. לחמשת הבנקים הגדולים בארץ ישנם סניפים בארה"ב.
פניתי באופן ישיר לכל אחד ממנהלי הבנקים הללו על מנת לאפשר לישראלים לפתוח חשבונות בסניפים הללו ברחבי ארה"ב. ע"י כך נוכל להעביר את הכספים כמעט ללא עמלות ובמהירות.
התשובות של הבנקים היו – במקרה הטוב – שעל מנת לפתוח חשבון בארה"ב עליך להפקיד כ- 100 אלף דולר בפיקדון ובמקרה הרע – התעלמות מוחלטת.
אני מבין שהרווחים של הבנקים מפעילות של סוחרים קטנים ב- eBay היא קטנה מאוד וכן לפעמים לא משתלם להם לפתוח חשבונות בארה"ב. אם כן, האם רק פעילות מניבה רווחים גדולים היא חלק מהשירות אותו אנו אמורים לקבל?? אני מוכן להכין תוכנית עסקית המניבה רווחים גם לבנק על מנת לקבל פתרון הגון. נו, מי מרים את הכפפה??

איך אני מעביר כספים שהצטברו לזכותי ב- פייפל (PayPal) לחשבון שלי בארץ?

1. למי שיש (נכון לעכשיו), 100 אלף דולר, מומלץ לפתוח חשבון בנק בסניף של בנק ישראלי בארה"ב (לדוגמא: פועלים או לאומי בניו יורק). כך, העברת הכספים מארה"ב לישראל תעשה בהוראת העברה פשוטה ובעמלה מאוד נמוכה (ולפעמים כלל ללא עמלה).
2. לכל השאר מומלץ לפתוח חשבון בנק בארה"ב בשתי הדרכים הבאות:

א) ע"י נסיעה פיזית לארה"ב, להיכנס עם דרכון לסניף של בנק מקומי (גם סניף ישראלי בארה"ב) ולפתוח חשבון זר.
ב) ע"י פתיחת חשבון באתר Etrade. ללא צורך בעליות כלשהן, רק מילוי טפסים וצילום דרכון. משיכת הכספים ע"י הפקדת צ'קים עצמיים.

3. רכישת כרטיס Pre Paid ע"י חברה אמריקאית, הטענת הכספים מ- PayPal ומשיכתם מכספומטים בארץ. שיטה זו פחות מומלצת עקב העמלות הגבוהות (משהו כמו 5% לכל משיכה מכספומט).
4. ניתן לקבל צ'ק מ- PayPal על הסכום שבזכות (ולשלוח אותו לכתובת בארה"ב). הפקדת צ'ק מחו"ל בארץ עולה כ- 3 דולר + עמלת חליפין לשער קניה נמוך. אך זה לוקח כשבועיים עד לקבלת השיק.
5. העברה ע"י צד שלישי, בעל חשבון בארה"ב (אם בן משפחה או חבר). גם כן פחות מומלץ מסיבות ברורות.

אז מי שבאמת רוצה, אין לו בעיה. הכול שאלה של רצון. אני גם בטוח שאם קהילת המשתמשים הישראלית ב- eBay וב- PayPal תגדל, לבנקים לא תהיה ברירה אלא לתת פתרון לעניין חשבונות הבנק בארה"ב.

אני חייב לציין שכרגע אני מנסה ליצור לובי בכנסת לפתרון הבעיה מול הבנקים. אני גם נפגש עם נציגי אי ביי ופייפאל בארה"ב באפריל ויוני 2007 על מנת לקדם את הנושא, חשוב לי לבוא עם קהילה מאחורי, לכן, אל תהססו להרשם לאתר.
אודות הכותב:
אלי שמעוני
סוחר ויועץ למסחר ב- איביי (eBay).
מומסך כמומחה הדרכה מטעם איביי (eBay).
מרצה במכללת מגמות, באוניברסיטת דרבי, במכללת ג'ון ברייס ובמכללות ומוסדות אקדמיים נוספים בתחום המסחר ב- איביי (eBay).
מנהל פורומים בתחום המסחר - באיביי.
מנהל וכותב ראשי באתר המרכז הישראלי למסחר ב- איביי
מנהל המרכז הישראלי למסחר ב- איביי (eBay).
מעביר קורס למסחר ב- איביי (ebay)

www.ebayhelp.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלי שמעוני שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]