חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ניהול נקודות מכירה - נקודות מכירה - קופה רושמת - מועדוני לקוחות - POS





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עסקים אינטרנט מסחר אלקטרוני

נושא המאמר: מישלוחי דיו למדפסת והשפעתם על טריות דיו
מאת: שי חיימוביץ    שמור מאמר למועדפים



כיום, נפוץ למדי,לקנות דיו למדפסת,טונרים או צבע למדפסת באמצעות חברה המסדירה את המחירים הגבוהים של ראשי הדיו המקוריים שלהם אתה זקוק,וזאת באמצעות אספקת ראשי דיו תואמים או ממוחזרים המוצעים במחירים מוזלים בהרבה ושעדיין מתאימים היטב למדפסת הספציפית שלך.

שכן,אין כלל שום בעיה כלשהי ,ולו הקטנה ביותר,בהתאמתם של אלו לכל מדפסת ומדפסת באופן הטיבעי ביותר,ללא היווצרות שום נזק וללא שום יצירת חשש או פחד. העניין לעיתים הינו אחר לגמרי וכדאי לתת עליו את הדעת.למעשה,היות וכל כך הרבה חושבים לפעמים על המחירים (שבין כה וכה הם זולים בשיטה זו) הרי ששוכחים באופן הטיבעי ביותר גם להתייחס לעוד מספר שיקולים שהם חשובים לא פחות.

האם שכחתם למשל שהדיו הינו נוזל טרי שעלול אף להתייבש בצורות רבות? האם הקדשתם תשומת לב ומחשבה – כמה דיו אתם עלולים למעשה לאבד במידה והדיו אשר נשלח אליכם אינו נשלח טוב ועלול להתייבש בדרכו? (לפחות חלק ממנו).

אם באמת תחשבו על כך,וודאי תוכלו לגלות שאם אתם בידי חברת מישלוחים טובה הרי שאתם זוכים,בנוסף למחיר הטוב,גם לדיו איכותי שיגיע במינימום ההתייבשות (אם בכלל) ושיישאר לאורך זמן רב יותר לשימוש שוטף. גם אם לא נוכל למדוד את "ההתייבשות" בכל מקרה ומקרה,הרי ברור לכל אחד שבדיוק כמו טיפקס למשל, גם הדיו שבמיכל הדיו מתייבש טיפין טיפין.תמיד קיים סיכוי ייבוש.

על כן,שאפו להקטין אותו בכל דרך או אמצעי. חברה טובה תצטרך לספק לכם דיו ארוז היטב,באריזות סגורות כדי שלא ייחשף לחום המייבש אותו. חברה שמתייחסת אל הלקוחות שלה בכבוד רוצה שהם ייהנו ממוצריה ושיהיה להם מקסימום דיו בכל מקרה ומצב.על כן היא דואגת בעת המשלוח לעטוף ולארוז את הדיו בצורה הרמטית ונכונה.

בנוסף לכך, נשאיר לשיקולכם את המחשבה הבאה: האם נכון יותר להזמין דיו באמצעות שליח אשר נוסע על אופנוע או על מכונית והמשאיר למעשה את הדיו בתוך ארגז חם וה"מתבשל" תחת חום השמש הנקלט מהמכונית - או - שעדיף להזמין מחברת אינטרנט שלמעשה משרדיה מקוררים ואשר הדיו שהיא שולחת בסך הכל עובר אל תוך משרדי הדואר ולאחר מכן מגיע אליכם ישירות ?

ניתן לחסוך הרבה דיו בעת שמקדישים לכך מחשבה ומארגנים את ההבנה נכון.נוסף על כך,כאשר כבר מזמינים דיו בכמות גדולה,כך תוכל גם להיות הנחה מצד אחד,וגם יהיה מונח בבית בנוחיות ,מראש,סטוק של מחסניות דיו בנחת שיישמר כטרי אם תשמרו אותו בצורה הנכונה. לא נצטרך בשעת הצורך "בלחץ" או מתוך חשש שלא יהיה לנו מספיק דיו להדפסה, להרים טלפון בהול לדיו שיגיע בתנאים פחות טובים והעלולים לייבש אותו באופן כלשהו.לעיתים ההכנה הטובה מראש היא הנכונה ביותר מכל הבחינות.

אודות הכותב:
שי ואריאל חיימוביץ
בעלי חברת ראשי הדיו למדפסות,ראשי הדיו והטונרים למידפסות - טי.אן ג'י
אספקת דיו איכותי ומקצועי לשם חיסכון ולמיקסום איכות ההדפסה.
דיו בעבור משרדים,לקוחות פרטיים היישר מפס מילוי דיו טרי ועשיר גדוש בטיפות דיו איכותיות הנארז במיכלים איכותיים. להדפסות רעננות ויפות.


1800-33-43-53


www.tng.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שי חיימוביץ שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]