חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מהי חרדה וכיצד מטפלים בחרדה





    קישורי טקסט (לפרטים)




אתר ההכרויות המוביל בישראל הכי קל להכיר > לחץ כאן

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עסקים אינטרנט הכרויות

נושא המאמר: כיצד לנסח פנייה באתרי הכרויות
מאת: יגאל שטארק    שמור מאמר למועדפים

בחורה מקבלת קרוב ל-100 פניות ביום באתרי הכרויות. גם אם היא הייתה רוצה להקדיש 2 דקות לכל פנייה, לעבור על הכרטיס של הבן אדם ולהחליט משהו לגביו, היא צריכה כ-200 דקות. מעל ל-3 שעות ביום! ואם יום אחד היא לא נכנסה לאינטרנט, אתה בוודאי מבין לאיזה כמויות זה מצטבר. ברור שהיא לא תיכנס לכל הודעה אחת אחת, אלא תבחר את אלה המושכות אותה ביותר ואת השאר תמחוק ישירות, הרבה לפני שהספיקה בכלל להסתכל על בעל ההודעה.

הנה כמה כללים לניסוח פנייה שתמשוך את הבחורה, כך שהיא תרצה לענות עליה

א. אל תציע לה הצעות מכל סוג שהוא בהודעה הראשונה, היא לא תסכים. היא צריכה קודם להתעניין בך ואז ולהתחיל לשקול כיצד היא רוצה להתקדם הלאה.

ב. הימנע מהודעות נדושות כמו "מה נשמע?", "בא לך לדבר?", "את מוצאת חן בעייני" וכו?. כאשר אתה שולח הודעה כזאת, ברור לה לחלוטין שאתה לא בחנת אותה, לא שמת לב אצלה לשום דבר, אתה אפילו לא רואה עם איזה בן אדם אתה מדבר ומה מייחד אותו. אתה פשוט יורה לכל הכיוונים, בתקווה לפגוע במישהי שתענה. אם אתה לא יודע מה מיוחד בה, למה אתה רוצה אותה? זה אומר לה שאתה סתם מחפש טרף קל בלי להתעניין בכלל בבחורה. היא רוצה שאתה תשים לב אליה, ותרצה אותה גם מעבר לעיניה היפות.

ג. כדי שהיא תרצה לדבר איתך, היא צריכה להתעניין ולהסתקרן כבר בהודעה הראשונה. לשם כך, תסתכל טוב טוב בתמונה שלה, תקרא את הפרטים שלה ותיתפס למשהו אחד ששמת לב אליו. זה יכול להיות משהו בלבוש, משהו בהרגלים או בעיסוקים שלה. כאשר תכתוב לה את ההודעה, תראה ששמת לב לאחד הפרטים האלה, תעביר עליו ביקורת קלה בהומור. לדוגמא, לבחורה שאוהבת לאכול סושי,? אפשר לשלב בסוף ההודעה: "? והסושי אומר לי עלייך משהו מעניין".

ד. אל תשאל שאלות בהודעה הראשונה. במקום זה עדיף לתת הערה או להעביר ביקורת על משהו שקשור אליה. זה מעורר הרבה יותר חזק את הרצון להגיב, מאשר שאלות של מישהו שמתעניין בך, אבל אין לך מושג מי הוא אפילו. ההודעה שלך צריכה למשוך תשומת לב ולהיות מאתגרת, המחשבה שצריכה לעבור אצלה בראש כאשר היא קוראת את ההודעה שלך, היא: "איך הוא העיז לכתוב כזה דבר? למה הוא בכלל התכוון?! עכשיו אני אענה לו!!!".

ה. אל תכתוב בהודעה הראשונה רק עליה ואל תכתוב בהודעה הראשונה רק על עצמך, ?שלב.

ו.?אל תכתוב בהודעה הראשונה שום דבר על סקס, מספרי טלפון, מסנג?ר, פגישות. ההודעה נועדה למשוך תשומת לב ולהתחיל בתקשורת עד שתתגבש גם לך וגם לה, דעה אחד על השני. אם אתה מציע לה הצעות, בלי שהספקת לדבר איתה בכלל, להרגיש אותה בתור בן אדם ובת שיח, זה נראה קצת מוזר ומרתיע.

ז. חוש הומור ושנינות תמוד מבורכים. מותר להשתמש בהגזמות והקצנות בצורה קלילה ומצחיקה, כאשר ברור שאתה לא דורש ממנה משהו בצורה רצינית, אלא מדבר בקלילות. לדוגמא: "בואי נדבר ונוכל להכיר, להיפגש, להתאהב, להתחתן, להוליד ילדים, לריב, להתגרש? בעצם אולי עדיף שלא נדבר, אבל אם את מתעקשת, אז ברור שלא אוכל לסרב לחיוך שלך".

ח. תראה שהערכת אותה על משהו, אבל בצורה עדינה ולא בצורת מחמאה ישירה. זה צריך להיות משהו שמצאת בכרטיס שלה. לדוגמא: "אני אוהב כאשר לבחורה יש טעם טוב בסרטי קולנוע".

נתתי לך כאן רק את הקווים המנחים, כמעט וללא דוגמאות, על מנת שתלמד ליצור לכל בחורה את ההודעה הייחודיות שתאים לה ותסקרן אותה. תצמד לכללים אלה ועם נסיון תוכל להתחיל היכרות באינטרנט בצורה שאף אחת לא תוכל לסרב לך.

אודות הכותב:
יגאל שטארק
"המרכז לאומנות הפיתוי"




www.mapi.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יגאל שטארק שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]