חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
דליות Varicose Veins





    קישורי טקסט (לפרטים)




חשפנית מועדון חשפות
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עסקים אינטרנט הכרויות

נושא המאמר: היי, מה את אומרת על סקס במצלמה ??
מאת: רונית בר    שמור מאמר למועדפים

כל בחור פנוי שאי פעם נרשם לאתר היכרויות באינטרנט, מכיר את התסריט הבא: אתה ממציא שם משתמש וסיסמא, אחר-כך ממלא טופס (שלושה עמודים שאלות אמריקאיות ועוד עמוד של שאלות פתוחות) עם הפרטים הכי חסרי משמעות עליך, כמו איזה צבע אתה אוהב, אם גידלת פעם דג, מהו סוג המוסיקה הקלאסית האהוב עליך (אתה בכלל שונא מוזיקה קלאסית!) וכמובן, אתה חייב לספר על עצמך בלא פחות מ-1000 תווים (יאללה, תנו כבר לסרוק את התמונה - מהטירונות כמובן. אחר כך כבר השמנת). אבל זה רק השלב הראשון. החלק הבאמת קשה, לעתים מתיש, שאמור להשיג את המטרה שלשמה אתה כאן, הוא הנסיון הבלתי פוסק לפנות בהודעות פרטיות לבנות המין היפה הגולשות אף הן באתר, כדי למצוא בתוך כל שוק הבשר הזה את אותה אהבה שאתה כל כך מחפש. אז אתה פונה שוב ושוב, שולח עוד הודעה ועוד הודעה, ולא מבין למה מתוך 100 פניות שאתה שולח ביום - רק 10 נענות, במקרה הטוב.

גברים, יש לי חדשות בשבילכם: אנחנו לא משיבות לכל אחד. כן כן. ממש כמו בחיים האמיתיים, גם כאן אנחנו עושות סינון. עוד לפני שאנחנו מסתכלות בכרטיס שלכם (וכן, בניגוד אליכם אנחנו באמת מסתכלות בו ולא סתם יורות לכל הכיוונים בתקווה שמישהו יענה) - אנחנו קוראות את ההודעה ששלחתם. נימוס, עברית תקינה וחוש הומור הם רק מקצת התכונות שצריכות לאפיין את ההודעה הזאת, כדי שבכלל נקדיש לכם זמן - ונבדוק, למשל, איך אתם נראים ומה הגובה שלכם או אם יש לכם תואר ראשון או שני.

להלן כמה כללי יסוד לניסוח הודעה פרטית שתזכה למענה באתר הכרויות:

אל תפנה אליה לפני שקראת את הפרטים שלה. לא פעם קרה לי, שפנה אליי גבר המגדיר את עצמו כמעשן, כאשר אני מציינת במפורש שחשוב לי שהחצי השני לא יעשן. מקרה אחר: אני כותבת שאני מחפשת גברים גבוהים, 1.80 מ' לפחות, וכאשר פונה אליי בחור המתנשא לגובה מטר שישים - הוא נעלב כי "פסלתי אותו בגלל הגובה". הכי מעצבן הוא כמובן המקרה הנדוש בו בחורה מגדירה את עצמה כמחפשת גבר לקשר רציני בלבד, ומקבלת פנייה בסגנון - "מה העניינים? אני נשוי ומשועמם, בא לך לדבר?".

תראה לה שקראת את הפרטים שלה. כדי שהיא תרצה לדבר איתך, היא צריכה להתעניין ולהסתקרן כבר בהודעה הראשונה. לשם כך, תסתכל טוב בתמונה שלה, תקרא את הפרטים שלה ותיתפס למשהו אחד ששמת לב אליו. זה יכול להיות משהו בלבוש, משהו בהרגלים או בעיסוקים שלה. כאשר תכתוב לה את ההודעה, תראה ששמת לב לפרט הזה: לדוגמא, לבחורה שאוהבת לאכול סושי, אפשר לשלב בסוף ההודעה: "- והסושי אומר לי עלייך משהו מעניין".

אל תגזים ואל תפזר מחמאות. הודעות כמו "את מדליקה אותי" או "את עושה רושם של בחורה ממש מיוחדת" לא נשמעות אמינות במיוחד. כאשר אתה שולח לבחורה הודעה כזאת, ברור לה לחלוטין שאתה לא בחנת אותה, לא שמת לב אצלה לשום דבר, אתה אפילו לא רואה עם איזה בן אדם אתה מדבר ומה מייחד אותו. אם אתה לא יודע מה מיוחד בה, למה אתה רוצה אותה? זה אומר לה שאתה סתם מחפש טרף קל.

בהודעה ראשונה לא מציעים שום הצעות. אל תציע לה להיפגש איתך או לעשות כל דבר אחר כאשר אתה פונה בפעם הראשונה. זה מרתיע ומשדר חוסר רצינות. זכור: כדי שבחורה תיענה להצעה שלך, היא קודם כל צריכה להתעניין בך. לך זה אולי מובן מאליו שאתה הגבר הכי מושלם שכל אשה היתה רוצה (עובדה שלא- אתה באתר הזה!) - אבל לה זה לא. כאן המקום גם להדגיש כי בהודעה הראשונה, ובכלל בהתכתבויות מסוג זה, אין לכתוב ולו ברמז שום דבר שקשור לסקס. אם אתה מחפש סקס, יש אתרים שנועדו במיוחד למטרות אלה. כנס אליהם.

אל תשאיר את מספר הטלפון שלך, ואל תבקש את שלה. היא לא תתן לך את המספר שלה- זה לא ברור לך? אם לא, נשאל את השאלה הבאה: נכון שלא היית רוצה להכיר מישהי שנותנת את מספר הטלפון שלה לכל מי שרק מבקש? אז אל תבקש אותו. וכמובן, הרגל מגונה של בחורים רבים הוא לכתוב בהודעה ראשונה מספר טלפון ולצרף את המלל "תתקשרי אליי". מה בדיוק גורם לך לחשוב שהיא תתקשר אליך? היא לא מכירה אותך בכלל. גם אתה לא צריך להציג את עצמך כזונת טלפון שמחלקת מספרים לכל עבר.

אל תכתוב בשגיאות כתיב. כל בחורה איכותית נכבית מזה באותו רגע (או שזאת רק אני?). "עם בא לך אז תחזירי אלייי" > אם אתה יודע שיש לך נטייה לכתוב בשגיאות או פשוט לא לשים לב, גם אם אתה לא רואה בזה חשיבות עליונה, תעשה הגהה לפני שאתה שולח את ההודעה. אתה תראה שהרבה יותר בנות יחזרו להודעות שלך.


אל תכתוב עם יותר מדי סימני שאלה/סימני קריאה. שולי ככל שזה נשמע, אבל זה בעצם ההמשך של הסעיף עם שגיאות הכתיב. אין מה לעשות, בעולם הוירטואלי האלמנט הראשון שמותיר רושם על הצד השני - מלבד התמונה שלכם כמובן - היא הדרך שבה אתם מבטאים את עצמכם. הודעות כמו "מה המצב???" או "אני רוצה להכיר אותך!!!!" משדרות ילדותיות ונותנות "הרגשה של קופי-פייסט" - כלומר, שאין לך מה לומר ואתה שולח לכולן את אותה הודעה - שוב, בתקווה שמישהי תענה במקום לאתר באמת את אותה בחורה שתרצה לצאת איתה.

חוש הומור ושנינות תמיד מבורכים. מותר להשתמש בהגזמות והקצנות בצורה קלילה ומצחיקה, כאשר ברור שאתה לא דורש ממנה משהו בצורה רצינית, אלא מדבר בקלילות. לדוגמא: "בואי נדבר ונוכל להכיר, להיפגש, להתאהב, להתחתן, להוליד ילדים, לריב, להתגרש... בעצם אולי עדיף שלא נדבר, אבל אם את מתעקשת, אז ברור שלא אוכל לסרב לחיוך שלך".

ורק זיכרו: אמנם אתם בסך הכל יושבים מאחורי מסך קטן, אבל גם כאן - אין הזדמנות שניה להשאיר רושם בפעם הראשונה.


עזר בהכנת הכתבה: יגאל שטארק מ"המרכז לאומנות הפיתוי"





אודות הכותב:
הכותבת היא רונית בר, מנהלת תוכן באתר הטיפים tips4u
באדיבות
אתר הטיפים tips4u

www.tips4u.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רונית בר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]