חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כיצד תסמוך בעיתות משבר על זיכרון העבר שלך ?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פרילנסר פרילנסרים מיקור חוץ

נושא המאמר: האם אתה יכול להיות פרילנסר
מאת: פרילנסרים   שמור מאמר למועדפים

להיות פרילנסר זה מאוד מפתה. להיות הבוס של עצמך, לקבל שכר הולם לכישוריך, לעבוד בזמן שלך, בתנאים שלך, מהבית, בית קפה או משרד. החיים כפרילנסר עובדים בקצב שונה ומי שמתרגל אליהם לא מבין איך אפשר להיות שכיר. אבל, האמת היא, שלא כל אחד מתאים להיות פרילנסר. לפני שאתהמתפטר ומצטרף לקהילת הפרילנסרים שאל את עצמך 3 שאלות.
האם אתה ממושמע?
אתה הבוס של עצמך, לטוב ולרע, ואם לא תכריח את עצמך לעבוד, העבודה לא תעשה. אין גיבוי ואין עובדים נוספים ומצד שני יש הרבה פיתויים (במיוחד אם אתה בוחר לעבוד מהבית). האם תהיה מספיק ממושמע לדאוג שהעבודה תעשה?
האם אתה יודע לשווק את עצמך?
מה לעשות, אתה איש המכירות, גם אם המקצוע שלך לא קשור כלל לעולם המכירות. מתכנתים, מעצבים, עיתונאים וכל פרילנסר בכל מקצוע צריך למצוא לעצמו, קודם כל, לקוחות ולכן חייב לדעת למכור את "המוצר" שלו, הכישורים שלו – הוא עצמו.
האם אתה יודע מה אתה שווה?
הסוגיה, לדעתי, החשובה ביותר אצל פרילנסר היא סוגיית הבטחון העצמי כי עליך לתת תג מחיר לשעת עבודה שלך. פרילנסרים רבים מנסים, ע"מ לקבל עבודות, לתמחר את שעת העבודה שלהם במחיר זול מידי וכך מגיעים למצב בו מהרבה עבודה הם מרוויחים מעט כסף. לא צריך להתבייש ולדרוש שכר נעה עבור שעות העבודה שלכם. פרילנסרים יכולים להרוויח יפה, רק צריך למצוא את הלקוחות שבעבורם הכישורים שלכם שווים הכי הרבה.
יכול לקחת כמה חודשים, ואפילו שנים, עד שפרילנסר מצליח להגיע ליציבות ולסל הלקוחות הנאמן שמזין אותו. אבל, אם עניתי (בכנות) על שלושת השאלות שלהלן ההצלחה שלך כפרילנסר מובטחת.
בהצלחה
לקריאת חומר נוסף אתם מוזמנים להכנס לאתר הקבוצה

www.bythepeople.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י פרילנסרים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]