חיפוש מאמרים

12314 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הכן ילדך לחורף - מחלות חורף - טיפול טבעי לילדים - שעול





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: השקעות נדל"ן ארה"ב השקעות נדל"ן פלורידה השקעות נדל"ן פאלם ביץ' השקעות נדל"ן אורלנדו

נושא המאמר: השקעות נדל"ן מניב ארה"ב
מאת: משה גרינברג   שמור מאמר למועדפים

השקעה בנדל"ן – הכנסה נוספת לפנסיה
שלום רב לכולם
שמי משה גרינברג ומעוניין לשתף אתכם באפשרויות להשקעה בנדל"ן כהכנסה נוספת לפנסיה.
לפני כשנתיים הגעתי למסקנה שקרן הפנסיה שלי לא תאפשר לי קיום ברווחה בעת פרישתי לפנסיה.
קרן פנסיה שמשקיעה באפיקים שלכאורה נחשבים "סולידיים" ,10% מנייתי90% באגח"ים ממשלתיים וקונצרנים.
ואז גיליתי שבעצם האגח"ים הקונצרנים הם רבי סיכון ובעלי החברות שהנפיקו אגח"ים אלה מבקשים לבצע "תספורות" ודחיות עקב אי יכולתם לעמוד בהחזרי החוב למשקיעים.
חברות אלה מתנהלות בבזבזנות ,משלמות למנהלים הכושלים משכורות והטבות בשווי של מיליוני שקלים על חשבון הכספים שלוו מהמשקיעים בקרנות הפנסיה.
מנהלי הקרנות שאמורים לשמור על כספי המפקידים לא מבצעים את עבודתם נאמנה ומשקיעים את כספי המפקידים באותן חברות על סמך תשקיפים יפים שחברות מפיקות לקראת ההנפקה ללא ניתוח ובחינה מדוקדקת של התשקיף והסיכונים.
הגעתי לתובנה שאני רוצה לשלוט בעתידי ולחפש אלטרנטיבות טובות יותר להשקיע את החסכונות שלי.
החלטתי לבחון השקעה בנדל"ן כתחליף ראוי ולאחר שבחנתי את שוק הנדל"ן בארץ הגעתי למסקנה שהשוק הוא בועתי ,שהמחירים אינם שפויים ,התשואה נמוכה ושהבועה עומדת להתפוצץ.
ההיגיון הכלכלי שלי אמר לי לחפש מעבר לים במדינות שבהן בועת הנדל"ן התפוצצה כבר ומחירי הנדל"ן ירדו הרבה מתחת לרמות של בניית בית חדש דומה.
לאחר בחינת השווקים מעבר לים החלטתי להתמקד בארה"ב שלמרות המשבר הכלכלי שבו היא נתונה ,היא עדיין המעצמה והכלכלה הגדולה בעולם שלא יהיה תחליף בעשורים הבאים ובטחון מלא ביכולתה להבריא את הכלכלה שלה ולחזור לצמיחה .
התכתבתי ודיברתי עם גורמים בענף בארה"ב ואז הגעתי לפנסויינר יהודי ממיאמי שבנה לעצמו פורטפוליו של 6 דירות ב- West Palm Beach Florida שרכש אותן מכונס נכסים שיפץ והשכיר אותן .
טסתי לפלורידה להיפגש איתו ושם הוא הראה לי את הדירות שרכש ולהפתעתי גיליתי שמדובר בדירות יפיפיות בנות 3 חדרים כ-95 מ"ר,בשכונות סגורות שנבנו בשנות ה-2000 השכירות שהוא מקבל על הדירות משקפת תשואה ממוצעת של כ- 10% לשנה נטו.
משכתי כספים מהקרן וביקשתי ממנו לרכוש לי 4 דירות דומות .השקעתי ברכישת כל אחת מהדירות בממוצע כ-47,000 $ ,כ-8,000 $ שיפוץ ועוד כ-3,000 $ הוצאות עקיפות שהביאו אותי לעלות ממוצעת של 58,000 $ לדירה יפיפייה משופצת מלא ומוכנה להשכרה.
כל התהליך רכישה ,שיפוץ והשכרה לקח לי כ-8 שבועות ומזה שנה וחצי הדירות מושכרות במלואן והפורטפוליו מייצר לי תשואה שנתית נטו של קצת מעל 10% בשנה.
לאחר שראיתי כי טוב החלטתי להתחבר אליו ליצור עסק קטן עבור משקיעים אחרים בארץ שנמצאים באותה סיטואציה ואין להם את הידע והכלים לבנות לעצמם פורטפוליו מניב.
לייעוץ בנושא אתם מוזמנים לפנות אלי באופן אישי לטלפון :054-9546434




www.bigusainv.com/west-palm-beach-33411--1157.htm


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י משה גרינברג שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]