חיפוש מאמרים

12305 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שיווק בפייסבוק





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ספורט טיסנים

נושא המאמר: טיסנים - כבר לא משחק ילדים
מאת: משה רוימי    שמור מאמר למועדפים

בחודש פברואר 2006 לקחנו חלק במפגן הערבה הפתוחה לטיסנים בעין יהב. זו השנה השישית בה מתקיים המפגן שנחשב לאירוע בסדר גודל בינלאומי בעולם התעופה בשלט רחוק . מעל 5000 צופים , עשרות כלי טיס מכל הסוגים ומיטב המטיסים מהארץ ומהעולם , אין ספק זה היה אירוע משמעותי מאוד ומוצלח מכל הבחינות.

שבועיים של הכנות ותרגולים באזור הדרום ובמיוחד במסלול עין יהב בערבה היו מלאי רגעים מרגשים בכל הטסה והטסה. לא ניתן לתאר במילים את הנוף המקסים והפסטורלי בזמן הזריחה כשהשמש מעל ההרים במזרח ואת המצנח הממונע ברקע מרחף מעל הגבעות.

את רוב הטיסות הקדשנו לתרגולים, כדי להכיר את מאפייני מהירות הרוח מעל המסלול בו עתיד מאוחר יותר להיות המפגן. עשרות נחיתות והמראות ברוחות חזקות לא הותירו מקום לספק. אנחנו הולכים לעשות את הבלתי יאומן.

ערב קודם לתחרות נחשפנו להווי המקסים והמיוחד של הצוותים המטיסים במקום בו התאחסנו כולם . כל צוות עם כלי הטיס שלו כולם מטעינים מצברים , מחזקים את הברגים ומתכננים היטב את התמרונים שצפויים למחרת בבוקר.

אתה מביט בכלי הטיס ולא מאמין , כולם גדולים ומרשימים ממש כמו הדברים האמיתיים.
את המצנח הממונע שלנו הכנו כמו שצריך אם לדייק אז נספר שהכנו 2 כלים לכל מקרה. חיברנו קופסת הטלה מיוחדת בגחון שעוד נספר עליה בהמשך , ובדקנו 30 פעם את מצב הטעינה ותקינות מערכות ההיגוי והשליטה.

רצינו מאוד להתקין מצלמה כמו שאנחנו עושים בדרך כלל ולצלם את האירוע מלמעלה אבל בסופו של דבר הוחלט לוותר עזה היות ולא נעשו ההכנות המתאימות מספיק זמן מראש.בסופו של דבר הוחלט לרתום למצנח את דגל ישראל כך שיציג את היצירה הישראלית הכי מיוחדת בגאווה .

הבוקר הגיע והרכב מועמס בציוד , בשטח המפגן כבר החלו להגיע אורחים ובתוך שעה המקום היה מלא עד אפס מקום. בין הקהל היו משפחתינו וחברים קרובים שכמובן דאגו לתעד במצלמות כל שניה.

לפי הסדר והתוכנית , כל צוות הגיע למסלול וביצע את התרגיל שתוכנן מראש.
הרגע הגדול שלנו הגיע. המצנח הממונע Paralight קיבל את הבמה התנענו את המנוע והאצנו על המסלול ובתוך 5 מטרים הכלי היה באויר.

העוצמה שהיה באויר לא תשכח לעולם , מחיאות כפיים וקולו של הכרוז עודדו אותי להמשיך ולתמרן את ה PARALIGHT עוד ועוד עד לרגע המכריע. הפעלתי את תיבת ההטלה ולהפתעת כולם הוצנחו 4 מצנחונים קטנים וצבעוניים.

בהמשך ערכנו תחרות בין אלו שזיהו וזכרו את צבע המצנחים והענקנו כלי טיס אחד מושלם.

את התמונות והקולות כפי שנתפשו בעדשת המצלמות שלנו ניתן לראות באתר הבית של חברת
Paralight Aviation הישראלית - תודה לדרור רוימי על הצילומים.

תודה מיוחדת לצוות המארגנים שאפשרו את השתתפותינו באירוע :

מנכ"ל הערבה - גלעד לבני.
ממארגני האירוע - יוסי שווקה .
ממארגני האירוע - צביקה שוורץ.

למי שלא היה מומלץ מאוד לבדוק מתי מתקיים האירוע הבא ולא לפספס.

משה רוימי
מנכ"ל חברת Paralight Aviation



אודות הכותב:
משה רוימי 39 ממציא פטנטים ועוסק בתחום השלט רחוק מעל 20 שנה.
משה המציא את כלי הטיס המיוחד Paralight אשר מתאים להיות תחביב תעופתי ומקצועי מסוג חדש לקהל הרחב.
עוד על החברה ומוצריה באתר הבית

www.paralightaviation.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י משה רוימי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]