חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טיסה לתאילנד





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ביטוח השקעות בית השקעות ch

נושא המאמר: השוואת בתי השקעות – לבחור את בית ההשקעות הטוב ביותר
מאת: ירון   שמור מאמר למועדפים



בית השקעות הינו גוף פיננסי, שתפקידו תיווך בין משקיעים שונים לשוק ההון הישראלי. כאלה, המספקים מגוון רחב מאד של מוצרים פיננסיים שונים, כמו קרנות השתלמות, קרנות פנסיה, קופות גמל ועוד, בחירתם של בתי השקעות נכונים ומתאימים חשובה במיוחד. השוואת בתי השקעות לפני בחירתו של בית ההשקעות מולו נעבוד, מאפשרת את בחירתו של בית ההשקעות האטרקטיבי ביותר. קיימים בתי השקעות רבים מאד ומקצועיים במיוחד המציעים את שירותיהם. בחירתו של בית השקעות, מבין מגוון בתי השקעות שונים, עשויה להיות לא פשוטה. השוואת בתי השקעות, תוך התייחסות לפרמטרים שונים, מאפשרת בחירה נכונה ומתאימה ביותר. ככאלה המספקים מידע וידע רב בתחום ההשקעות, מאפשרים בתי ההשקעות לבצע השקעות נכונות ככל הניתן. בטרם תחליטו היכן להשקיע את כספכם, השוואת בתי השקעות, תאפשר לכם ליהנות מבית השקעות יציב, מקצועי במיוחד, המציע צוות עובדים מגוון, הכולל אנשי שוק הון, חוקרים פיננסיים ועוד. השוואה בין בתי ההשקעות יכולה להתייחס גם לגובה העמלה, שתדרשו לשלם לכל אחד מהם, לניסיון וליכולות המקצועיות וגם ליכולות המחקר והאנליזה, המתבצעים במסגרתם.
מנהלי תיקי השקעות הם אנשי המקצוע שבסופו של דבר אמונים על ניהול כספי הלקוחות וניהולם באופן שוטף יום יום. תפיק זה דורש הכשרב ארוכה ולימודים רלבנטיים. על אנשי המיקצוע להיות בקיאים בעולם השקעות במגוון תחומים – מניות, אגרות חוב, נגזרים, מכשירים פינננסים מורכבים וראיה כללית בנושאי המקרו בישראל ובחול. חברת השקעות מעסיקה רק אנשים בעלי רישיון שעברו את הבחינות של הרשות לניירות ערך ואת תקופת הסטאז' הארוכה שנדרשת לקבלת הרישיון. מנהלי התיקים הבכירים בחברות ההשקעות בעלי ניסיון רב בשנים בבורסות בארץ ובחול והם אילו שמתווים את אסטרטגיות ההשקעות של בית ההשקעות.
ניתן למצוא מנהלי השקעות לא רק בבתי ההשקעות אלא גם בחברות ביטוח. תפקידן בתחום הביטוח חשוב מאין כמוהו והם בעצם מנהלים מיליארדי שקלים שצבורים בפוליסות השונות,פנסיה ונוסטרו של חברות ענק אילו. על כתפיהן מוטלת אחריות רבה לשימור ההון של העמיתים והשגת תשואות חיוביות ביחס למדדי ההשוואה השונים.
מנהלי ההשקעות פועלים על פי מדיניות ההשקעה של התיק או הקרן אותו הם מנהלים ואינם מורשים לסטות מימנה על דעת עצמם, לדוגמא – אם מדיניות ההשקעה בקרן מסויימת מאפשרת השקעה במניות עד 10 אחוז משווי הקרן, למנהל שמנהל אותה אסור לחרוג ולעלות מעל ל 10 אחוז מניות במרכיבי הקרן.


www.ipensya.co.il/firms/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ירון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]