חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אחריות בהעסקה משולשת





    קישורי טקסט (לפרטים)




משרדים להשכרה ברמת גן

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: השכרת משרדים תל אביב רמת גן

נושא המאמר: השכרת משרדים בתל אביב רמת גן
מאת: דניאל רייכר   שמור מאמר למועדפים

שוק נדל"ן
משרדים תל אביב ורמת גן

שלום לכולם
מאמר זה ייגע באופן כללי עד מפורט בשוק הנדל"ן של השכרת משרדים בתל אביב רמת גן.
יוזכר פה כדאיות, מיקום על פי ביקוש,תחבורה והלמנטים נוספים.
נתחיל עם תל אביב הידועה כבירת התרבות בישראל בכל מה שמשתמע מכך, עם זה מוסיקה,מחול,אופנה (אם תרצו..). ובכן מסתמן באופן חד משמעי שתל אביב היא בירת העסקים של ישראל .
נכון שלא כל העסקים עצמם יושבים בתל אביב אלא מחוצה לה, אך ברוב המקרים עבודת השיווק של העסקים נעשת בעיר.
היתרונות המשמעותיים להשכרת משרד בתל אביב הם כדילקמן:
1.מכיוון שתל אביב היא מרכז העניינים ורוב העסקים נמצאים בה, עסק אחד נגיש לעסק שני ,כלומר, במקרה זה נגישות זהו שם המשחק .הרבה עסקים ,הרבה משרדים, עסק אחד תומך במשנהו.
2.לקוחות החברה- עקב זה שרוב בתי העסק נמצאים בתל אביב ורוב האקשן נמצא בעיר ,מטעמי נוחות כך גם הרבה מאוד מהלקוחות יהיו בתל אביב,לקוחות מקומיים או אורחים מחו"ל.
3.כוח אדם-תל אביב כעיר תוססת, אנרגתית אשר מאפשרת לצעירים להתקדם מבחינה מקצועית קרייריסטית, שואבת אליה עשרות אלפי חברה צעירים מדי שנה ,בדרך כלל כוח עבודה איכותי וזמין ללא חיי משפחה אשר מוכן להתמסר לעבודה לשם פיתוח קריירה .
4.נכון שבתוך תל אביב יכול ליהיות לפעמים קשה מבחינה תחבורתית,אך ראוי לציין את הגישה לרמת גן למתחם הבורסה או לקניון איילון ורמת החייל אשר אלו מוקדי "עליה לרגל" של משרדי עסקים.נקודה נוספת לגבי תחבורה: עשרות כבישים מגיעים לתוך העיר ומהם למרכז העיר זה דקות ,במרכז העיר ישנם עשרות חניונים אשר לרוב נמצאים בצמוד לאיזורי משרדי עסקים.
מספר מתחמים ובנייני השכרת משרדים:מתחם יגאל אלון-מתחם זה התפתח עם כביש איילון .חברות ביטוח ,עורכי דין ,מסעדות,עסקים פרטיים.כ 60-65 ש"ח למ"ר.
מגדליי חשמונאים,מגדלי ניצבא ,מגדלים איכותיים ויצוגיים .70-80 ש"ח מ"ר עד ל120 ש"ח ל מ"ר
מתחם שאול המלך ,דובנוב,ליאונרדו דה וינצ'י-ציר בית המשפט,זהו איזור יוקרתי,נגישות לאיילון.מגדל אמות השקעות,מגדל המוזיאון ועוד.. כ100-120 ש"ח למ"ר.
מתחם רמת החייל-אחד האיזורים המתפתחים ביותר, קרוב לתל אביב קרוב לרמת הגן,בעבר האיזור היה איזור תעשיה low tech ומועדון הופעות אחד אהוב- רוקסן.כיום המתחם רבוי בעיקר במשרדי high tech ,מסעדות,ברים,מרכזי קניות ועוד..60-64 ש"ח למ"ר 80-85 ש"ח למ"ר ומעלה.
לאורך רחוב רוטשילד ישנם מספר בתי עסק חלקם נמצאים במבנים לשימור וחלקם בבניינים עצומים המשקיפים על העיר על נווה צדק ואל הים.
נמשיך לרמת גן ,כפי שנאמר לפני כן, איזורים מסוימים ברמת גן כמו מתחם הבורסה הם כ"מכה" של עולם המשרדים.מספר יתרונות עיקריים להשכרת משרדים ברמת גן:
1.מרכז-רמת גן עיר צמודה לתל אביב האפשרת נגישות פיזית קלה גם לתל אביב וגם לערים צמודות כמו פתח התקווה ובני ברק אשר באלו ניתן למצוא איזורי עסקים עצומים.
2.המחירים יחסית זולים בהשוואה לתל אביב.הוזלת עלויות בהשכרת משרדים תוך שמירה על רמה יצוגית מאוד גבוה.
3.תחבורה.ברמת גן יש מספר צירים ראשים אשר מתחמי משרדים בנויים ממש עליהם הראשון הוא ז'בוטינסקי ציר תנועה אדיר אשר מחבר בין מספר ערים ת"א ,רמת גן,פתח תקווה,בני ברק.מתחם הבורסה נמצא בתחלתו של הרחוב.צמוד למתחם תחנת רכבת מרכזית ושם עשרות תחנות אוטבוס.רחוב ארלוזרוב ונמיר אלו צירים חזקים בתל אביב הנמצאים דקותיים מהמתחם.
מתחם ראשי נוסף של רמת גן הוא מתחם קניון איילון (הקרוב מאוד למתחם של רמת החייל) אשר מבחינה תחבורתית מתפתח באופן פנומנלי,הצפי הוא שבציר אבא הלל קניון איילון עד לפתח תקווה יסלל כביש ארבעה נתיבים אשר יגיע לאיזור השרון.
מתחם הבורסה אשר יושב בחלק המערבי של רמת גן גבול תל אביב –בעבר היה בעיקרו משכן לבורסת יהלומים, כיום משרדים של הייטק ,מערכות מידע,עריכת דין ,עסקי מזון וכמובן יהלומנות בין השאר דואר,בתי קפה,הופיס דיפו ועוד... ראוי לציין שהארנונה ברמת גן יחסית נמוכה.119.6 עד ל 259ש"ח למ"ר לשנה.
מחירים נעים בין 80 ש"ח למ"ר במגדלים ל45 ש"ח למ"ר במבנים הישנים יותר.
בניינים כמו מגדל גיבור ספורט ,מגדל יוקרתי אשר ממוקם בצד המערבי של הבורסה.-משרדים החל מ 150 מ"ר ,
בית לזרום יוקרתי ומפואר בצד הצפוני של הבורסה החל מ 150 מ"ר.
בניין נוסף קצת מחוץ למתחם מגדל משה אביב ,המבנה המתגאה כגבוה במזרח התיכון ,מבנה המיעוד גם למשרדים וגם למגורים.
מגדלים באיזור קניון איילון ,מגדלי קונקורד ,ויטה,מגדל ב.ס.ר אשר הבנייה של המבנים בגימור מפואר ומחירים נמוכים מאלו של מתחם הבורסה.
ובכן הנה לכם מידע קליל על הנושא אשר יעזור לכם להתחיל בחיפושים אחר משרדים בתל אביב ורמת גן.
.




י



www.okyanus.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דניאל רייכר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]