חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שיני חירום





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בוטוקס ניתוח פלסטי נמרוד פרידמן מומחה לכירוגיה פלסטית

נושא המאמר: כירורגיה פלסטית
מאת: ד"ר נמרוד פרידמן מומחה לכירוגיה פלסטית    שמור מאמר למועדפים

גוף נפש ובוטוקס....
הרפואה אלטרנטיבית שמקורה בתורות המזרח הרחוק מדברות על הקשר הישיר בין גוף ונפש. גם לאורך ההיסטוריה אנשים הכירו באופן אינטואיטיבי ביחסי הגומלין בין גוף לנפש וטבעו מונחים כמו "נפש בריאה בגוף בריא" או "הצחוק בריא לבריאות" (שלום עליכם). אולם, הרפואה הקונבנציונאלית לא מיהרה לאמץ את התיאוריות הללו כעובדות מדעיות ונדרשו מחקרים פסיכולוגיים ורפואיים רבים על מנת להגיע לאותן מסקנות. בתחילה הכירו בקיומן של מחלות פסיכוסומאטיות, הן מחלות הפורצות בעקבות מצבי לחץ נפשי או שהסימפטומים שלהן מחמירים בעקבות מצבים אלו. בהמשך טענו פסיכולוגיים כי לצחוק ולהומור תכונות מרפאות ומרגיעות, היות וכשאנו צוחקים, המוח משחרר לתוך מחזור הדם חומרים שגורמים לנו לתחושה של אושר. אולם מה יקרה אם נסתובב עם הבעה של חיוך על הפנים, גם כאשר אנו עצובים? פסיכולוגים טוענים שעד מהרה נחוש שמחים יותר.
כיצד כל זה מתקשר לטיפולים אסתטיים ולניתוחים פלסטיים?
הקשר בין בוטוקס למצב רוח
ד"ר נמרוד פרידמן, מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית מציג מחקר שמצא קשר בין הזרקת בוטוקס לשיפור במצב הרוח. בוטוקס הוא השם המסחרי של בוטוליניום טוקסין A . ידוע שהבוטוקס הוא חומר שמעלים קמטי הבעה, אולם כיצד הוא עושה זאת? הפנים שלנו מביעות את הרגשות והתחושות באמצעות עשרות שרירי מימיקה, לדוגמא קמטי הזעף המופיעים בין הגבות. הבוטוקס גורם להרפיה זמנית של השריר במקום ההזרקה וכך מטפל בסיבה להיווצרות הקמטים.
ההשערה שנבדקה היא החומר הגורם ליישור קמטי הזעף בפנים, למעשה גורם לאנשים להיות יותר מאושרים. אומנם השימוש הידוע בחומר הוא לגרום לפנים להיראות צעירות יותר, ואנשים אינם מקבלים זריקות בוטוקס על מנת לעשותם שמחים יותר, אולם "תופעת לוואי" זאת יכולה להיות חשובה ביותר. הניסוי שנערך בלונדון כלל שניים עשר אנשים שקבלו זריקות בוטוקס באזור המצח ובים הגבות, בעוד הקבוצה השנייה קבלה חומרי מילוי וטיפולים קוסמטיים אחרים. כל 25 המשתתפים מלאו שאלון בנוגע למצב הרוח שלהם כשבועיים לאחר הטיפול. מהתשובות עלה כי הקבוצה שקבלה בוטוקס היתה באופן משמעותי פחות מדוכאת ופחות מוטרדת. עורך הניסוי ציין כי כל המשתתפים קיבלו טיפול קוסמטי ולכן לא היתה חשיבות לאמונה שלהם בהצלחת הטיפול. מכאן הסיקו כי היות והבוטוקס מונע את קמטי הזעף, הוא מונע את הביטוי החיצוני של הרגשות השליליים והתוצאה המתבקשת היא שמצב הרוח יותר טוב.
ד"ר פרידמן מספר שאף הוא מבחין בתופעות דומות במרפאתו. "החומר נמצא בשימוש ברפואה יותר מ-20 שנה ובשימוש ברפואה אסתטית מזה כ- 15 שנה. אני בעל ניסיון של שנים רבות בשימוש בחומר ופעמים רבות לאחר שאני מזריק בוטוקס למטופלת היא חוזרת אליי לאחר כשבוע שבועיים ואומרת לי שהיא מרגישה רגועה ושמחה יותר.
כאן המקום לציין כי מרבית הנשים מגיעות לטיפול לאחר גיל 30-35, אבל ישנן לא מעט נשים וגברים שמתחילים את הטיפול עוד קודם מכיוון שהם לא רוצים שהקמטים יתפתחו בכלל. היתרון הגדול בבוטוקס הוא האפקט המניעתי, ולכן רצוי להתחיל את הטיפול מוקדם. האזורים הקלאסיים לטיפול הם: המצח, הקמטים בין הגבות ובצידי העיניים וכיום ניתן להשתמש בו גם לאזורים נוספים."


הקשר בין ניתוח חזה למניעת דיכאון
האתר האמריקאי Beauty for life ערך משאל בקרב נשים בגילאים שונים, לגבי "איזה איבר בגופן מפריע להן ביותר". במקום השלישי, נשים מוטרדות ביותר ממראה החזה שלהן ומסתבר כי בשנות השלושים שלהן כ-18% מהנשים דואגות לחזה.
"נשים רבות מגיעות למרפאה על מנת לעשות ניתוח חזה". מעיד ד"ר נמרוד פרידמן. "החזה הוא סמל לנשיות ולנעורים ומראהו משפיע מאוד על דימוי הגוף והביטחון העצמי בקרב נשים בגילאים שונים. במרבית המקרים מדובר בנשים נשים סובלות מצניחת החזה לאחר שינויים משמעותיים במשקל, הריונות ובעיקר הנקה וכמובן שחזה גדול יותר יצנח מהר יותר. לעיתים נשים מעוניינות בהגדלת חזה, גם בגיל צעיר יחסית, היות והחזה לא התפתח לפי הציפיות.
עם זאת, מגיעות אליי בחורות בעלות חזה גדול בצורה שאינה פרופורציונאלית למידות הגוף, המעוניינות לעשות הקטנת חזה. אותן נשים מתלוננות על תגובות מטרידות ואף בוטות מצד הסביבה, הגורמות פעמים רבות לחושות של בושה, כעס ומתח נפשי."
ניתוח החזה נועד בראש ובראשונה לשיפור הביטחון העצמי ולתחושה הטובה של האישה. "בכל פעם מחדש, אני נוכח לראות את הקשר בין השיפור בדימוי העצמי ובעקבות זאת עליית הביטחון העצמי כתוצאה מהניתוח. בזמן הצילומים לפני ניתוח החזה, שפת הגוף שלהן מביעה חוסר ביטחון, הן עומדות עם כתפיים שמוטות וסגורות. לאחר הניתוח הבושה מתחלפת בתחושת גאווה והן זוקפות את הגב ומיישרות כתפיים מכיוון שביטחונן העצמי גדל."
במחקר שנערך בארה"ב, נמצא קשר בין ניתוחים פלסטיים כגון: מתיחת פנים, הגדלת חזה, הקטנת חזה ומתיחת בטן, לירידה בשיעור השימוש בתרופות נוגדות דיכאון. ואכן נמצא כי הניתוח הפלסטי, אשר שיפר מן הסתם את הביטחון העצמי של המטופל, עזר לו להגיע להחלטה להפסיק את הטיפול התרופתי.


אני אכן מאמין כי קיים קשר הדוק בין גוף לנפש וזאת אחת הסיבות שבחרתי במקצוע זה." מסכם ד"ר פרידמן. "אני אוהב לעסוק בפן הכירורגי והדבר השני הוא שאני מקבל סיפוק, כאשר אני רואה את האושר על פני המטופלים, לאחר שהוסרו התחבושות, התוצאות נראות והביטחון העצמי והדימוי העצמי עולים."

www.drfriedman.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ד"ר נמרוד פרידמן מומחה לכירוגיה פלסטית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]