חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מירוץ סמכויות





    קישורי טקסט (לפרטים)




מוסך פולקסווגן
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פולקסווגן גולף מכונית פולקסווגן גולף גולף

נושא המאמר: פולקסווגן גולף
מאת: דניאל רייכר   שמור מאמר למועדפים

פולקסווגן גולף
פוקסווגן גולף מכונית אשר כמונו משתכללת עם השנים דגמיה החלו להציף את השוק כבר משנת 1974 ואני מתכוון להציף,שברו שיאיים של מכירות וזה אינו דבר של מה בכך ,זהו עניין רציני חברים.מאמר זה יבהיר לכם במקצת ובפשטות על המכונית ועל דגמיה תהנו:
פולקסווגן -מכונית עממית, זהו הפירוש המקורי של השם.
נוסדה ב-1933 בגרמניה ,בתחילת דרכה בריטניה היא זו אשר תפעלה את מפעל הרכב בעוד גרמניה מתאוששת ובונה עצמה מחדש לאחר מלחמת העולם.
קבוצת פולקסווגן ,קבוצת יצרנית מכונית השלישית בגודלה בעולם (פורשה היא חלק ניכר מהחברה).
הדגם הראשון של החברה היה חיפושית ,הדגם השני הוא הפופלרי על ההיפים הוא הטרנפורטר,( במדינות מסוימות כינויו "קומבו").
הדגם אשר בשבילו התכנסנו היום הוא פולקסווגן גולף ,(דרך אגב הדגם עבר את המכירות של החיפושית ,יותר מ-22 מיליון יחידות)
התגלגלות הדורות:1974-1983-דור ראשון ,יצרו את ה Front wheel Drive long range
76-GTI (בהמשך)
79-ג'טה,(זרם סילון) בדך כלל עם ארבע דלתות.
1983-1992-דור שני- הגולף גדלה התרחבה והחלו ליצר את ה 4 Wheel drive (מנגנון בו מקבלים כל ארבעת הגלגלים באופן אחיד כוח מהמנוע) ארבע על ארבע.
1992-1998-דור שלישי ,גם כן גדלה באופן יחסי TDI מנועי טורבו הזרקה ישירה.מנועי VR6 פותחו גם כן על ידי קבוצת פולקסווגן,שישה צילנדרים ויותר כוח.-בקיצור מהירה יותר כוחנית יותר.בשנת 92 זכה הרכב לרכב השנה באירופה.
1999-2005-דור רביעי קפיצת מדרגה,דגש על איכות ונוחות תא הנוסעים,נוכחות על הכביש יוקרתית,הדגם הנ"ל ענה למגוון רחב של לקוחות מצעירים פרועים וחסרי מעצורים עד למנהלים או מנהלות ומשפחות צעירות.
2005-2008-דור חמישי.גיר טופטרוניק-מערכת שליטה על גיר ההילוכים.6 הילוכים.מבנה חסון עם קורה אחורית רחבה ומתלה אחורי רב חיבורי, בסיס גלגלים ארוך יותר 258 ס"מ.
2008-דור שישי (בהמשך)
להלן מספר מצומצם של דגמים של פלקסווגן גולף לקריאה קלה והסברים פשוטים:
הגולף נולד ב 1974 והיה אמור להחליף את המכונית העממית והחליף בגאון.הרכב כבר לא רק מכונית עממית אלא דגמי ספורט GTI עד קבריולט ומכוניות פאר.
אתנחתא קלה-המונח גולף נתבע מהמושג "זרם הגולף" שזה זרם ימי חם אשר נע באוקינוס האטלנטי.
1976 יסדה חברת פולקסווגן מכונית ספורט GTI - המונח הנ"ל מתייחס ל Grand Tourismo Injection כלומר מערכת אשר משלבת הזרקה של אוויר ודלק למנוע מה שנותן לרכב כוח אשר גורם להאצה, דאז, בתחילת דרכה של הגולף GTI היה לה הספק של 110 כ"ס מנוע של 1.6 ליטר והיה לרכב את היכולת להאיץ מ 1-100 ב 9.2 שניות מה שגרם לגולף ליהיות מאוד יחודית הן מבחינת המנוע והן מבחינת המתלים.
Gulf Plus –דגם חדש של מכוניות גולף ,אחד היתרונות העיקרים של הדגם הוא טכנולוגיה משופרת בכל מיני גורמים במכונית מה שנותן לנוסע בטחון נוסף בעת הנסיעה ובמקרים קיצוניים תאונות לדוגמא : ESP -מערכת אלקטרונית בעלת חיישנים אשר מאפשרים שליטה על ההגה בעת החלקה,מערכת זו בזמן קריטי,בין השאר מפחיתה את כוח המנוע.בנוסף על ידי הנדסה מיוחדת בעת תאונה גרמו לכך שאנרגיית הפגיעה לא תיהיה באיזור המושב של הנוסע אלא ניווטו את האנרגיה אל מחוץ לאיזור.
דור שישי- שדרוג מהדור הקודם הביצועים מצוינים וצריכת דלק נמוכה.יכולת ה GTI השתפרה ,מנועי טורבו חסכוניים עם מערכת DSG –Direct Shift Gearbox שזה שליטה אלקטרונית על הגיר ההילוכים ללא לחיצה על פגל הקלצ'. מה שמאפשר למכונית ליהיות תחרותית יותר .תא הנוסעים נאה ומרווח מלפנים ומאחור ותא המטען גדול.תצורה-האצ'בק (5 דלתות סטנדרטי) מ 0 ל 100 11.3 שניות, נפח מנוע 1600 סמ"ק.הרכב בטוח והטכנולוגיה מתקדמת.
שש גירסאות מנוע של מכונית פולקסווגן גולף אשר בישראל:1.6 ליטר בנזין 105 כ"ס או 115
2.0 ליטר בנזין 150 כ"ס
1.9 ליטר דיזל 105 כ"ס
2 ליטר דיזל 75 כ"ס או 140 כ"ס.
לסיכום פולקסווגן גולף זו מכונית אמינה משוכללת ומשתכללת בכל עת ,מגוון רחב של דגמים לפי בקשתכם.


www.hashachar.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דניאל רייכר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]