חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
רקדנים סמויים - רקדן סמוי - רקדנים סמויים לאירועים - רקדן סמוי להשכרה - הרקדנים הסמויים בחתונות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: סטארט אפ אלי שביט הקמת עסק יזמות

נושא המאמר: הקמת עסק ללא השקעה כספית
מאת: אלי שביט   שמור מאמר למועדפים

הקמת עסק ללא השקעה כספית
מה אתם חושבים על הקמת עסק?
רוב רובם של האנשים כאשר שומעים את המילה הקמת עסק, חשים ראשית כל כי יש להשקיע בעסק משאבים כלכליים רבים, ולאחר מכן מרגישים כי קיים סיכון כלכלי רב כאשר מדברים על הקמת עסק וכי לעיתים מסיפורים רבים המושמעים חדשות לבקרים נשמע כי ניתן להיכנס לחובות ענק בעקבות הקמת עסק שנכשל.
האם אתם רוצים באמת להקים עסק? האם אתם מעוניינים ליזום עסק עצמאי משלכם?
לא פשוט להקים עסק, צריך לדעת איך לעשות את זה בצורה נבונה. אתם אולי חושבים שאתם יודעים איך להקים מיזם מוצלח, אך האמת היא שבעקבות מחשבות שגויות וחוסר ידע אמיתי ביזמות, אתם רואים כי המחשבות שלכם הובילו אתכם שלא ליזום כלום, ואילו יזם אמיתי בעל ידע בזמן שאתם התלבטתם כבר היה מוביל את הרעיון לביצוע ממשי ומוצלח.
הדרך של אלי שביט היא דרך הבטוחה ביותר להקמת עסק, ישנן תיאוריות רבות על הקמת עסק, ישנם גם אנשים רבים המעוניינים למכור לכם כיצד להקים עסק. אלי שביט יזם בעל ניסיון של כמעט שני עשורים, אוחז בתורה ברורה ומנצחת להקמת עסק, הדרך להקמת עסק ללא השקעה כספית.
האם באמת אפשר להקים עסק ללא השקעה כספית?
לא רק שאפשר, חובה. נכון, ישנם אנשים שהצליחו להשקיע סכום גדול של כסף בהתחלה ובזכות זה הצליחו, אך על פי הנתונים של סטטיסטיקה רשמית של מדינת ישראל מאות עסקים מהסוג הזה נסגרים מידי שנה! אם אתם לא רוצים להצטרף כנתון סטטיסטי לגרף לא מחמיא, כדאי וראוי ביותר שחשבו באופן שונה על הדרך בה אתם יכולים להוביל את המיזמים שלכם, ולהצליח כעצמאים מבלי למשכן את עצמכם עוד לפני שהרווחתם משהו.
דוגמא ללמה אתם חייבים ללמוד יזמות:
כשאתם חושבים יזמות, אתם חושבים קודם כל איך לארגן כסף לפתיחת העסק, על פי השיטה של אלי שביט, אתם תלמדו כיצד להרוויח את הכסף הראשוני עוד לפני שתשקיעו שקל בודד. כל מה שאתם צריכים זה קודם כל הכנסה, כל הכנסה, תחסכו, תוכלו להשקיע אותה בכבוד בעסק ואז תוכלו לממש את כל הפנטזיות על תשלום למשרד פרסום, משרד מפואר ועוד דברים שממש מיותרים בהקמה ראשונית של עסק ויכולים לגרום רק לקריסה של העסק.
הצטרפו חינם לניוזלטר של אלי שביט באתר www.start-up.co.il האתר ליוזמים מתחילים ולעצמאים המעוניינים ללמוד כיצד להגדיל רווחים באופן משמעותי.



www.start-up.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלי שביט שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]