חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אדמה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עבודה בעולם לעבוד בחול

נושא המאמר: עבודה בעגלות או מכירת ציורי שמן - לעשות הרבה כסף במכירות בעולם
מאת: דניאל   שמור מאמר למועדפים

בעידן של היום, בו הגבולות בין המדינות לאט לאט מיטשטשים, מליוני אנשים מכל העולם יכולים לצפות בשידורים בזמן אמת, עולם בו זוגות מנהלים קשרים טראנס אטלנטיים ובו העולם- שעד לא מזמן נתפס בתודעה שלנו כעצום- הופך לכפר גלובאלי קטן, לעבוד בחול היא אפשרות שבהחלט כדאי לכם לחשוב עליה. חוץ מזה – עזבו את כל הזיבולי מוח על הכפר הגלובלי – זה אחלה כסף!
תמיד אומרים עלינו הישראלים שאנחנו נורא אוהבים לעשות כסף, נכון? כנראה שאם הרבה אנשים אומרים עליך משהו, זה נכון...
צעירים רבים בארץ מחפשים את עצמם אחרי הצבא, בין הסמסטרים או ככה סתם באמצע החיים, ומנסים למצוא הזדמנות לעשות כמה שיותר כסף בכמה שפחות זמן, כסף שעשוי לשמש לכל מיני דברים - בין אם זה לימודים, למטרת טיול ביבשת רחוקה, דירה או כל דבר אחר.
כיום, היצע העבודות בעולם כולל הרבה יותר ממכירות. אפשר לעבוד בהובלות, באבטחה, שמרטפות ואף שיווק והייטק. אבל – התחומים הפופולאריים והרווחיים ביותר היו ונותרו מכירת. בואו נסקור בקצרה את סוגי העבודות הנפוצים ביותר.
רוצים לעבוד בחו"ל? ביחרו את סוג העבודה והיעד ותקבלו את כל הפרטים >>
עבודה בעגלות
אם אתם פלפלים, יודעים לדבר ולשכנע ואפילו בעלי "חוצפה חיובית" – אתם כנראה אנשי מכירות בנשמה ולכן עבודה בעגלות יכולה להתאים לכם כמו כפפה ליד. יחד עם זאת ראוי לציין כמה תכונת שכדאי שיהיו לכם, אם ברצונכם לעבוד בעגלות:
• מכירתיות
• שאפתנות
• יחסי אנוש טובים
• הרבה סבלנות והתמדה (לא תמיד מצליחים על ההתחלה...)
• יכולת התמודדות עם לחצים
אם אתם משוכנעים שיש לכם את כל התכונות לעיל, או לפחות את רובן, יש סיכוי טוב שתוכלו להצליח בעבודה כזו.
מכירת ציורי שמן
מכירת ציורי שמן הינה עבודה קצת פחות תובענית וקלילה, שמתאימה בדרך כלל למגוון רחב יותר של אנשים. להבדיל מעבודה בעגלות, אינכם מוצבים בקניון וצריכים לרדוף אחרי אנשים ולשכנע אותם למה המוצר הזה הוא טוב וכו'...
מכירת ציורי שמן עובדת בשיטת "דלת לדלת" כלומר אתם מוצבים באזור מסוים, ותפקידכם לדפוק בבתים של אנשים, להגיד יפה שלום ולמכור להם ציורי שמן. זה לא קשה כמו שזה נשמע – בחו"ל יודעים להעריך יצירות אומנות הרבה יותר מבארץ, ובדרך כלל היצירות ברמה מאד גבוהה ככה שהן "מוכרות את עצמן" ואתם רק צריכים להיות נחמדים ולתת שכנוע קל.

ez-money.co.il/jobs


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דניאל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]