חיפוש מאמרים

11712 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הסרת שיער בשיטת ה SHR





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: נשים מעמד האישה

נושא המאמר: שדולת הנשים, בעד נשים?
מאת: גינגי פרידמן    שמור מאמר למועדפים

למען הגילוי הנאות אפתח בהצהרה:
אני בעד נשים. מאוד בעד נשים.
כיוון שכך אני מאוד נגד שדולת הנשים
או יותר נכון, נגד הלוחמות האגרסיביות
למען זכויות הנשים.
לדעתי, הן עושות עוול למטרתן המוצהרת
ומשיגות את ההפך ממה שברצונן להשיג.
עד כדי כך, שמדי פעם אני תוהה ביני לביני,
האם אותן " נשים בעד נשים" הן באמת
בעד נשים או שמא הן מאוהבות במאבק עצמו.

המאבק נותן להן מטרה וטעם לחיים, שטח מחייה
ובמה ציבורית, אבל מה עם המטרה?
או המטרה... היא נשכחת ונזנחת בלהט המלחמה.

לדעתי הפרטית, לוחמת לוהטת כדוגמת מרב מיכאלי
המקפידה לנקוט לשון רבות נקבה במקום רבים זכר,
כפי שמכתיבים חוקי השפה העברית (ה"שוביניסטיים")
וכפי שאוזנינו מורגלות לשמוע, איננה מקדמת שום עניין
נשי כי אם מגחיכה את המאבק עצמו.
לוחמנות לשמה גורמת לדחייה, בקרב קהלי המטרה,
ולא לאהדה.

המין הנשי עולה על המין הגברי בכל פרמטר אפשרי
ולכן נשים כובשות את מקומן הראוי בחברה
בזכות כישוריהן, חוכמתן, האינטואיציה והאינטיליגנציה.
הן ממש לא זקוקות לכוחנות, דוחה.

למה אני נדרש לנושא חשוב זה, עכשיו? ומה זה קשור
לפרסום?
ובכן שדולת הנשים עשתה זאת שוב.
"הישגה" האחרון של שדולת הנשים הוא יציאתה
בקריאה להחרים את אופנת TNT בגין פרסום
פורנוגרפי , לטענתה.
כשקראתי את הידיעה, תגובתי האינסטינקטיבית
היתה " איפה? ולמה לא נחשפתי, גם?"
אני הרי צופה אדוק בכל הפרסומות, בכל המדיה,
אז איך זה שלא ראיתי את הקמפיין המדובר?
מסתבר, שחמתה של השדולה יצא על פרסום
מאוד ממוקד, המתבצע על גבי חפיסות קלפים-קטלוגיים,
ארוטיים או פורנוגרפיים (לטעמה של השדולה) המחולקים
לבאים בשערי חנויות החברה, מעל גיל 16.
לא, חס וחלילה, קמפיין המשודר בטלויזיה או
מפורסם בעתונות, החשופים לעין כל, ללא אבחנה.

ועל כך, ברצוני לאמר שני דברים.
א. בגדים נרכשים ונלבשים ( בכל גיל, מאז שחר ההיסטוריה)
כדי להראות טוב, להקרין מסר תדמיתי וכן, גם כדי להיות
אטרקטיבי לבני/ות המין השני.
זהו, אחד האינסטינקטים הכי בסיסיים של המין האנושי.
אפילו אבות אבותינו כבר קבעו, בזמנם "הבגדים עושים
את האדם". בימינו, משפט זה עודכן ל"המותגים עושים
את האדם".
אי לכך, אין טבעי יותר מכך שחברות אופנה תנסינה
לשדר הבטחות ומסרים מיניים. הרי, לשם כך נרכשים
מוצריהן.
סיפורי ההצלחה של: TNT, פוקס, קסטרו, רנואר,
קלוין קליין ועוד רבות וטובות בארץ ובעולם,
הם ההוכחה שפרסום סקסי הוא אפקטיבי. ולכן מוצדק.

ב. המלצת שדולת הנשים להחרים את TNT מעמידה
את עצם המאבק שלה באור נלעג.
אחרי הכל, חברות השדולה והנענות להמלצותיה הן
בד"כ נשים שכבר עמדו על דעתן, מעל גיל 30 (הרבה מעל)
וממילא אינן נמנות עם לקוחות TNT.
לכן, ברור לגמרי שהאיום של השדולה, ריק מתוכן.
משל למה הדבר דומה? לרבנות הראשית הקוראת
להחרים את רשת טיב טעם. ביג דיל.

ברור כשמש, שהחרם דשדולת הנשים לא יפגע
ולו במכירה אחת ברשת TNT ( אדרבא הוא אפילו
עשוי להגביר את האטרקטיביות שלה) לעומת
זאת עניינה הצודק של השדולה עלול להפגע קשות.
זה מה שקורה למי שנוקט איומי סרק. סופו
שייחשב בעצמו לבוקי סריקי.

לסיום, כיוון שאני באמת בעד נשים אני ממליץ בחום
למנהלות השדולה: קחו לכן יועצת איסטרטגית
טובה. היא תדע לאמר לכן מה לעשות ובעיקר
מה לא לעשות.
וכולנו נצא נשכרים.

נכתב ע"י גינגי פרידמן , מנכ"ל ADMAN.
החברה למשאבי אנוש לענפי הפרסום, השיווק והתקשורת
פורסם ב-YNET ב- 17.4.06
אודות הכותב:
נכתב ע"י גינגי פרידמן , מנכ"ל ADMAN.
החברה למשאבי אנוש לענפי הפרסום, השיווק והתקשורת

www.adman.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י גינגי פרידמן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."