חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שיפוצים למה לשלם ביוקר





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מתנפחים להשכרה השכרת מתנפחים הופלך יום הולדת

נושא המאמר: גישה חיובית לפעילות גופנית לילדים
מאת: עופר רשקס   שמור מאמר למועדפים

כיצד נעזור לילדינו לפתח גישה חיובית לפעילות גופנית
לפי המאמר "חשיבות הספורט בחינוך" (אתר אינפוגן, 2010) הספורט הוא חלק חשוב מאוד בחינוך לחיים בריאים, זוהי גם אחת הדרכים העיקריות לעזור לילדים לשמור על כושר גופני ולהימנע מעודף משקל.
חינוך למיומנויות ספורט בילדות עוזר לילדים לפתח תפיסות של הנאה מהספורט לאורך כל החיים. כהורים עלינו לנסות להעביר לילד מסר כי ספורט הוא אירוע מהנה, גם מבחינה חברתית.

לפי המאמר "חשיבותה של פעילות גופנית" שנכתב ע"י הגר שפר, ד"ר לנטורופתיה ותזונאית ופורסם באתר "למה לחלום אם אפשר להגשים?", פעילות גופנית יומיומית היא חלק חשוב מניהול אורח-חיים בריא. ארגון הבריאות העולמי קבע, שילדים זקוקים לפעילות גופנית של שעה אחת לפחות בכל יום. לאחרונה ממליצים על שעתיים ביום. המציאות מוכיחה, כי הפעילות הגופנית של מרבית הילדים, מסתכמת בשיעורי ההתעמלות בבית-הספר ובמקרה הטוב, בתוספת של חוג ספורט או ריקוד. את רוב הזמן מבלים ילדים מול המחשב או הטלוויזיה וממעטים לצאת לפעילות מחוץ לבית.
סקרים שנערכו בשנים האחרונות בארץ, מראים כי רק אחד מתוך שלושה ילדים עושה פעילות גופנית כדרוש.

ד"ר שפר מוסיפה כי מחקרים מוכיחים כי ילדים שעוסקים בפעילות גופנית לפחות שעה ביום, הם בריאים ורגועים יותר, פחות אלימים והישגיהם בלימודים טובים יותר. נמצא שהעדר פעילות גופנית, הוא הגורם המרכזי להשמנת ילדים וכי שעה אחת של פעילות גופנית יומית, מקטינה את הסיכוי להשמנה ב-10%. ניתן ללמוד ממחקרים, כי ילדים העוסקים בספורט באופן קבוע, ממשיכים לעשות זאת גם כמבוגרים ובהתאם, יזכו לאורח חיים בריא יותר.

כיצד לעודד ילדים לעסוק בפעילות גופנית?
ד"ר שפר מציינת כי רצוי לעזור לילד לפתח גישה חיובית לפעילות גופנית וזאת ניתן לעשות, כשהפעילות היא מהנה ואינה נראית כהכרח או עונש. יש היום מגוון רחב של חוגי ספורט וחשוב למצוא חוג, בו הפעילות הגופנית מגוונת והילדים נהנים לפתח מיומנות וכושר גופני. גם שעות הפנאי הן הזדמנות נהדרת לפעילות גופנית. כשהילד נפגש עם חברים, מומלץ לעודד אותו למשחקי ספורט מחוץ לבית, כמו: משחקי כדור שונים, תופסת, מחבואים וכדומה.
גם את שעות הפנאי בסופי-השבוע, אפשר לבלות עם הילדים מחוץ לבית בטיולים רגליים, טיולי אופניים, שחייה בבריכה או משחקים בפארק.
מחפשים דרך לשלב פעילות גופנית מהנה ביום הולדת? במפגש עם חברים? בפיקניק משפחתי? אפילו באירוע כמו ברית? מתקנים מתנפחים הם התשובה. קיימים מתקנים מתנפחים אותם ניתן להשכיר במחיר השווה לכל כיס ולהשתמש בהם כמעט בכל מקום. הם קלים לנשיאה, ניפוחם אורך פחות מדקה ובתום השימוש הם מתקפלים בקלות ונכנסים לתא המטען של רכב פרטי. המתקנים המתנפחים הם חגיגה של ממש עבור ילדים, הם משלבים הנאה, צחוק וכיף יחד עם פעילות גופנית אשר תורמת לבריאות של ילדינו.
מוגש בחסות הופלך-מתנפחים מצחוק


www.inflatable-hopalach.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עופר רשקס שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]