חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טיולים למזרח





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תכשיטנות צורפות לימודי תכשיטנות גולדפילד

נושא המאמר: אסנת פלאוט - מתכון להצלחה בתכשיטנות
מאת: רחלי נטע    שמור מאמר למועדפים

אסנת פלאוט - מתכון להצלחה בתכשיטנות

כולן כבר שמעו על חרוז כזה, חנויות החרוזים ששיגעו את המדינה והפכו את חריזת החרוזים לטרנד החם. הרעיון שכל אחת יכולה ליצור תכשיטים במו ידיה היה חדשני ומסתבר שההתעסקות עם חרוזים היא לא רק יצירתית ואופנתית – היא גם מכניסה שמחה לחיים.

אסנת פלאוט, שזכתה בפרס יזם השנה על פועלה בהקמת היזמות החדשה של החרוזים, לקחה את הנושא לרמה הבאה וכיום לכ אחת יכולה ללמוד קורסים בתכשיטנות חרוזים ואפילו צורפות כדי להקים עסק עצמאי משלה. המטרה – להגדיל את אפשרויות הבחירה של נשים לגבי סוג העבודה שלהן.
הקורסים של חרוז כזה זכו להכרה רשמית וניתן ללמוד אותם גם על חשבון פיקדון חיילים משוחררים – כך שכבר בתחילת דרכך המקצועית תוכלי לבחור לעסוק בתחום שכולו יופי, יצירה ואופנה.
היא מספרת: "חרוז כזה תמיד היתה מקום מפגש, נשים הציצו, נדלקו על התחביב ורצו עוד. למעשה, האקדמיה לתכשיטנות שלנו הוקמה לפי דרישתה של הלקוחות עצמן. מכיוון שתמיד עודדתי נשים להיות עצמאיות ולעשות את מה שטוב להן, זה היה מתבקש שאנחנו נהיה הראשונים שניצור את תוכנית הלימודים המקצועית המושלמת".

כחלק מהכשרתה האקדמאית, אסנת פלאוט למדה חינוך והדבר בא לידי ביטוי בתוכנית לימודית ממוקדת על תוצאות – "בוגרות הקורס יכולות להתחיל לעבוד כבר מההתחלה" אומרת אסנת פלאוט. "הקורס מבוסס על לימוד מעשי של שיטות חריזה ושזירה, מהפשוטות עד המורכבות, וגם נשים שהאמינו שיש להן ידיים שמאליות גילו להפתעתן שתחת הדרכה איכותית הן מוציאות תכשיטים מקצועיים – ומרוויחות המון כסף מהמכירה שלהם!"
לדוגמא, אחד הקרוסים לתכשיטנות הוא צורפות קרה. זה אומר שהתלמידות לומדות ליצור דגמים בשעווה, להפוך אותך לתכשיטי מתכת, לרקע, לשייף, לפסל ולעצב אותם לתכשיטים מוגמרים ברמה גבוהה.

דוגמא נוספת היא קורס התכשיטנות עם השם במיוחד "שזירה יפנית". בקורס הפופולארי הזה לומדים להכין עיצובים תלת-ממדיים מחרוזים, שפשוט עוצרים את הנשימה.
אסנת פלאוט אומרת שכל יום עוצרים אותה ברחוב ושואלים מאיפה היא השיגה את התכשיטים שעליה. לדבריה, אותו הדבר קורה גם לתלמידות של הקורס לתכשיטנות, וזאת אחת הדרכים הטובות ביותר להתחיל למכור. אסנת פלאוט: "קל למכור תכשיטים יפים. למי שאוהבת ליצור זה פשוט תענוג כי זה נותן סיבה ליצור בכל יום תכשיט חדש – ומייד לקבל עליו תגובות ואפילו להרוויח עליו כסף".
מקצוע מבוקש נוסף הוא קורס מדריכת תכשיטנות, שאף הוא חלק מהאקדמיה לתכשיטנות של חרוז כזה.

אסנת פלאוט מסבירה שהקורס נועד להכשיר מדריכות, שיוכלו לאחר מכן להדריך נשים אחרות בכל רחבי הארץ (ואפילו בעולם) כיצד ליצור תכשיטים. הקורס למדריכת תכשיטנות מוסמכת כולל לימודי שיווק, מכירות, כיצד להקים עסק ועוד.
והדובדבן שעל הקצפת – הוא קורס הסטיילינג. הקורס הזה שמור לתלמידות המסלול המקצועי, שלומדות בו כיצד לשלב צבעים ולהתאים סגנונות לכל אישה, כיצד ליצור אקססוריז מתאימים ולשלב תכשיטים למראה נועז , קלאסי, רומנטי או עסקי.
"לסיכום, אם אני יכולה – גם את יכולה!" אומרת אסנת פלאוט, אשת עסקים מצליחה שנהנית מעבודה מהנה וגם מחיי משפחה מלאים ולא מתפשרת על שום דבר. "תכשיטנות היא מקצוע מלהיב ומרתק!"


www.beadshops.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רחלי נטע שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]