חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
משפחת סימפסון בג’קוזי - מערכות ספא - בריכות ספא - הוטספרינג





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון אישי במודיעין יוגה אימון אישי במודיעין חוגי יוגה במודיעין מירב אשכנזי

נושא המאמר: אימון אישי לשינוי עם NLP וטיפול בדימיון מודרך
מאת: מירב אשכנזי   שמור מאמר למועדפים

אימון אישי וטיפול בהנחיה פרטנית להובלת שינוי בכל תחומי החיים ולכל מטרה וצורך.nlp יחד עם דמיון מודרך מאפשרים למידה ושימוש בכוחו של המוח לשם שינוי כל תחום בחיים בו זקוקים לשיפור אישי ולריפוי גוף נפש שכן כל מכאוב ריגשי,כל תפוס חשיבה שלילי משפיע נחרצות על הגוף ועל התחושות הנלוות.כאבים פיזיים רבים, מחלות ומכאובים הם רק חלק מאיתותים ברורים שמשהו לא תקין ודרושה עבודת מודעות יותר מעמיקה כדי ליצור שינוי בגוף ובנפש והבנת הקשר בין השניים.
הנחת היסוד שמחשבה יוצרת מציאות ואם האדם יקבל את הוראות השימוש להפעלת מוחו כדי שיחשוב ידמיין וירגיש חיובי כך תהייה לו יותר שליטה על חייו, יותר אפשרויות בחירה גם ברגעים של קושי או מחלה.
NlP זו שיטה שמבוססת על אבחון דפוסים ותבניות מחשבתיות, רגשיות והתנהגותיות. לאחר שדפוס שלילי אובחן ניתן לשנותו באמצעות הדמיון, המחשבה, השפה והכרות מערכת החושים הפועלת אצל כל אדם שונה.
NLP ראשי תיבות של Neuron Linguistic Programming ופירושו בעברית תכנות לשוני עצבי. הנחת היסוד בעיקרה היא לאפשר לאדם להכיר את מוחו ואופן חשיבתו כך שיוכל לתכנן ולתכנת מחדש דפוסים טובים יותר שישפרו את התחומים בחייו בהם הוא זקוק לשינוי ריפוי ושיפור.
הNLP פותח בארצות הברית על ידי גון גרינדר בלשן במקצועו וריצרד בנדלר מתמטיקאי מומחה למחשבים ופסיכותרפיסט. הם צפו ולמדו את עבודתם של אנשים שמאוד הצליחו בתחום הטיפול והתקשורת הבין אישית. מתוך חקירת הצלחתם הגדולה נולד ה nlp ומאז שנות ה 70 נוסדו בעולם מרכזים רבים ללימוד ה NLP וכיום השיטה כוללת תחומים רבים כמו: בעסקים, טיפול ואימון אישי בכל תחומי החיים, ספורט, מודעות אישית, תקשורת בין אישית, ותקשורת עם התת מודע.
היתרון הגדול בשיטה בכך שהיא מלמדת את האדם להשיג גמישות מחשבתית התנהגותית ובהתאם לכך הסתגלות קלה יותר למצבים רגשיים קשים יותר והחשוב מכל השיטה נותנת את הכלים ליצור כל שינוי ולהזמין ריפוי לחיים האישיים ובגוף.

השינוי מתחיל מבפנים...
כשרוצים ליצור שינוי ולשפר כל תחום בחיים יש צורך להבין מה מקור הבעיה ולאפשר לאדם לפעול שונה ממה שהוא רגיל.. זו הלמידה והאימון של המוח... זה דורש תרגול כמו בכל שריר אחר בגוף. על ידי אימון והתמדה ניתן לרכוש הרגלים חדשים.
כל כאב רגשי ולעיתים פיזי מקורו בעבר, ההתנסויות בהן הייתה חוויה של כאב וסבל יצרו דפוסי חשיבה לעיתים שליליים ושגויים שנלמדו מתוך כוונה חיובית מהצורך להגן על עצמנו מפגיעה ויש צורך גדול לטהר ולרפא את התודעה מתבניות חשיבה שגויות אלו כדי שניתן יהיה ללמוד להרגיש, לחשוב, ולפעול אחרת וליצור מציאות שונה וטובה יותר. למעשה יש צורך לזהות ולהבין את מקור הכאב ולשחררו מתוך מודעות ובחירה כדי להכיל רגשות ותחושות טובים יותר.
השינוי והריפוי מתרחשים תמיד בזמן הווה, לקבל את היכולת עכשיו לחשוב אחרת, עכשיו לבחור שונה, עכשיו להרגיש שונה, להרגיש טוב זה כמו לזרוע זרע באדמה מדושנת בידיעה שעם הזמן הוא יבשיל וינבוט ונוכל ליהנות מפירותיו.

ה NLP ודמיון מודרך עוזרים במצבים רבים:
התמודדות עם מחלות עם כאב מתח ולחץ.
מתן כלים להתמודדות ושחרור רגשות מכאיבים. ( כעס,פחד,דימוי עצמי נמוך,תסכול,רגשות אשמה,אכזבה ועוד)
התמכרויות - עישון, הרזיה הפרעות אכילה ועוד...
שיחרור כאב העבר, ריפוי הנפש מרגשות חוסמים.
הקניית תהליכי שינוי התנהגותיים,מחשבתיים ורגשיים.
פיתוח מודעות עצמית, העצמה אישית הגשמה ומימוש.
חיבור ליכולות אישיות גם בזמן של קושי או משבר.
שינוי אמונות מגבילות וטיפוח אמונות חיוביות להצלחה בכל תחום בחיים.
לימוד מעמיק כיצד פועל המוח ואיך לקבל עליו שליטה.
לקבל את הכוח והחופש לבחור מתוך יותר אפשרויות.
לשפר קישורים יום יומיים כגון: התמדה,שיפור מוטיבציה, אסרטיביות, ביטחון עצמי, תקשורת ועוד.
לשפר מערכות יחסים חשובות.(שיפור כישורי התקשורת הבין אישית כמו הקשבה,יכולת ביטוי של רגשות,הכלה ועוד)
דרך מצוינת להתגבר על קשיים וקונפליקטים.
לקבל "ארגז כלים" ישומיים ומאוד שימושיים לחיות את החיים טוב יותר...

meravyoga.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מירב אשכנזי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]