חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חמישה טיפים לצביעת דירה





    קישורי טקסט (לפרטים)




אתונה

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ברזיל בולנט ארגנטינה דרום אמריקה

נושא המאמר: ארגנטינה
מאת: kombo   שמור מאמר למועדפים

ארגנטינה

פטגוניה

לא להחמיץ את הטרק על הקרחון PERITO MORENO.(הקרחון המתנפץ , בפי הישראלים)
מגיעים לעיירה קלאפטה- CALAFATE. עדיף לא לבקר שם בשיא התיירות שהיא בדצמבר- פברואר.

הטרק על הקרחון עולה 83 $. אפשר להגיע יום קודם לקלאפטה, עיירה , שאין מה לעשות בה, באותו יום להירשם לטרק על הקרחון לבוקר שלמחרת. אוספים מכל בתי המלון. זה טרק לא קשה בכלל.מגיעים עם האוניה לאיזה יער, הולכים שעה בהליכה לא קשה ואחרי זה כשעתיים על הקרחון וחוזרים דרך היער,שוב לאוניה.אין אפשרות להגיע לקרחון בצורה לא מאורגנת. באזור קלאפטה, יש חוות ESTANCIAS (אחוזות). אם יש זמן שווה ביקור. בחלקן אפשר גם לרכב על סוסים.
מזמינים בקלאפטה.
אם לא מגיעים בעונת התיירות, לא צריך להזמין יותר מיום קודם את הטרק ואת המלון. בעונת התיירות, יש להזמין את שניהם מראש, אחרת... נתקעים .
הטרק כולל את האוניה שמתקרבת לקרחון, אבל גם על הקרחון עצמו. לא להתקמצן ולעשות רק את הסיור באוניה - שמתקרבת ועולה כ30 4, כי זה בדיוק הדבר שרואים פעם אחת בחיים. הקרחון בצבע טורקיז, בגלל השתקפות השמש בקרח מאד דחוס, וזה מראה שקשה בכלל לדמיין את יופיו, ולא ניתן להבין זאת מצילומים, אלא רק כשעומדים פעורי פה אנשים מכל העולם, ולא יכולים להתיק את העיניים, מהתופעה הזאת.
אני הייתי בקרחון המתנפץ בפסח-20.4.05 , היו 4 +מעלות. כולם הפחדונו לא להגיע באפריל, אך היה מזג אויר נפלא. כדאי לברר קודם שלא יורד שם גשם.
הדרום יותר זול בתקופה זו. ההתנפצויות פעילות ותכופות יותר בצהרים באפריל.
השלכת באפריל ,צובעת את העצים באדום ובצהוב. כל זאת, -רק אפריל. היערות האדומים- צהובים האלו, זה מראה מרהיב ומיוחד במינו.

בצפון פטגוניה-באיזור ברילוצ'ה , זהו איזור חם יותר ואין שום בעיה לבקר שם באפריל.
בסוף מאי- מתחילה עונת הסקי בברילוצ'ה.
ביולי- אוגוסט - זו שיא עונת הסקי בברילוצ'ה , אך לא כדאי לנסוע דרומה מברילוצ'ה בחורף(יוני-אוגוסט). כל האתרים סגורים.
אם מחליטים לטוס,כדאי לטוס באירולינייס ,AIROLINAS, או בחברות רציניות, גם אם עולות 10 $ יותר,לכל כיוון, כי האחרות מבטלות טיסות בצורה קבועה, לעתים בלי פיצוי, והמטוסים שלהן - לא באיכות ובתחזוקה , שכדאי לקחת סיכון.אם מחליטים לטוס. אפשר לטוס מבואנוס-לברילוצ'ה.
טיסה מברילוצ'ה- לקלאפטה, כמדומני שכמעט שעתיים.

פסח- אם נמצאים בפסח בברילוצ'ה- יש ליל סדר חינם(בלי לינה), כשר למהדרין באחד מבתי המלון המפוארים בעולם.
מלון ז'או-ז'או LLAO- LLAO.(בעלי המלון יהודים). צריך להירשם מראש ולהגיע לשם במונית. זה בערך 30 ק"מ מברילוצ'ה. או בברילוצ'ה עצמה- חב"ד עושה סדר. צריך להירשם מראש מספר ימים.
בד"כ , יש גם יוזמות של מטיילים, שכל אחד מביא משהו לאכול וחוגגים יחד בעיר- סדר למי שלא רוצה משהו חרדי ,חב"די, אלא באווירה יותר משוחררת.מפרסמים בעברית מידע על כך ברחובות ברילוצ'ה, ובאכסניות שבהן גרים הרבה מוצ'ילרים ישראלים.

בואנוס איירס
בשבתות ובימי ראשון, כדאי לבקר בריקולטה. יריד אמנים ענק, לקניית מתנות ומזכרות, בריקולטה-יש בצמוד לרובע האמנים,גם שטח מקורה של חנויות עיצוב , בתי קפה מעוצבים ויקרים, כדי לשזוף את העיניים מיופיים, וכמובן בית הקברות של ריקולטה-שזה מקום מאד מעניין,עם קברים שהם מעין ארמונות \מקדשים קטנים. יש סיורים מודרכים חינם בבית הקברות. (בכל עונה הם בזמנים אחרים).

שכונת לה בוקה- יפה לביקור רק בימי ראשון ואולי בשבת. מדרחוב מקסים, משופץ וססגוני, ויריד אמנים סביר.
אצטדיון הכדורגל לה בומבנרה LA BOMBENERA של קבוצת "לה בוקה"- בימי ראשון.זאת חוויה גם למי שלא מתעניין בכדורגל!!! הקהל לא מפסיק לשיר במשך שעה וחצי!! או האצטדיון של קבוצת "ריבר" RIVER .

ארגנטינה דרום אמריקה בולנט מאמרים אקדמאיים - מאמרים באנגלית - מאמרים מתורגמים - מאמרים מדעיים - מאמרים רפואיים - מאמרים משפטיים - מאמרים פסיכולוגיה - מאמרים אקדמים - מאמרים בעברית - מאמרים בקרימינוגוליה - מאגר מאמרים - סיכומי מאמרים - מאמרים קולנוע - מאמרים בתקשורת - כתיבת מאמרים - פרסום מאמרים חינם - חיפוש מאמרים פרסום מאמר באינטרנט פרסום מאמר מקצועי פירסום מאמרים מקצועיים מאמרים באתר מאמרים article.co.il

www.balbala.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י kombo שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]