חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שיתוף פעולה בין עסקים ואתרי אינטרנט, או "תוכנית שותפים" - איך לעשות כסף אמיתי מהפניית גולשים לאתרי אינטרנט





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הריון זירוז לידה

נושא המאמר: זירוז לידה - למה ומתי?
מאת: שרי קרוכמל    שמור מאמר למועדפים

מתי מזרזים לידה?

באחד משני אלה:

1. כאשר סימני לידה החלו להופיע, אך היא אינה מתקדמת כצפוי ויש צורך להאיצה.

2. סימני לידה טרם הופיעו כלל, אך יש צורך רפואי להתחיל אותה (למשל בהריון שכבר השלים שבוע 41, מצבים של רעלת הריון, סכרת הריון, בעיה בהתפתחות העובר עצמו, או כאשר התרחשה ירידת מים שאינה מתפתחת ללידה).

מהם סוגי מזרזי הלידה?

סטריפינג - פעולה מכנית-טכנית, שבה רופא הנשים גורם בבדיקה וגינאלית באמצעות אצבעותיו, להפרדה בין קרומי מי השפיר לבין צוואר הרחם, פעולה אשר מפרישה הורמונים (פרוסטגלנדינים), הגורמים בדרך כלל תוך מספר שעות ועד יממה, להופעת צירים ובהמשך ללידה.

הפעולה עצמה קצרה מאד אך איננה נעימה ואפילו מכאיבה. רצוי מאד לקבל הסבר לכך והכנה מקדימה מפי הרופא. זכרי שזכותך המלאה לדעת ולהסכים לפעולה התערבותית זו.

פקיעת קרומי מי השפיר - פעולה לקידום הלידה הנעשית כאשר היולדת כבר מאושפזת בחדר לידה ונמצאת במעקב והשגחה באמצעות המוניטור. מי השפיר עצמם מכילים חומרים המזרזים את הלידה. הפעולה היא טכנית ופשוטה ואינה מכאיבה לא לאם ולא לתינוק. פעולת פקיעת המים יעילה יותר, כאשר הלידה נמצאת כבר בשלב פעיל (פתיחה של לפחות 5 ס"מ), אז גם פוחתת הסכנה להיווצרות זיהום אצל האשה.

בלון - שיטת זירוז מכנית, שבה מחדירים קטטר (צינורית) לצוואר הרחם, מנפחים באמצעות מים ויוצרים בועות הלוחצות מתוך הצוואר כלפי חוץ. הלחץ עצמו גורם הן לפתיחת והרחבת הצוואר והן לשחרור אותם הורמונים (פרוסטגלנדינים) הגורמים ליצירת צירים.

פיטוצין - זהו חומר כימי הדומה בהרכבו לחומר הטבעי (אוקסיטוצין) המופרש בגוף וגורם לצירים. הפיטוצין יעיל כאשר כבר החלו סימני לידה כלשהם וניתן לזרז אותם. חומר זה ניתן דרך מכשיר סופר טיפות, מה שמאפשר בקרה מדויקת של מינון החומר ושל התפתחות צירים רצויה, אך גם מחייב השגחה וחיבור למוניטור.

שיטות טבעיות לזירוז לידה:

מאד קשה "ליצור" התחלת לידה, אך אם הופיעו סימנים מקדימים, ניתן להגבירם למשל ע"י הליכה (לא מאומצת מדי), שהייה באמבטיה פושרת, נשיקות ארוטיות או אפילו יחסי מין (אם אפשר ולמי שמתאים) שמפרישים את אותו הורמון שגורם גם ללידה (אוקסיטוצין).

ניתן גם להיעזר בשיטות אלטרנטיביות שונות כגון: דיקור סיני, שיאצו, רפלקסולוגיה ועוד, כאשר לחיצות בנקודות מסוימות בגוף מסייעות לזירוז הלידה.שיהיה לכן בהצלחה ובכל מקרה כדאי לזכור - שאם אין סיבה מיוחדת למהר, כדאי ללכת בקצב של הטבע...







אודות הכותב:
אחות מוסמכת, מיילדת מוסמכת ומדריכת הכנה ללידה. אמא לארבעה.
BA בסיעוד ובוגרת קורסים רבים גם מהרפואה הטבעית-המשלימה.
מנהלת אמא אדמה - המרכז להריון, לידה והורות.
רח' הבנים 14 ב', הוד השרון. 09-7408693.

www.emadama.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שרי קרוכמל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]