חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
משחקי רשת. מה זה?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שיקום שיניים שיקום פה שיקום פה ולסת השתלת שן

נושא המאמר: יישור שיניים - למה בכלל ?
מאת: ד"ר אבניאלי   שמור מאמר למועדפים

יישור שיניים הוא נושא טעון אצל אנשים רבים. כל מי שלא עבר יישור שיניים כילד, אך שיניו עקומות, נשאל מדי פעם מדוע הוא לא מיישר את שיניו. ואכן, שיניים ישרות הן דבר כל כך חשוב, שאנשים מוכנים להוציא הון עבור הזכות ליישר אותן בשיטות שונות.
במרפאה של ד"ר דורון אבניאלי מציעים מספר שיטות ליישור שיניים, בשיטות המסורתיות ובשיטות החדשניות יותר, כמו גשר שקוף שמיישר את השיניים מבלי שרואים את הגשר כלל.
במחקרים שפורסמו בשנים האחרונות נמצא כי אנשים רבים מקשרים שיניים עקומות עם רשלנות, עצלנות ועוני. זהו סטריאוטיפ, כמובן, ואין לו אחיזה במציאות, אבל ככה אנשים עושים קשר בין כל התכונות האלה ושיניים עקומות.
דיי ברור מדוע אנשים חושבים כך, גם אם זה בתת מודע. לדעתם של מושאי המחקר שנשאלו מדוע אלה האסוציאציות שעולות בהם למראה שיניים עקומות, הם הסבירו ששיניים עקומות מעידות שכילד, לא היה למשפחתך מספיק כסף עבורך לטיפול יישור שיניים או שסתם לא היה להם מספיק אכפת.
עוד נטען באותו מחקר, שמבוגר הסובל משיניים עקומות נראה כאילו לא מספיק אכפת לו מהמראה שלו, שהוא מרושל ולא שאפתן, ומאחר ויש כיום כל כך הרבה דרכים ליישור שיניים, כך שאין סיבה ממשית להישאר עם שיניים עקומות.
אנשי עסקים רבים הסובלים משיניים עקומות, רוצים מאד חיוך של מיליון דולר אינם מוכנים שיראו אותם עם גשר על השיניים. זהו לא מראה מכובד במיוחד.
הפתרון עבורם הוא להיעזר בגשר שקוף, המיישר את השיניים בעזרת סט של פלטות שקופות המתחלפות מדי פרק זמן, ומושכות את השיניים עד למצב בו כל השיניים ישרות.
טכניקה זו היא גם מצוינת לטיפול בליקויי שיניים קטנים, למשל שן אחת או שתי שיניים סוררות על רקע שיניים ישרות. היום השאיפה היא לשלמות ולמען האמת ניתן להגיע בעלות שאיננה מכבידה, בפרק זמן קצר ובאופן אסתטי ומכובד. לכן, בין אם שן אחת מפריעה לחיוך שלך להיות מושלם, ובין אם כל שיניך נוטות כל אחת לכיוון אחר, במרפאה של ד"ר דורון אבניאלי תקבל מגוון הולם של פתרונות ליישור שיניים.
במרפאת שיניים זו תוכלו לקבל מגוון גדול מאד של פתרונות לבעיה הספציפית שלכם. אם למשל אתם זקוקים לשיקום פה ולסת, השתלות שיניים או טיפולי שיניים מסוגים אחרים, פה יציעו לכם להקל על עצמכם ולעבור את רוב טיפולי השיניים ביום אחד, בהרדמה מלאה. זו בדיוק הדוגמא שממחישה מדוע כל כך חשוב לבחור במרפאת שיניים איכותית כל כך, כי רק פה יוכלו להציע לכם כל כך הרבה טיפולי שיניים, במסלולים כל כך מתקדמים.
צלצלו עכשיו 03-6050889 ותתחילו לחייך

www.avnieli.co.il/default.aspx?siteid=170&pageid=6298&lang=1


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ד"ר אבניאלי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]