חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כל משלי ז'אן דה לה-פונטיין





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הדברה ריסוס הדברה ירוקה

נושא המאמר: כיצד לבחור חברת הדברה ?
מאת: רוי לאון   שמור מאמר למועדפים

אם נתקלתם בביתכם בחרק, מכרסם או כל מפגע אחר, אם יונים מאיימות על פתחי הבית ואם חלילה ראיתם נחש, אין ספק כי אתם צריכים חברת הדברה וברגע זה. עם זאת, חיפוש קצר ב"דפי זהב" או באתרי האינטרנט יגלה שפע חברות הדברה המבטיחים למגר לחלוטין כל שותף בלתי רצוי בבית, ומבטיחות פתרון מהיר ויעיל. כיצד תוכלו, אם כן, לבחור את חברת ההדברה המתאימה ולשים מבטחכם (וביתכם) בידיה ?
עקרונות לבחירת חברת הדברה – להלן הנושאים שיש לבדוק
1. ודאו תמיד כי חברת ההדברה בעלת תעודת הסמכה של משרד הבריאות והמשרד לאיכות הסביבה, וכי המדבירים העובדים בה נושאים תעודת מדביר מורשה.
2. בדקו, כי החברה עושה שימוש בחומרי הדברה המאושרים אף הם על ידי משרד הבריאות והמשרד לאיכות הסביבה (ואל תחששו לבקש לראות תעודות אלה).
3. האם ההדברה אותה אתם מחפשים דורשת התמחות ? אין דין לכידת נחש כדין ריסוס כנגד נמלים או תיקנים, על אף שבשני המקרים נדרשת עבודת חברת הדברה.
4. בדקו, האם ביכולתה של חברת ההדברה לבצע גם הדברה מונעת, על מנת למנוע הגעה חוזרת של המזיקים אל ביתכם. כך לדוגמא, בדקו האם חברת ההדברה יכולה שלא רק להיפטר מקן היונים המציקות לכם, כי אם למתוח גם רשת על החלון על מנת למנוע את חזרתן.
5. זכרו כי כמו בתחומים רבים אחרים, "זול הוא יקר" ובחירת חברת הדברה זולה עשויה להתגלות בהמשך כפתרון בלתי יעיל (שלא לומר סיזיפי) לבעיית החרקים שלכם.
6. בדקו את נושא האחריות המוענקת לכם על ידי חברת ההדברה. מהו משך האחריות, מה היא כוללת, ומהו סוג הפיצוי שיוצע לכם במקרה ויתקיימו התנאים המופיעים בה ?
7. תוכלו כמובן לחפש המלצות לחברות הדברה אצל חברים או קרובי משפחה שהשתמשו לאחרונה באנשי מקצוע אלה. תוכלו לשמוע על התרשמותם מאופן עבודת החברה, מיעילותה וכמובן – לעמוד על תלונות או הערות אם היו.


ומה לגבי הדברה מונעת ?
בחירת חברת הדברה שונה בעת שמדובר במקרה חירום (ראיתם מזיקים במו עיניכם או מצאתם עדויות לקיומם), או אז נדרשת הזמנת חברת הדברה באופן מיידי, או בעת שאתם מחפשים אחר חברת הדברה לביצוע הדברה מונעת (לפני שמתחיל הקיץ או בעת כניסה לבית חדש). אם אתם מעוניינים בהדברה מונעת, הרי שבחירת חברת ההדברה יכולה להתבצע באופן שקט ומושכל יותר, שלא לומר – בלי לחץ. תוכלו להזמין 2-3 חברות הדברה על מנת שיגיעו לבית עצמו ויתנו הצעת מחיר מסודרת ולא הצעה דרך הטלפון כפי שתעשו כשמדובר במקרה חירום.
גם במקרה זה תצטרכו לבדוק, כי מדובר בחברת הדברה מורשה, כי נעשה שימוש בחומרים מאושרים, וכי במסגרת ההדברה תקבלו אחריות לתוצאות. בסופו של דבר, חלומכם ליהנות מבית נקי וללא מזיקים נדרש להיענות ובצורה המושלמת. שיהיה בשעה טובה !

www.hadbara.net


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רוי לאון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]